14 lip 2014

PK podsumowanie tygodnia 24 :))


Miałam wrażenie, że w Marynarski tydzień nikt się nie zabawi, a tutaj proszę bardzo ! Jak zwykle bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłyście! Ja mimo szczerych chęci nie dałam rady nic, ale to nic zmalować... przez cały tydzień chodziłam w jednych, koralowych pazurkach, a dokładniej skrawkach lakieru, które pozostały po obozie.  Marynarski tydzień nadrobię jednak na pewno, bo wzór mega mi się podoba, a Wasze prace jak zwykle są różnorodne i pełne inspiracji ! :) Ciesze się, że dostałam aż 7 prac. W tym tygodniu wzorek będzie (chyba) troszeczkę mniej wymagający, ale o tym dopiero po obejrzeniu malutkiej, pięknej galerii :) 



Oliwkowe





Oczywiście podstawą był biały, czerwony, granatowy  oraz paseczki, stery i kotwice ! 

A cóż zmalujemy w tym tygodniu ? 
Po raz pierwszy mam do Was nieco większe wymogi przy pokazywaniu wzoru na nowy tydzień, żeby dowiedzieć się co będzie naszym tematem przewodnim musicie obejrzeć ten króciutki filmik z tutorialem- bez niego może być troszeczkę ciężko :)

Krótko mówiąc - malujemy pazurki bazą, a potem mażemy po nich różnymi kolorami z praktycznie suchymi pędzelkami ! 
Jako, że za oknem pełnia lata mam nadzieję, że nasze pazurki będą mega, mega KOLOROWE ! 

http://www.pinterest.com/pin/256212666275953778/



Więcej inspiracji szukajcie pod hasłem : " DISTRESSED NAILS"



20 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda, zobaczymy jak będzie w praktyce ;-), swoją drogą mam sporo zdobień do nadrobienia, eh ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie :D Dziewczyny się postarały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dzikawozkowa.pl/2014/07/paznokciowy-klub-tydzien-24-marynarskie.html A moje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa przepraszam Cię bardzo ! Już jest !! :*

      Usuń
  4. super:) następne wyzwanie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kesha wpadła na świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) A ja mam nawet przygotowany już post z " DISTRESSED NAILS" wraz z tutkiem :) Chyba myślimy o tym samym ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gotowe :) http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/07/distressed-nails-paznokciowy-klub.html

      Usuń
    2. jak szybciutko ! :)) Super :))

      Usuń
  7. Oooooo :) Ciekawy pomysł na mani!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdobienie na nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne marynarskie mani ;) A pomysł na nowy tydzień fantastyczny, już się nie mogę doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kesha- swietna robota :) W ogole dziewczyny spisaly sie jak zwykle dobrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez super te Wasze marynarskie malowidla :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pomysłów na marynarski wzorek, wszystkie są po prostu przepiękne! :)
    Idę kombinować z nowym wzorkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsyłam link do mojego Distressed Nails :)
    http://dzien-m.blogspot.com/2014/07/distressed-nails-dla-paznokciowego-klubu.html
    Buźka :D

    OdpowiedzUsuń