10 sie 2014

Marmurkowy neon od Lemax ! :)


Przy ostatnich zakupach od Promoto i przejrzeniu ich oferty lakierów stwierdziłam, że jeszcze mam ich za mało. Prawdę mówiąc skusiłam się tylko na trzy, a jednym z nich jest właśnie ten przyjemniaczek, ale co tam :D Mama oczywiście musiała skomentować "Jejku Ty znów zamówiłaś lakiery ?!"  No tak, tak zamówiłam....
Lakieromaniaczki powiedzcie mi jak można nie skusić się na tak cudowny kolorek, do tego marmurek za cenę... 2,50 ?! No przecież to jest niemożliwe ! 


Zapewne większość z Was miała albo jakikolwiek kontakt z Lemaxem, albo jeszcze lepiej z marmurkami od nich :) Ja w swoich zbiorach posiadam ich 4 ( 2 z kolekcji jasnej i 2 neony) i wszystkie są niezastąpione :) 
W słoiczku mamy 9 ml lakieru co ja uważam, za dużo. Pędzelek prosty, beż żadnych udziwnień.  Nie sprawia mi żadnego problemu przy malowaniu. 
Konsystencja bardzo ułatwia nam zadanie, tym odcieniem malowało mi się bardzo łatwo. Jest dość gęsty i mocno trzyma się płytki, możliwe, że to za sprawą czarnych drobinek, które posiada.
Po dwóch warstwach uzyskujemy bardzo dobre krycie, lakier bardzo szybko wysycha i nie powstały mi na nim ani żadne odgniecenia, ani zadarcia! Uf, nawet nie wiecie jaka to ulga :D Mój wysuszacz własnie denkuje i używam go tylko do wybranych lakierów i palców (wskazujący zawsze szybciej się psuje niż mały :P)


Kolorek jak widzicie iście wakacyjny ! Ja prawdę mówiąc spodziewałam się innego odcienia i na początku (a szczególnie w buteleczce) trochę mnie rozczarował. Na zdjęciach sklepu wydawał się być bardziej czerwony i to własnie takiego koloru zapragnęłam, jak przyszedł to w buteleczce zobaczyłam fiolet (o nie !) , przy aplikacji okazał się być jednak mocnym różem co możecie zobaczyć na zdjęciach :)


Do trwałości nie mamy co się przyczepić ja mam go na pazurkach już trzeci dzień i nie powstały mi jeszcze żadne odpryski czy starcia.  Oby wytrzymał tak jak najdłużej :)
Przy marmurkach jedyną męczącą rzeczą może być ich zmywanie. Trochę ciągną za wacik, ale niestety tego przeskoczyć się nie da ;)



W moich zbiorach czeka na aplikację jeszcze kolorek zielony ! :)
Wam jak się on podoba? Macie może jakieś marmurki u siebie ? 


45 komentarzy:

  1. Moim zdaniem pastelowe marmurki miały wiecej uroku.
    Ale ten brzydki nie jest:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :D Chociaż wolę pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękniś ♥ uwielbiam róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie teraz na lato taki mocny kolorek bardzo się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, w mojej kolekcji nie ma marmurków

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się pięknie! Chętnie sama bym go przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marmurki uwielbiam. Mam ale nie z Lemaxa. Ale ten jest śliczniutki! I jaka cena!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marmurki mam u siebie w liczbie sztuk 2 :D Z 'serii' pastelowej - łosoś i biały :D Ale ostatnio wygrałam z serii neonowej czerwony<3 Twój także pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wszystkie marmurki :D a teraz na paznokciach mam żółty neon <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się! Latem można zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam takiego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też go miałam w tygodniu kilka dni na paznokciach :) Jest cudowny :) Ale muszę stanąć jego obronie co do zmywania. Mnie zmywał się bardzo dobrze. Przytrzymałam chwilkę wacik na paznokciu i zmywał się rewelacyjnie nawet lepiej niż niejeden lakier bez niczego w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze go nie zmywałam, ale z innymi marmurkami miałam troszeczkę problemu :) Ciakawe jak się ten sprawdzi :D Jak by co to edytuje po zmywaniu :D

      Usuń
  14. Mega żarówa :D mam pastelowy róż i malinowy róż, który w sklepie wyglądał jak czerwony, ah to sztuczne światło w podziemiach centralnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :D Jejku gdzie Ty je kupujesz w tych podziemiach ?! ja ich nigdzie nie moge znleźć :(

      Usuń
  15. super masz kształt paznokci i oczywiście śliczny lakier :) mam z tej marki fioletowy, nie pamiętam jaki nr i jest spoko. Tylko nie odniosłaś wrażenia, że ten lakier po nałożeniu na paznokcie zmienia kolor? I jest on inny niż w butelce??

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta seria Lemaxa :) Zielona wersja też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jest piękny, chyba najładniejszy jaki dotąd widziałam :) Uwielbiam różowy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny! :)))
    Ja się tak jaram że w końcu pomaluje paznokcie, że masakra :D
    Mam 2 nowe neony od siostry więc postawie na któryś z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  19. idelanie sie prezentuje na Twoich paznokciach ;) pozdrawiam i zapraszam :) http://pierwiasteksmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już jak widziałam Twoje zdjęcie w miniaturce przy liście czytelniczej to od razu przykuło mój wzrok. Czaderski jest ten marmurek, i oczywiście w tę porę roku wpasowuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie miałam takiego lakieru :) Pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapaliłam się na te neonowe marmurki, ale jak na złość nigdzie nie mogę ich znaleźć :) I tach chciejstwo minęło, więc tylko podziwiam lakier na Twoich pazurkach ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie wygląda,zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marmurki od czasu do czasu lubię, ale w nieco łagodniejszym kolorystycznie wydaniu :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochalam sie w nim!!!! :p jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolorek jest piękny!!!!
    Rany ale mam zaległości w blogosferze :(

    kochana wcześniej ogłosiłam wyniki i wiesz co?? ja wiedziałam to już od rana, a teraz dowiesz się TY!!!
    nie znasz dnia ani godziny i ja też ale na pewno listonosz/ka kiedyś zapuka do Ciebie z paczuszką ode mnie :D
    napisz do mnie maila:
    nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAA Dziękuje, dziękuje , dziękuje :* teraz można się u mnie spodziewać takiego konkursu w takim razie jak dałam radę :D

      Usuń
  27. Jak ja lubię dobre lakiery za taką cenę! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudaśny! piękny kolor, uwielbiam takie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam marmurki :) szczególnie pudrowy różowy, który używam namiętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. akurat mam pastelowego różowego marmurka na paznokciach, ale neony też za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń