26 lip 2014

Moi CZASOZABIERACZE część 4 ! :)


Dzisiaj przed nami kolejna część CZASOZABIERACZY ! Czyli co podczas dnia zabiera mi mój cenny czas przeznaczony na naukę, prace, czy jakikolwiek rozwój ;) Znacie to? Pewnie tak !
Wiele z Was pod CZASOZABIERACZAMI piszę mi, że praktycznie nie ogląda telewizji, uwierzcie mi, że ja też tego nie robię. Wszystko oglądam tylko i wyłącznie na komputerze i przez internet. Po prostu u Was pewnie w głośnikach leci muzyka, a u mnie kolejny odcinek Pretty Little Liars !  :)





I szybciutkie, alfabetyczne przypomnienie o czym już Wam pisałam: 
(cyferka oznacza w której części recenzowałam daną rzecz)

SERIALE 
Gotowe na wszystko 1
One Tree Hill 1
Pamiętniki Wampirów 2
Pretty Little Liars  2
The Lying Game 2
Switched at Birth 3
Hit the Floor 3 
Devious Maids 3


PROGRAMY
Bitwa o dom   1 
Masterchef      2
Project Runway 3

PRZYJACIÓŁKI

Jako, że jeszcze jakimś cudem nie było w serii żadnego serialu polskiego, a mimo wszystko czasami jakiś taki się zdarzy, to właśnie zaczniemy dzisiaj od niego. Na sam początek produkcja Polsatu i ... "PRZYJACIÓŁKI"
Podchodziłam do niego bardzo sceptycznie i jakoś nie śpieszyło mi się zacząć go oglądać jak dopiero co pojawił się w TV. Namówiły mnie jednak do tego moje dziewczyny i stwierdziłam, że no cóż... spróbować zawsze można :) Całą serię nadrobiłam bardzo, bardzo szybciutko !  Sporo się w nim dzieje, każda z dziewczyn jest zupełnie inna i boryka się z innymi problemami. Przed nami: mama alkoholiczka, mama samotnie wychowująca córeczkę, bizneswoman oraz kobieta, która nie może mieć dzieci.  Zawsze wyczekuję aż na IPLA pojawi się nowy odcinek, na ostatnią serię musiałyśmy czekać aż rok, bo trzy z aktorek były w ciąży !  Dziś jednak usłyszałam dobrą wiadomość- zdjęcia na planie rozpoczęte i już na jesieni możemy spodziewać się kolejnej części :)
Niestety, jeśli chcecie zacząć go oglądać to z tego co się orientuje nie znajdziemy ostatniej serii w internecie, musimy pobrać program IPLA i dopiero tam obejrzymy Przyjaciółki :(


DR HOUSE

Czy jest tutaj ktoś kto nie zna tego cynicznego i aspołecznego doktora ? Pamiętam jak kilka lat temu zasiadałam z rodzicami, raz w tygodniu na dwie godziny przed TV oczekując na kolejne odcinki. Ostatnio chciałam wszystko powtórzyć i zaczęłam go oglądać przez internet. Przez całe wakacje przebrnęłam przez 8 sezonów, a na ostatnim odcinku praktycznie ryczałam, że to już koniec ! Uwielbiam tego aktora, uwielbiam muzykę jaką tworzy, a w planach mam przeczytać jego książkę.
Ten serial po prostu trzeba zobaczyć, chociażby jeden odcinek. Mega wciąga, uwielbiam humor, który w nim występuje i myślę, że udzieli się on każdej z Was. Jest  nieprzewidywalny i zaskakujący. Mi pozostaje tylko żałować, że nie zobaczę już nowych odcinków i cieszyć się tym co powstało.

ZAPRASZAM DO STOŁU 


Przed nami pierwszy program w tym zestawieniu CZASOZABIERACZY. Polskim odpowiednikiem "Zapraszam do stołu" są "Ugotowani" . Jeśli, któraś z Was ich nie oglądała to króciutkie przypomnienie. Grupa 4-5 osób codziennie spotyka się u kogoś innego na kolacji, następnie ocenia tą osobę, ten kto zdobędzie najwięcej punktu wygrywa określoną kwotę pieniężną.
Ja uwielbiam wszystkie programy kulinarne, uwielbiam jak ktoś gotuje, a ja mogę na to patrzeć (szkoda tylko, że nie mogę tego spróbować)
Zarówno Zapraszam do stołu jak i Ugotowani podobają mi się tak samo. Jedyne co drażni mnie w tych dwóch produkcjach to niektóre "żarty" i poczucie humoru, które nie za bardzo odpowiada mojemu. Z programu wiele możemy się nauczyć :) Polską wersję obejrzałam całą na tvnplayer :)


22 komentarze:

  1. Dr House to jeden z moich ulubionych seriali <3
    Gotowe na wszystko także bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dr House obejrzałam całego wraz z chłopakiem w zeszłe wakacje :). Świetny serial.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Przyjaciółki i Dr Housa :D Zapraszam do stołu też czasem obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię Masterchefa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ugotowanych i Pretty Little Liars uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie oglądam żadnego z zaproponowanych przez Ciebie czasozabieraczy :D Choć oczywiście kojarzę. Nie wiedziałam nawet, że Ugotowani ma swój odpowiednik, ale w sumie można się było tego spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można było - Polska chyba nie wymyśliła nic ciekawego :D

      Usuń
  7. Ugotowanych bardzo lubię, oglądałam wszystkie serie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz naprawdę cudowny blog, przydatny w życiu codziennym ! Jest nie tylko bardzo interesujący, ale również posiada piękne zdjęcia!
    Będę czytać Twojego bloga!
    Jeżeli znajdziesz chwilkę, zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam jestem zdania, że jeżeli oglądanie tego wszystkiego sprawia nam przyjemność, to to wcale nie jest czas zabrany! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. House to mój ulubiony serial!
    A książkę Lauriego czytałam, bardzo fajna! Taki trochę hałsowy humor, czuć, że Hugh dużo od siebie dodał do roli House'a. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noi teraz jeszcze bardziej przekonałaś mnie do tego, że muszę ją gdzieś dopaść :D

      Usuń
  11. lubię DR HOUSE ale aktualnie niczego regularnie nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś pisałam w komentarzu w jednej z twoich notek że dotrwałam do 9 odcinka Pamiętników Wampirów i przyznam że było to ze 3 lata temu dzisiaj ( być może z braku programu w tv, sama nie wiem) skończyłam oglądać 17 odc z 3 serii, akcja rozwija się w takim tempie że czasem nie nadążam, ale przynajmniej coś dzieje się, pędzę oglądać kolejny odcinek ( to uzależnia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam zawsze zpamiętnikami, że po jakimś czasie mnie nużą a potem wracam i oglądam całymi dniami :D Noi jak można nie kochać Damona ? :P Uzaleznia, uzależnia i to jest właśnie w tym najgorsze :D

      Usuń
    2. zgadzam się uzależnia dzisiaj siedziałam do 4 rano i oglądałam koeljne odcinki, pomijam że o 5,30 musiałam wstać :) teraz dalej zabieram się za seans filmowy :) jeszcze tylko 1 seria i koniec :( poleć jeszcze jakiś serial

      Usuń
    3. Ja obecnie głównie oglądam Lostów z tego względu, że są po angielsku i w miarę ich rozumiem :D Z takich seriali "na codzień" to chyba jak na razie najlepsze jest Devious Maids ! A jeżeli chcesz coś w podobie do Pamiętników to jest serial Originals, który opowiada o pierwszym rodzie czyli Klausie itp. ja nie dałam rady go obejrzeć i dobrnęłam może do trzech odcinków, ale chyba jednak wrócę i spróbuje jeszcze raz :))
      W tym poście na początku są seriale które oglądam i każdy z nich zdecydowanie mogę polecić ! :)))

      Usuń
  13. ostatnio co oglądam z takich rzeczy to serial horror the American Horror Story:) pierwszy sezon świetny, teraz zaczynam drugi mam nadzieję, że będzie równie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciągle ktoś mi o nim przypomina a ja ciągle zapominam zaczać go oglądać ! :P

      Usuń