28 lip 2014

Zapowiedź TESTOWANIA ! :))

Dzisiaj przychodzę do Was tylko z malutką zapowiedzią tego, co niebawem pojawi się u mnie na blogu :) Już jakiś czas temu dostałam paczuszkę od Pani Uli i wzięłam się za testowanie :)
W moje łapki wpadł: 

1.      EXTRA MOISTURIZING GEL Ekstra Żel Nawilżający

2.     VITAMING PEELING Delikatny Peeling Witaminowy

Jak widzicie oba produkty są idealne na pogodę, którą obecnie mamy za oknem. Dodatkowo w paczuszce było kilka próbek i świetne korkowe podkładki pod szklankę.  Taki malutki gest, a jak bardzo cieszy :) Są w kolorystyce całej serii i idealnie wkomponowują się w mój salon. 
Jak wicie mam już za sobą testowanie trzech produktów od DELAWELL z linii czerwonej i były to:

Was zachęcam do odwiedzenia marki na FB: 

A tymczasem wracam na słoneczko ! 

31 komentarzy:

  1. Delawell to naparwde duże zaskoczenie dla mnie, oczywiście na plus :) też testuje jeszcvze pare produktów od nich, jednak ja męcze nadal serie czerwoną :) dostałaś może zaproszenie an zabieg od nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo :)
      Z serii czerwonej też mam jeszcze produkty i są mega mega :))
      Nic nie dostała, a Ty wybierasz się na jakiś zabieg?? :))

      Usuń
    2. peeling cuowny i olejki :)
      mi Pani Ula coś wspominała, że po zakońzceniu testów i myślałam, że może mi opowiesz co i jak, bo byłąm pewna, że byłaś :)

      Usuń
    3. O to ja o niczym nie słyszałam :) Ale jestem mega ciekawa czy coś tam będziesz miała ciekawego :*

      Usuń
  2. Fajne produktu, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystko co z bambusem! Z niecierpliwością czekam na recenzję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki, nie spotkałam się wcześniej z tą marką :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Tym bardziej czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana bedziesz robila dzis podsumowanie KP czy moge po 22 jak wroce z pracy podeslac linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , że ja kompletnie zapomniałam, że już mam poniedziałek ?:D Podsumowanie będzie jutro ! :*

      Usuń
    2. No to super! To po pracy sle linka ;)

      Usuń
  7. Miłych o owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania:) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne opakowania produktów , zwłaszcza tego kółeczka :P . Miłego testowania : * .

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatny peeeling witaminowy to coś czego nie znam, a co by mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel nawilżający mnie zaciekawił. Peelingów mam na razie pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych testów, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe produkty, jeszcze nigdzie ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania i czekam na recenzję, bardzo jestem ciekawa tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mnie zainteresowałaś tą marką, aż sobie poszłam pooglądać ich produkty i jak dla mnie są bardzo ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe te kosmetyki:) zazdroszczę i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peeling najbardziej mnie ciekawi :) Fajne zieloniutkie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic tej marki, ale opakowania mi się już podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe produkty, czekam na recenzję! :*

    OdpowiedzUsuń