17 lip 2014

Ulubiona książka/album muzyczny/film, do którego lubię powracać :)

Jak ten czas szybciutko leci ! Dzisiaj już czwarty dzień Wyzwania Blogowego, jesteśmy już na półmetku, jutro pojawi się ostatni post, a ja pamiętam jak dopiero co się zaczynało i martwiłam się, że nie dam rady codziennie dla Was pisać. Jak widać jeszcze jakoś daję radę. Upały są straszne, aż nie chce się siedzieć na komputerze i blogować !


Ulubiona książka/album muzyczny/film, do którego lubię powracać
To wyzwanie które na dzień czwarty postawiła nam Ula  :)
Wybrać mamy jedną kategorię, która znacząco wpłynęła na nasze życie. Przyznam się szczerze, że bardzo obawiałam się tego dnia, ale jak przyszło co do czego to jestem pewna na co musi paść mój wybór. Jednogłośnie i bezapelacyjnie wygrała...
KSIĄŻKA ! 
A dokładniej cała saga...

HARRY POTTER ! 

Myślę, że dla tych co również uwielbiają HP jak ja wybór będzie jasny, te, z Was, które go nienawidzą, albo nigdy nawet nie miały w łapce jednej książki nigdy tego nie zrozumieją :)

Mi zdecydowanie kojarzy się z dzieciństwem, z latem, z wakacjami z ciocią, ze śmiechem i ze łzami, z rozmowami z przyjaciółką i nocnymi eskapadami na premiery, oj długo tutaj wymieniać długo... 
Książka wiele mnie nauczyła, nie jest to jakaś banalna powieść o chłopcu czarodzieju, Rowling wiele pisze nam o miłości przyjaźni, stracie bliskiej osoby, czy dorosłym życiu. Cała sagę czytałam już chyba około 4 razy - zawsze omijam moment śmierci Syriusza i Dumbledora ! Nie jestem w stanie przejść przez te kawałki książki. Filmu nawet nie mamy co porównywać ! Jest banalny i prosty, tutaj mamy o wiele, wiele więcej ! Nie, nie będę Was namawiała, żebyście sięgnęły po te książki, myślę, że jest to tak specyficzna powieść, że każdy musi chcieć tego sam. Mi one dały wiele i wiem, że dadzą mi jeszcze więcej :)
Na nic bardziej w dzieciństwie nie czekałam niż na premierę nowej części ! Potem musiałam się powstrzymywać, żeby nie przeczytać jej w jeden dzień - ile to mnie kosztowało wyrzeczeń, to nie jesteście sobie w stanie wyobrazić. Potem przychodził czas oczekiwania na kolejną produkcję kinową i każda kolejna była to jeszcze większym rozczarowaniem, chyba nie widzieliście bardziej wkurzonej osoby niż ja wychodząca o drugiej w nocy po premierze HP :D 

A do  czego Wy lubicie powracać? Książka, film czy może album muzyczny ?? 

A TUTAJ znajdziecie posty innych bloggerów :))

27 komentarzy:

  1. Ja wlasnie z tych co szalu na hp nie rozumieja.

    Ja mam film do ktorego czesto wracam

    OdpowiedzUsuń
  2. Do HP mnie nie ciągnie - nie mój klimat. :))
    Za to Władca Pierścieni to jest to! :D
    Ehh, ja napisałam cały post, potem weszłam na blog Uli i przeczytałam, że miałam wybrać JEDNĄ kategorię, która wpłynęła na moje życie. :D
    No cóż, powiedzmy, że zinterpretowałam to inaczej. ;) Ale tak właściwie to nie ma takiej książki/filmu/albumu muzycznego w moim życiu.. Najbardziej wpłynęli na mnie rodzice/rodzina - to Oni mnie wszystkiego nauczyli i jestem im za to wdzięczna. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie własnie nie ciągnie do Władcy Pierścieni :P
      Ja tez na poczatku myślałam, że wszystko i byłąm przerażona bo nie mam ani takiego filmu ani albumu, na szczęście weszłam rano do Niej i okazało się, że wybieramy jedną kategorię ! :))
      Czekam na Twój post !! :))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja psiałam post rano, przed 8. :D A opublikuje się dopiero koło 18. ;)

      Usuń
    4. No to zawitam o 18 ! :D

      Usuń
    5. Też mnie nie ciągnie do HP. Byłam za dzieciaka na którejś z pierwszych części i jakoś mnie nie porwało ;) Władcę Pierścieni przeczytałam w gimnazjum jednym tchem ;)

      Usuń
  3. pamiętam jak za dzieciaka namiętnie po nocach zaczytywałam się w przygodach młodego czarodzieja, jednak nie dotarłam do ostatniej ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja dotarłam i ostatnie części zdecydowanie nie są dla dziecka :P Urosłam razem z nimi ! :D

      Usuń
  4. Obejrzałam wszystkie filmy HP i bardzo mi się podobały. Z książek przeczytałam pierwszą część i kawałek drugiej, ale jakoś mnie nie wciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam Harrego, wszystkie części czytałam kilka razy i oglądałam wielokrotnie filmy.
    polecam Ci sagę o ludziach lodu. jest bardzo trudno dostępna, i sagę o czarnoksiężniku. to książki pełne magii ale dla dorosłych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga o ludziach lodu jest świetna :) Też polecam :D

      Usuń
    2. Noi już 4 osoba od której słyszę o tej sadze :)) Poznałam ją tego dnia i już tyle osób mnie przekonuje , jestem pewna, że muszę ją gdzieś dostać ! Mam nadzieję, że będzie u mnie w biblio:))

      Usuń
  6. Harry'ego Pottera lubię, chętnie jeszcze przeczytam, ale wiedźminowi do pięt nie dorasta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam całą kolekcję na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem, dlaczego wiele Cię kosztowało, żeby nie przeczytać jednym tchem... Po co to było rozkładać na kilka dni?Ja jak dostawałam nową część w ręce to czytałam non stop: w szkole na lekcjach, podczas jedzenia, w łazience, w autobusie, zamiast spać, aż nie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam żeby książki trwały jak najdłużej i , żeby nigdy się nie kończyły, a jak wyczekiwana przez rok część kończyła się po trzech dniach to było trochę słabo :( Dlatego chciałam, żeby trwało to jak najdłużej :))

      Usuń
  9. Ja swego czasu rowniez chetnie do Pottera wracalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pottera po prostu kocham, uwielbiam, już chyba 3 czy 4 razy do niego wracałam, ta seria jest nieśmiertelna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam wszystkie części, chociaż nie czytałam i tak uwielbiam. Czwarta to moja ulubiona :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam chyba z 5 części HP, po czym stwierdziłam że mam dosyć :) Choć filmy obejrzałam wszystkie :P Mi bardzo przypadła do gustu "Gra o tron" :_

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podobała się pierwsza część, pozostałe są słabe, a najgorsza jest chyba 3 doslownie nic się w niej nie dzieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam HP. I książki i filmy :). Ale do filmów zwykle wracam. Do książek - może kiedyś ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam HP :) pare pierwszych ksiazek przecytalam po polsku, jedna po niemiecku a reszte po angielsku :) (nie moglam sie doczekac na spolszczenie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Harry'ego! W liceum zarywałam noce, tak dobrze mi się go czytało. I filmy też lubię, przenoszą w taki fajny, bajkowy świat :)

    OdpowiedzUsuń