23 lip 2014

Moje zdobienie na konkurs u Puszki :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na blogu Puszki. Mimo tego, że nie udało mi się w nim wygrać (a nagrody były świetne) to nie zniechęcam się i postanowiłam pokazać Wam moją pracę :) Wyniki były już dawno, a dziewczyny, które wygrały zmalowały, albo opowiedziały wspaniałe rzeczy i wiem, że jeszcze bardzo, bardzo dużo mi do nich brakuje :)) Może kiedyś i ja dam radę wygrać coś w jakimś pazurkowym konkursie? 
Tematem przewodnim był... DZIEŃ DZIECKA ! Dlatego też ja postanowiłam zmalować coś co z dzieciństwem kojarzy mi się najbardziej, a tym czymś jest bajka pt. Król Lew.  
Jak byłam mała to miałam odgórny "zakaz" oglądania tej bajki, bo płakałam tak bardzo, że mama nie mogła mnie uspokoić. Na jakiś czas nawet schowała mi kasetę z tą bajką i ku jej nieszczęście i obawach po jakimś czasie sobie o niej przypomniałam i znalazłam ją. Na szczęście oglądanie przeżywałam już mniej emocjonalnie :P Do dziś jednak, nie potrafię powstrzymać łez jak umiera Mufasa, a Simba zostaje sam :( 
Mam nawet mojego malutkiego pluszowego Simbę do dziś, jak byłam mała to nie wyobrażałam sobie zaśnięcia bez niego  :)  I wydaje mi się, że nie ma osoby, która nie oglądałaby tej najpiękniejszej bajki na świecie !!  Zgodzicie się ze mną ? :))

Mam nadzieję, że moja praca chociaż trochę przypomina Wam widok z Lwiej Skały :)) 





A na zakończenie najpiękniejsza piosenka !! :)) 


Kochacie Króla Lwa tak samo mocno jak ja ? :)) 





TUTAJ zobaczycie resztę prac :)) 

36 komentarzy:

  1. Kocham Króla Lwa <3 Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi chyba Król Lew nie zapadł w pamięci...Chyba tego nie pamiętam. :D
    Świetne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, a to moja kultowa bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymyśliłaś :D podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany, mnie też zawsze strasznie wzrusza jak Mufasa umiera! Cudowna bajka, teraz już takich nie robią :(. Ale pazurki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takich bajek już się nie doczekamy :(

      Usuń
  6. Też miałam Króla Lwa na kasecie i jak każdy ryczałam jak głupia... teraz trochę z tego żartuje, ale wciąż 'pocą mi się oczy' na widok Mufasy i Simby :)
    A pazurki piękne! Szkoda, że nie wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie..też jak byłam mała to uwielbiałam tą bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój egzemplarz książki Król Lew miał dokładnie takie barwy i bodajże na jednej z okładek było takie słonko i drzewka :) Super Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne mani! Cudowne <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne wyszły CI te pazurki :)

    Uwierz mi kochana, że spokojnie dasz radę! To jak zwykłe malowanie pazurków ;) Ja nie mam żadnego kursu i sobie radzę ;) A w razie pytań pisz śmiało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie zmalowalas mega! Idealnie wpasowalas sie w klimat "Krola lwa" :) Tez wiecznie ryczalam na tej bajce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miałam tą bajkę na kasecie i oglądałam ją namiętnie kilka razy dziennie. Tez na początku wiecznie ryczałam o Mufasę. Znałam na pamięć też wszystkie piosenki i zawsze śpiewałam z filmem haha. Cóż mogę powiedzieć. Hakuna Matata! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczyć się tych dwóch, radoooosnych słów :D

      Usuń
  13. mani podoba mi się :)
    Król lew był fajny bardzo ale możesz mnie skarcić ale uważam że widziałam lepsze bajki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie :D:D Król Lew nie ma sobie równych :D

      Usuń
  14. Nie no wyszło super!
    A Króla Lwa chyba znają wszyscy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Król Lew <3
    A zdobienia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie pytaj sie czemu mi takie makijaże wychodzą, bo ja zacznę zazdrościć talentu do malowania paznokci:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe ! Świetny efekt ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyszło :). Króla Lwa uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, bardzo wakacyjny efekt :) Dziękuję za przemiłe odwiedziny mojego bloga, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczne pazurki! Piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna palma :) fajne wakacyjne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne! chętnie bym tak sobie pomalowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ryczałam jak głupia na królu lwie. A miałam zaklejane jedno oko, żeby wyrównał mi się wzrok i zawsze ten plasterek mi się odklejał przez taką ilość łez XD tą bajkę obejrzałam najwięcej razy w moim życiu, nie mam co do tego wątpliwości ;]

    OdpowiedzUsuń