9 lip 2014

Kulturalne podsumowanie Czerwca ! :)

Tradycyjnie na początku miesiąca pojawia się u mnie malutkie podsumowanie ostatniego miesiąca :) To dodaje tak szybko jak mogę, czyli od razu po moim powrocie z wyjazdu.  Nie wiem jak uda mi się wrócić do codzienności po tak cudownym tygodniu, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę :D Dziękuje Wam również, że nawet podczas mojej nieobecności tak licznie mnie odwiedzałyście :))


Obejrzane filmy i przeczytane książki ! 
W tym miesiącu o tych dwóch podpunktach będzie razem bo.... ani nic nie obejrzałam, ani nic nie przeczytałam ! Ostatni miesiąc był pod hasłem SESJA, więc same rozumiecie jak to jest. Moimi jedynymi lekturami były książki specjalistyczne do ORT,a filmami 40 minutowe seriale w przerwie od nauki :D Mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie z tym lepiej, bo tak być przecież nie może ! ;)

ĆWICZENIA 
No tutaj w sumie chyba lepiej niż w ostatnim miesiącu, ale kompletnie zapomniałam o notowaniu tego :D Jedyne co mogę powiedzieć to to, że raz wybrałam się na bieganie (cały czas próbuje się do niego przekonać :(( ) Zrobiłam jakieś 6 km i raz skorzystałem ze stojącego miesiącami w domu orbitreka - 40 minut. 
Na zajęciach zorganizowanych byłam chyba 6 razy , czyli moja średnia w tym miesiącu to jakieś 8-9 h ... 
W tym miesiącu mam już za sobą tydzień pływania na kajakach, więc jest o wiele, wiele lepiej :D 




Z życia blogowego...
Jest Was ze mną aż 540, czyli o 13 osób więcej niż w poprzednim miesiącu! DZIĘKUJE ! 
Jako, że w czerwcu miałam malutką przerwę i napisałam mało postów to na koniec miesiąca chciałam wszystko nadrobić, tak , żeby wyświetleń nie było mniej niż w kwietniu (w końcu mamy mieć tendencję wzrostową, prawda ;)) I jestem mega szczęśliwa, że udało mi się to osiągnąć - prawdę mówiąc, jest  to o wiele mniej niż w maju, ale co tam - ciesze się , że dobrnęłam do liczby większej niż 6 526 - a mianowicie było to 6 838 - DZIĘKUJE !  :))
Udało mi się dla Was napisać 13 postów, czyli tyle samo co w maju - ciesze się, że jakoś to nadgoniłam na sam koniec miesiąca :))
Najchętniej przez Was czytany post to :
Paczki, paczuszki...
Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej, mimo tego, że miesiąc zaczynam dopiero 9 lipca ! :) 

21 komentarzy:

  1. Ja też przez sesję mam takie tyły w książkach i w filmach, że szok :P Ale niedługo zacznę to wszystko nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie miałąm pytać jak wyjazd się udał, ale to chyba oczywiste haha :) super, gratuluje tendencji wzorostowej, teraz ja stram się nadrobić po dość długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj obóz to najlepsze co mnie ostatnio spotkało !! przebił nasze oczekiwania ! była przepiękna pogoda, cudowne słońce praktycznie przez cały tydzień - ogniska , spanie w namiotach, kajaki , ach tego nie da się po prostu opisać :D
      Wracaj, wracaj i nadrabiaj :* ja nadrabiam tygodniowe zaległości :D

      Usuń
  3. Ja już dawno po studiach i wszystkie sesje za mną, a i tak ten miesiąc uciekł mi nie wiadomo jak i kiedy, nic nie obejrzałam, nic nie przeczytałam. Muszę wszystko nadrobić.
    Gratuluje tendencji wzrostowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja ostatnio mam takie tyły w filmach i ksiązkach :)) Teraz tylko trzeba wybrać się do biblio i nadrobić wszysciutko :))

      Usuń
  4. Ja do ćwiczeń mam totalnego lenia, nie chce mi się i zwalam na upały ;)
    dołączam do obserwatorów jako 14 ;D zapraszam do siebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też zwalam na wszystko co się da :D Dziękuje ślicznie :**

      Usuń
  5. GRATULUJĘ TAKIEJ LICZBY OBSERWATORÓW:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny blog. Z chęcią zaobserwuje.
    Może wzajemna obserwacja? Zapraszam do siebie:
    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej pisałam do Cb maila nie wiem czy widziałaś z zapytaniem czy można jeszcze dołączyć do Twojego klubu paznokciowego :) Piszę tutaj na wszelki wypadek, bo czasami maile nie dochodzą i potem jest kiszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem troszeczkę do tyłu z pocztą przez ten wyjazd :)) Już tam zaglądam i oczywiście, że można dołączyć ! Bardzo się ciesze, że masz taką ochotę - w tych tygodniach przed nami wzór marynarski ! :))

      Usuń
  8. Duża liczba obserwatorów ;)
    Czekam na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje życie kulturalne w ostatnich miesiącach nie powala :)
    Gratuluję postępów na blogu, ja jestem nowa w blogosferze, ale ogromnie cieszę się z 20 obserwatorów i ponad 4000 wejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ciesze się z każdych osiągnięć jak się tylko da:)) Sama pamiętam jak zaczynałam i tak samo wtedy jak i teraz cieszy mnie każdy nowy obserwator ! :))

      Usuń
  10. Gratuluje liczby Obserwatorow :) Nie dziwie sie, ze przez sesje nie mialas czasu przeczytac ksiazki, czy obejrzec filmu ;) 3mam kciuki za kolejny miesiac :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obserwatorów. Co do ćwiczeń... ja sobie popływałam. Biegać nie umiem :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pływanie w kajakach - zazdroszczę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh tak, nie sesja też przyblokowała z czytaniem i oglądaniem.. ale teraz nadrabiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takiej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń