6 sie 2014

DelaWell - Relaksujący żel do stóp :)


Dzisiaj nadeszła pora na zapowiedzianą już kilka dni temu recenzję kosmetyków DELAWELL. Wiele z Was pisało, że nie spotkało się z tą marką w ogóle, a te z Was, które już miały z nią styczność zachwala sobie te kosmetyki tak samo jak ja :) Nie przedłużając przejdźmy do setna ! 

DELAWELL
RELAXING FEET GEL 
Żel relaksujący do stóp

Na sam początek może zacznijmy od składu, który jest meeeega długi i przepisanie go zajęło mi chyba z 20 minut :D A ile musiałam się przy tym wysilić, żeby nie pomylić się przy tych naukowych nazwach, po wielu błędach, trudach jakoś przez niego przebrnęłam. Wpisałam do programu i oto co otrzymałam...


Analizować nie będę, bo najzwyczajniej w świecie po prostu się na tym nie znam, a te wszystkie literki, nazwy i cyferki kompletnie nic mi nie mówią. 



Jak widzicie żel zamknięty jest w długim plastikowym opakowaniu mieszczącym 250 ml produktu, czyli jak dla mnie : bardzo dużo :) Na plus oczywiście to, że jest przezroczyste i dokładnie widzimy ile kosmetyku nam pozostało. Świetnie, że posiada pompkę i nie musimy się męczyć z wyciskaniem go z tubki :) Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby się zacięła, nie wiem jak to będzie gdy kosmetyk zacznie się kończyć i zostanie tylko znikoma ilość na dnie, ale jak na razie nie martwię się o to :))
Żel jest bardzo wydajny i wystarczy mi naprawdę na bardzo długo, długo. Około 1,5 pompki wystarczy mi na dokładne wysmarowanie jednej stopy :) 


 Jeśli chodzi o zapach to na samym początku był dla mnie dość mocny i specyficzny. Po nasmarowaniu dość mocno wyczułam alkohol, jednak bardzo szybko się on ulatnia i nie przeszkadza mi przy dłuższym stosowaniu żelu.  Mimo tego zapach jest bardzo orzeźwiający i świeży, ma w sobie coś "przyciągającego" i słodkiego ,ale niestety nie mam pojęcia co to jest :))  Na pewno nie jest on drażliwy i męczący.

Konsystencja, co możecie zauważyć na zdjęciu poniżej jest dość gęsta o bursztynowej barwie. Żel nie leje się po rękach i bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. Ja uwielbiam kosmetyki o takiej żelowej formule. Po rozsmarowaniu od razu da się zauważyć, że jest on na bazie wody. 


Żel bardzo szybko się wchłania, nie zostawia mi żadnych plam na pościeli, jeśli przez przypadek o nią zahaczę od razu po nałożeniu go.  Wystarczy koło 10 minut i już nie ma po nim śladu, co akurat dla mnie jest najlepszą wiadomością, bo  stopy to część ciała o której nigdy nie pamiętam, więc jakiekolwiek kremy nakładam zazwyczaj podczas dnia, przy oglądaniu seriali. Zapewne wiecie jak to jest , akurat  nałożę krem czy pomaluje paznokcie i przypomina mi się milion rzeczy, które właśnie powinnam zrobić ;)


Noi nadeszła pora na najważniejsze czyli... DZIAŁANIE ! 
I tutaj żel bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ! Świetnie radzi sobie  suchym, zgrubiałym naskórkiem stóp. Po lecie, ostatnich wyjazdach, bieganiu na boso i zerowej pielęgnacji po kilku użyciach mogę śmiało powiedzieć, że dawno nie miałam tak delikatnej skóry :) Bardzo mocno zmiękcza i nawilża naskórek ,a akurat na tym zależało mi najbardziej :)  Stosuje go maksymalnie raz dziennie, bo jak już nie raz mówiłam o pielęgnacji stóp nigdy, ale to nigdy nie pamiętam ;) 
Tak jak zapewnia producent mamy delikatny efekt chłodzenia, który mi przy ostatnich upałach mega odpowiada. 
Nie mam problemu z puchnącymi stopami, więc akurat w tym aspekcie nie jestem w stanie Wam nic powiedzieć. Borykam się jednak ze słabym krążeniem i ciągle drętwiejącymi palcami i zauważyłam poprawę od razu po nałożeniu go. Łagodzi ból i daje takie przyjemnie uczucie, którego  nie potrafię Wam opisać ;) Na pewno po nałożeniu go poczujecie zupełnie coś innego niż jak byście nałożyły zwykły, prosty, nawilżający krem :) Ja nie zamierzam z niego zrezygnować.
Przy upałach, ostatnim zaniedbaniu stóp i problemach z krążeniem sprawdza się rewelacyjnie ! :)  



Jako, że jest to produkt specjalistyczny mamy kilka zabiegów do których możemy go użyć :) 






Zapraszam Was również na fanpage marki DelaWell :))

20 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt,pierwszy raz o nim słyszę ale coś takiego przydałoby mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chłodzenie przydałoby się w upały :D Karrambiczkowi łapki bym schłodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak chlodzi to dla mnie :) ostatnio strasznie mnie stopy pieka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że chłodzi , jest w sam raz na chłodne dni. Oczywiście duży też plus, że stopy są delikatne po nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale zaciekawił mnie ten produkt, a zwłaszcza efekt chłodzenia, który uwielbiam na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale chętnie poczytam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej formy , ale produkt godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie marki nie znalam wczesniej, ale taki produkt zdecydowanie by mi sie przydal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygląda :) a skoro daje efekty to juz wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już mówiłam bardzo zaciekawiły mnie te produkty jak je tylko pokazywałaś.
    Co do żelu bardzo ciekawy, ma fajną konsystencję no i opis działania kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie tez zaciekawil, a szczegolnie cena ;)

      Usuń
  11. Możesz spokojnie szukać niebieskiego zdjęcia do 21.08. 2014 .
    Zapisy są tutaj kliknij...
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, ciekawe może warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,że produkt się sprawdził ! ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  14. ogólnie nie mam jakiś problemów ze stopami, ale wydaje mi się, że taki produkt dobrze by się u mnie sprawdzał w czasie upałów

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, na upały na pewno jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. takiego z chęcią bym użyła!

    OdpowiedzUsuń