16 sie 2014

Gdzie zdarza mi się zaglądać kilka razy dziennie ? PART ! :))

Jak wszystkie z Was tak i ja mam kilka swoich blogów NAJ . Takie perełki na mojej liście czytelniczej :) Jak tylko zobaczę, że pojawił się u dziewczyn nowy post to nie ma opcji, żeby przeszedł mi on koło nosa ! Czytam gdzie się da i na czym akurat mogę to zrobić ;)  Dziś pierwszy mój post tego typu i na pewno nie ostatni. Sama bardzo lubię czytać je na innych stronach, a jeszcze bardziej się ciesze kiedy zobaczę tam swój nagłówek. I przyznam się szczerze, że publikację tego postu przyśpieszyła ZakupowaFabryczna u której ostatnio w takim malutkim zestawieniu mogłam zobaczyć swoją stronę ! Dziękuje Ci ślicznie :* Jest to mega motywujące jak ktoś akurat w ten sposób docenia naszą pracę i naszą stroną chce się podzielić z innymi :) 
Nie przedłużając zapraszam Was do mojego malutkiego zestawienia ! :)



 Jedyny blog z mojego zestawienia gdzie autorki niestety, ale nie znam osobiście :( Mam nadzieję, że uda nam się to kiedyś nadrobić ! Monika pisze głównie o kosmetykach, ale w sumie to znajdziemy tam wszystko, a ja takie blogi uwielbiam ;) Najbardziej wyczekuje na jej posty zdjęciowe i ubraniowe. Jest przesympatyczna i na pewno każda z Was znajdzie tam coś dla siebie :) Niedawno wróciła z Holandii i cichutko liczę, że nadrobi ten miesiąc w blogosferze w postaci jeszcze większej ilości postów :* Kochana, już czekam na post podsumowujący Twój wyjazd ! 
*


Joko miałam okazję poznać przy spotkaniu zimowym zorganizowanym przez Olę i bardzo żałuje, że praktycznie nie miałyśmy okazji ze sobą porozmawiać :( Uwielbiam jej recenzję kosmetyków i wpisy z serii podróż przez Jokolandię :) Mimo tego, że czasami zdarza mi się nie komentować to i tak wszyściutko dokładnie muszę mieć przeczytane :)  Ach, noi uwielbiam to, że zawsze na sam koniec pod PS wtrąci coś od siebie i, że nie są to tylko takie suche, 'bezpłciowe' wpisy :P
*


Martynę miałam okazję poznać podczas spotkania bloggerek w tamtym roku :) Jest mega pozytywną i zakręconą osobą ! Wszędzie jej pełno co oczywiście można zauważyć po jej postach, które są mega ciekawe, przedługie i zawsze zawierają jakąś ciekawą historyjkę ;)  Dodatkowo miłośniczki psiaków muszą poznać Anubę i Karrambę, które pilnie strzegą strony i czasami wtrącą 4 grosze od siebie, oczywiście o tym, że są przesłodkie wspominać już nie muszę ! Zajrzyjcie, a same się przekonacie :))
PS. Zdjęcia są CUDOWNE ! 
*


Alicję również miałam okazję poznać podczas grudniowego spotkania :) Wcześniej już wymieniłyśmy między sobą sporo e-mailów, więc miałyśmy okazję troszeczkę się poznać. Ku mojej przeogromnej radości po dość długiej nieobecności wreszcie wróciła do blogosfery  (Kochana, mam nadzieję, że już mi nie uciekniesz :*) Na blogu znajdziemy głównie recenzję kosmetyków, jak i swatche lakierów do pazurków :) Jest przesympatyczną osobą i serdecznie zapraszam Was od poznania jej strony ! :) 
*



PS. Mój obiektyw odmówił posłuszeństwa... Naprawa to 800 zł + robią to tylko w renomowanym salonie w Gdańsku. Przez najbliższy miesiąc jestem bez zdjęć i nie wiem co zrobię :(  Mam nadzieję, że jakoś z tego wybrnę, aczkolwiek postów pazurkowych przez najbliższy miesiąc nie będzie...




A Wy macie jakieś swoje ulubione blogi? Podzielcie się !! :))

39 komentarzy:

  1. za długo by zeszło żeby wymieniać ulubione:D Twoich dwóch ostatnich nie znam, więc zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, trzeba ich mieć jak najwięcej :D

      Usuń
  2. uuuu współczuję chorego aparatu :(

    na blog Joko też dziennie zaglądam ale pozostałe muszę poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutno :( Mam nadzieję, że szybko go odzyskam...

      Zapraszam :))

      Usuń
  3. zaglądam w te same miejsca :) mam nadzieje że obiektyw szybko zostanie naprawiony ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. znam 2 z nich również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dziewczyny znam ale to Monikę i As darzę największą sympatią, no i Joko także - uwielbiam dziewczyny! :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubię zaglądać do Joko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zajrzeć na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaglądam do Joko i As:) widzę,że czeka Cię ogromny wydatek

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie znam :(, ale już nadrabiam zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko bloga Aswertyna, ale z przyjemnością zajrzę na te, które podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam mnóstwo ulubionych miejsc w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zajrzeć na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam wcześniej o tych blogach ;> z chęcią zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozycje numer 2 i 3 baaardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka z tych blogów znam i sama zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie posty:) A do As też zawsze zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooooł dziękuję Frambi ! :) Jej jak ktoś Cię tak wyróżni to jest niesamowite uczucie :) Bardzo budujące i motywujące. Strasznie mi miło, że z taką chęcią czytasz moje posty :) Zresztą ja twoje również.
    I też żałuję, że na tamtym spotkaniu nie porozmawiałyśmy za wiele, w ogóle usiadłam po złej stronie. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja.

    <3 Dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować :* I ja również Ci DZIĘKUJE ! :))
      Oj ja też strasznie żałuje i po prostu musimy to nadrobić i nie ma nawet innej opcji! :))

      <3

      Usuń
  18. Masz literówkę w moim nicku. :D
    Lubię czytać takie wpisy ^^
    Do Moniki właśnie miałam zajrzeć, żeby przeczytać nowy post. :D
    Arcy uwieeeelbiam i też pojawiła się w moim zestawieniu ♥ ♥ ♥
    As jest przesympatyczna. Wariatka. :D Serio, szalona kobieta. :D

    Aparat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa PRZEPRASZAM Cię straszni,e już zmieniam :*
      Zaglądaj, zaglądaj jest co pooglądać :D


      Smutno z aparatem, mój blog na tym przeogromnie ucierpi :(

      Usuń
    2. Nie szkodzi ^^

      Jest nowe wyzwanie u Uli ^^ Nie wiem, czy widziałaś. :D

      Usuń
    3. A to od dzisiaj, rzeczywiście coś tam mi się rzuciło w oczy, ale kompletnie zapomniałam :) Bierzesz w nim udział? Mi nie za bardzo pasuje chyba tematyka :( Ale w sumie zobaczę ! :D

      Usuń
  19. mam kilka ktore lubię ale nie zaglądam kilka razy dziennie.

    Nie taniej nowy obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie już nad tym myśleliśmy i jednak lepiej będzie naprawić :(

      Usuń
  20. Ależ mi odwiedzin wygenerowałaś, a ja się zastanawiałam, co się dzieje :D
    Kochana, nawet nie domyślasz się, jak baaaaaaardzo mi miło :) Nie znikam! Choćbym miała pisać tylko dla Ciebie! :D :*

    Jaki obiektyw padł? Stałka czy zmienny? Może rzeczywiście taniej będzie kupić nowy? Mnie w zeszłym roku popsuł się jedyny obiektyw z autofokusem, jestem od tamtej pory skazana na obiektyw całkowicie manualny... mordęga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyli cel osiągnięty ! Ciesze się, że ktoś mógł do Ciebie zajrzeć dzięki mojej stronie :*
      O tak, tak na pewno poza mną znajdzie się jeszcze całe grono dziewczyn dla których MUSISZ pisać i nie uciekać nigdzie :*

      Nikon 18-200 mm - a padła mi stabilizacja obrazu i niby można robić zdjęcia na ręcznym ,ale nie wiadomo czy nie wypadła tam jakaś kuleczka, która może latać w środku i dalej go rozwalić :( Bez serwisu się nie obejdzie :( Też myśleliśmy nad zakupem nowego, ale wyjdzie to o wiele drożej.

      Usuń
  21. Też zaglądam na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny wpis, lubię takie no i dwóch blogów nie znam więc akurat nadrobię to :) Współczuję z tym obiektywem :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie klasyfikuję blogów w ten sposób ;) Lubię u wszystkich poczytać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi tutaj o klasyfikację blogów, tylko o podzielenie się z innymi pewnymi stronami :) Wiadomo, że z niektórymi z dziewczyn znam się lepiej i wiem o nich o wiele więcej niż o innych :)

      Usuń
  24. ojej! Fram ale mi na koniec weekendu uśmiecha na buziaku wymalowalaś :D ja sobie hasam swawolnie po weekendowych lezingach a tutaj takie miłe słowa dla mnie :)
    Mam nadzieję, że dane będzie Nam się spotkac jak najszybciej jeszcze raz :D

    Ps. A pozostałych dziewczyn nie znam tylko mooni-que ale zaraz nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas lezingów w tym tygodniu nawet nie było bo i deszcz i praca :( Ale zaliczyłam pokaz Wojska Polskiego w Warszawie, mimo tego, że jedyne co widziałam to samoloty, bo wtedy nikt mi nie zasłaniał :D Wy też wymalowałyście mi uśmiecha tymi pozytywnymi komentarzami !
      Oby, oby !!

      Usuń
  25. Pod dwójeczkę i trójeczkę i ja zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O ja *.* ależ miła niespodzianka :D
    Naprawdę bardzo mi miło z tegoż powodu :-) bardzo doceniam takie 'małe rzeczy' :D
    Fajnie, że napisałaś co najchętniej u mnie czytasz, bo powiem Ci szczerze, że najlepiej się czuje właśnie w takich tematach, więc nic się nie zmieni, będzie ich tyle samo albo i więcej :D Właśnie muszę zrobić zdjęcia nowości, więc oczekuj posta :D
    ps. lecę odpisać na maila, bo kompletnie o tym zapomniałam :D

    dzięki raz jeszcze!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doceniam Wasze pozytywny słowa i takie miłe i serdeczne komentarze ! :))
      Wczoraj chyba przejrzałam Twoje wszystkie (a przynajmniej większość) postów z łupami zakupowymi :P Sama muszę wybrać się do lumpka kupić co najmniej dwie rzeczy to akurat uzbiera się na nowy post :D
      Jejku dawaj mi go szybko, bo już nie mogę się doczekać ! :D

      To teraz ja lecę na pocztę :*

      Usuń
    2. Hehe, super :D
      Wieczorem postaram się go dodać :D
      :-*

      Usuń