19 lip 2014

Naklejki wodne od Born Pretty Store

Dzisiaj tak tylko szybciutko, mam spore plany na najbliższe dni, więc przez jakiś czas nie będę się tutaj pojawiać. Powinnam wrócić dopiero w środę, mam nadzieję, że nie narobię sobie dużych zaległości :)) 
Wiem, że pazurki nie są dokładnie pomalowane, nie zdążyłam jeszcze zmyć skórek, a musiałam szybciutko pstrykać fotki zanim moi rodzice nie zabiorą aparatu ;)) Przez najbliższe dwa tygodnie, ze względu na ich wyjazd muszę sobie jakoś radzić bez niego, a będzie to mega, mega trudne :( 

Do pomalowaniu uzyłam białego lakieru od Lovely i liliowego od Essie.


Podczas tego zdobienia po raz pierwszy miałam styczność z naklejkami wodnymi i jestem nimi zachwycona ! :) Trochę obawiałam się moczenia ich w wodzie i tego, że nie dam rady ich nałożyć na paznokieć, ale okazało się to być banalnie proste ! Zmarnowałam tylko jedną różyczką, ponieważ zapomniałam odkleić folijkę i niestety do niczego już się nie nadawała :(( 
Mam je dopiero od wczoraj i jak na razie nie mogę im nic zarzucić. Świetnie się trzymają, jestem tylko ciekawa jak to będzie ze zmywaniem ! 
Na palcu mam ćwieki, również od Born Pretty Store, które już Wam prezentowałam, o TUTAJ ! 


Kwiatuszkowe naklejki możecie kupić o TUTAJ , a ich obecna cena to  2,45 $ - do wyboru są również inne kolory i wzory:)
Ćwieki dostaniecie o TUTAJ  ich cena to 1,39 $ :) 


21 komentarzy:

  1. podobają mi się te naklejki . ładnie ozdobiłaś paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te naklejki, za każdym razem jak dziewczyny pokazują co dostały od tego sklepu to jestem na prawdę zaskoczona jak ładnie wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te naklejki mi do gustu nie przypadają, ale jak się przekonam do całokształtu, to z pewnością coś znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te naklejki są prześliczne, bardzo ładnie wyglądają na białym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie mani się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna naklejka ;) ja jestem ich miłośniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne naklejki! Manicure bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie i lekko wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne naklejki :) całość też wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wygląda, z chęcią bym wypróbowała coś takiego na moich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw, bosko to wygląda razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naklejki bardzo ciekawe, ćwieki nie do końca mnie porywają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie i tak romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wygląda ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie to wszystko skomponowałaś ;) Po Twojej poprzedniej recenzji dla BPS skusiłam się na te czarne ćwieki, wzięłam jeszcze białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mogłam się na coś przydać !! :))

      Usuń
    2. A noi oczywiście czekam na Twoje zdobienie z nimi w roli głównej :) Na pewno będzie świetne ! :)

      Usuń
  16. Piękny odcień ma ten Essiak, a naklejki wodne uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń