5 sie 2014

Kulturalne podsumowanie Lipca ! :))


OBEJRZANE FILMY ! 

Czyli tak zwany film mojego dzieciństwa ! Z dziewczynami jak byłyśmy młodsze na każdej nocce musiałyśmy go obejrzeć. Opowiada nam niezwykłą historię i moc przyjaźni. Panom zapewne się nie spodoba, ale myślę, że każda Pani powinna mieć go na swoim koncie "filmów obejrzanych" I nie zraźcie się tym, że gra w nim Britney, film jest na prawdę warty obejrzenia ! Lekki i idealny na taki gorący, burzowy wieczór :) 

I filmów więcej nie będzie ! Winę zwalam oczywiście na pogodę, bo kto normalny przy takim słońcu i upale siedzi przed telewizorem czy komputerem i ogląda jakieś filmy?? No chyba nikt ! ;)



PRZECZYTANE KSIĄŻKI 
I tutaj znów pustki... mimo tego, że zaczęłam czytać aż 3 to nie dobrnęłam do końca żadnej z nich !   Co najgorsze jedną (oczywiście tą najciekawszą) zostawiłam "na wakacjach" , a że jest z biblioteki to nie mogę się tam pokazać przez następny miesiąc :D Więc w sierpniowych ksiażkach też możemy spodziewać się pustek....
Jedyne co mogę tutaj wpisać to przeczytane dwie gazety (czytanie gazet zawsze zajmuje mi godziny !) i wpadnie tutaj Lipcowy TWÓJ STYL i Women`s Health :)



ĆWICZENIA 
Lipiec jak najbardziej aktywny ! Najpierw cały tydzień na kajakach i codziennie wiosłowanie po 5-6h , potem rower, rolki... I właśnie otrzymałam e-maila od Endemondo, które gratuluje mi aktywnego miesiąca :D Ach jak takie aplikacje umieją podbudować ! 




Z życia blogowego...
Jest Was ze mną aż 552, czyli o 12 osób więcej niż w poprzednim miesiącu! DZIĘKUJE ! 
I tutaj moje największe osiągnięcie ! Lipiec to czas kiedy dostałam najwięcej wyświetleń :) Udało mi się osiągnąć kolejny malutki blogowy cel . DZIĘKUJE !
Kolejna rzecz, która również udało mi się w Lipcu to napisanie aż 18 postów ! Ostatnio udało mi się napisać taką ilość dokładnie rok temu i był to czerwiec :) W tym miesiącu pewnie nie dam rady, ale mimo wszystko mam nadzieję, że jakoś mi się uda ! 
Tak, więc lipiec zaliczam do jak najbardziej udanych !  Mam cichutką nadzieję, że sierpień będzie lepszy :) 

Jak to było u Was ? 

15 komentarzy:

  1. Crossroads oglądałam kiedyś jak byłam młodsza - takie wspomnienia z gimnazjum jeszcze ;) No i gratuluję Twoich blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jest super ;) oglądałam kilka razy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już zaliczyłam 3 książki i zaczynam 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Film oglądałam, jak byłam nastolatką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie pamiętam tego filmu, a na pewno go oglądałam:) co do książek, mam taką zasadę, że czytam po jednej, od deski do deski. Nie zaczynam kilku na raz, bo potem nie udaje mi się ich skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest bardzo dobra zasada ! Ja jednak tak nie potrafię i zawsze biorę się za kilka :D

      Usuń
  6. ten film muszę obowiązkowo zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam te film :) Ale nie pamiętam go dokładnie, bo daaaawno temu go oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy w życiu nie oglądałam tego filmu! Chyba mam straszliwe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze za małolata chciałam obejrzeć ten film z Britney i w końcu nigdy go nie widziałam:D na starość muszę to zmienić:) lipiec dla mojego bloga też był najlepszy pod względem wyświetleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to zmienić obowiązkowo ! To film dla osób w każdym wieku :)

      Usuń
  10. Zapewne będziesz w szoku, ale i u mnie wyjątkowo aktywnie :D zawdzięczam to głównie pieszym wycieczkom po szlakach nad morzem :) aż żałuję, że nie pomyślałam o endomondo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Cię dawno nie widziałam !! :* Ciesze się, że wracasz do blogsfery ! :))
      U mnie bez endemondo ani rusz !

      Usuń
  11. Ja staram się intensywnie nadrabiać braki w czytaniu ale na szczęście znalazłam nową pracę i niedługo mój wolny czas zostanie ograniczony do minimum :)

    OdpowiedzUsuń