24 sie 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 11:)

Ostatni Framix pojawił się u mnie równiutko miesiąc temu, czyli 24 lipca :)  Teraz została nam już końcówka wakacji i ciepłych dni (których i tak już do ciepłych zaliczyć nie można...) za oknem zimno i pochmurno, dlatego też powspominajmy ostatki lata ! :)

6 zdjęć minionego czasu ! 
1. Niezawodny, na pewno każdej z Was znany napój. Co podczas upałów jest lepsze niż woda z lodem cytryną i miętą ? NIC ! 
2.Takie wieczory uwielbiam najbardziej :)
3. Rodzinny spacer w Łazienkach Królewskich :)
4. Zdrowy obiad? Niech będzie !
5. Ulubione wakacyjne śniadanie, czyli owsianka + owoce prosto z ogródka :)
6. Słońce, basen i wakacyjne pazury ! już nie mogę się doczekać przyszłego lata :P



6 linków z ostatniego czasu:
1. TUTAJ znajdziecie 24 porady na temat podróżowania :) Niektóre na pewno się przydadzą, jak nie w te wakacje to podczas kolejnych ! :) 
2. Książki zamiast kwiatków jako prezent podczas ślubu? Jak dla mnie świetna opcja! Zresztą same się przekonajcie :) Może któraś z Was miała taki sam pomysł ? 
3.Świetne pomysły na domowe wody smakowe ! Ja uwielbiam tak kombinować i łączyć smaki :) A woda to przecież podstawa ! Szkoda, że lato już się kończy, podczas niego smakują one najlepiej :(
5.Filmik pokazujący nam piękno Polski. Jeśli jeszcze jest tutaj ktoś kto nie docenia uroku naszego kraju musi go obowiązkowo obejrzeć ! Zawiera wszystkie przepiękne zakątki :) 
6. Natalia daje nam króciutki przegląd bardzo fajnych i przydatnych aplikacji na androida do przeróbki zdjęć :) Ja sama nie mam jeszcze żadnej  z nich, ale na pewno niebawem będę musiała jakąś pobrać :) 



6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić
Aż 6 ?! Będzie ciężko ! 
1. Pobiegałam, i co z tego, że tylko raz ?! 
2. Wreszcie wybrałam się na siłownie ! Pora spalić wakacyjne jedzonko.
3.Wakacyjną opaleniznę mogę uznać za udaną ! 
4. Wzięłam udział w wyzwaniu Uli :)
5. Zakupy na ebayu to coś czym mogę się poszczycić :D 
6. Lenie się i lenie ! I jeszcze miesiąc przede mną ! 



Jak u Was minął ostatni miesiąc? 

Do poprzednich Framixów zapraszam w linki pod ta notką :)
Buziaki ! 

39 komentarzy:

  1. Woda z lodem , cytryną i miętą jest idealna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim ślubie będzie karma dla psiaków zamiast kwiatów :). Jeśli oczywiście będę kiedyś brała ślub :D.
    Muszę zajrzeć na te porady o podróżowaniu bo wyruszam już w środę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna inicjatywa i bardzo pomocna :)
      Mam nadzieję, że jakaś się przyda ! :D

      Usuń
  3. Ja w tym roku cieszyłam się lemoniadą ogórkową :D wspaniale orzeźwiała :) a teraz? Teraz robię ciepłe herbatki i siedzę pod kocem, bo mi zimno :P
    Książki zamiast kwiatów to jest wspaniały pomysł i myślę, że gdy nadejdzie ten czas, to się na takie coś zdecydujemy ;)
    Frambi... jak to się stało, że mam Cię na snapchacie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ogórkowej nie wypróbowałam jeszcze i też siedzę z herbatką pod kocem ^^
      A w sumie to ja nie wiem :D Ale wiem, że Cie mam ! :D Nie wiem czy nie dodawałam jakoś wszystkich z fb :P Aczkolwiek pewności nie mam :D

      Usuń
    2. To niemożliwe, bo nie mamy się na fb :D nie wiedziałam, czy mogę Ci spamować na snapie xD

      Usuń
    3. Aaaaa już wiem :D Mam Twój nr telefonu i masz z nim połączonego snapa :D Spamuj, spamuj ! A najbardziej to chce zobaczyć Twoją biżu !! :)))

      Usuń
  4. bardzo fajne podsumowanie :-) nie mogę uwierzyć, że już koniec lata...

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda z mieta i lodem jest idealna na upaly! Niestety u mnie dzisiaj jesiennie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest teraz 13 stopni...

      Usuń
    2. a u mnie 9, także w ogóle na bogato:D ale Ci zazdroszczę zakupów na ebayu:D ja się dalej boję;d

      Usuń
    3. Ooo czyli u mnie gorąco :D Nie ma się czego bać ! A jak się boisz to zapraszam do mnie, ze wszystkim Ci pomogę :)

      Usuń
  6. Po obejrzeniu zdjęć właśnie idę zrobić jajka sadzone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze fajny mix :) Zazdroszcze tak pieknej opalenizny, mi w tym roku niestety sie nie udalo powylegiwac na sloneczku ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja starałam się korzystać jak najwięcej się dało :) Rok temu za to było słabo u mnie z opalenizną :(

      Usuń
  8. mieszkam w sumie niedaleko od Wawy, a w Łazienkach Królewskich nigdy nie byłam, wstyd! :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś bywałam tam bardzo regularnie , teraz niestety dawno mnie tam nie było, a sporo się zmieniło:)

      Usuń
  9. Czyli czas spędzasz fajnie ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam pomysł, żeby moi goście na ślubie zamiast kwiatków dawali nam książki, ale w końcu uznałam, że to trochę naciąganie na kasę-bo kwiatki można kupić już za ok.20 zł, a na książkę trzeba wydać co najmniej 40. Skończyło się na tym, że dostaliśmy kwiatki, czekoladki i wina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z winami też jest świetny pomysł :) Ja sama zastanawiam się ( o ile kiedykolwiek wezmę ślub :P) nad winami i książkami ;)

      Usuń
  11. czyżby karafka z Ikei? bo chyba mam taką samą;) ja okres letni zaliczam do super udanych! czułam się pięknie, opalona i radosna, w ogóle w tym roku nie odczułam upałów, tzn. były,ale jakoś dobrze je znosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak :) uwielbiam je. U mnie też okres lata jest mega udany :) Był i wyjazdy i słońce i jezioro, i morze ! Wszystko co tylko chciałam ! :))

      Usuń
  12. Mam taką karafkę ;) nawet dwie :)
    Fajny mix :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wodę z cytryną i miętą, dzisiaj taką piłam :). Zazdroszczę widoku na morze :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. ech, a myslalam ze modżajto ;) ksiazki zamiast kwiatkow super prezent, bardziej uzyteczne i nie trzeba ich wyrzucic :) tylko ciezko trafic w gust czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , modżjto też było grane i to nie raz :D

      Usuń
  15. rzeczywiście widać, że opalenizne masz niezłą:) piękne ujęcia w filmiku o Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz żyję tylko myślą, że został tydzień wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak pogoda dobija. Jest tak paskudnie, ze dzis po pracy zamiast isc spac to wpierw napalilam w piecu... Brrr trza sie przyzwyczajac ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku już ?! Masakra z tą pogodą :(

      Usuń
  18. Mmmm owsianka z owockami to to co lubie najbardziej ;) No niestety pogoda nas nie rozpieszcza :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne paznokcie! Wspaniały kolor i ta długość...

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny mix, ja dopiero nie długo zacznę się lenić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrząc na te zdjęcia jeszcze tak wakacyjnie się zrobiło :D Pazurki świetne aj poszłabym sobie na basen w słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń