24 lip 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 10:)

Ostatni Framix pojawił się u mnie ponad 1,5 miesiąca temu ! Czas nadrobić zaległości, przez ten okres naprawdę wiele się u mnie wydarzyło i nie miałam nic co mogłabym wpisać w kategorie "rzeczy z których mogę być dumna". Jako, że trochę czasu już upłynęło mogę spokojnie wrócić do Was z tą serią postów, którą jak mi się wydaje - bardzo lubicie :) 
Dla nowych osób, albo tych, które serie widzą po raz pierwszy króciutkie streszczenie. W notce pojawi się 6 zdjęć minionego czasu, 6 godnych polecenia linków i 6 rzeczy, które udało mi się osiągnąć :))
Do dzieła ! 



6 zdjęć minionego czasu ! 
1. My i Nasz NAJCUDOWNIEJSZY obóz ! :)) Najpiękniejszy czas :)
2. Jedyne zdjęcie jakie posiadam ze spotkania czerwcowego :D
3.Jak jeszcze nie widziałyście tych super drinków to są w Biedronce :D 0,7ml - 15% - 12 złoty :D No jak można nie skorzystać ?! 
4.Orange Warsaw Festival i Davidek na scenie <3 
5.Śniadanko z jeżynkami z ogródka :)
6.Mój ostatni ulubiony zestaw :)



6 linków z ostatniego czasu
1. Jako pierwszy link podam Wam- MÓJ INSTAGRAM , może nie jest bardzo ciekawy, ale liczę, że dzięki niemu lepiej Was poznam :)) Zostawiajcie mi linki do siebie ! 
2. Tak aktualnie i na czasie to podam Wam link do BURZ, które akurat są nad polską, a od wczoraj już trochę (przynajmniej u mnie) ich było :) Może nie sprawdziło się w 100% , ale jestem tą stroną zafascynowana i przypięłam ją sobie w zakładkach :D 
3.Jeżeli nie macie pomysłu na tło dla Waszych zdjęć na bloga to zapraszam Was o TUTAJ. Znajdziecie aż 50 pomysłów :) 
4. Miałam wkleić inny link, również z tej strony, ale przy przeglądaniu znalazłam coś o wiele ciekawszego - Korzyści dla Honorowych Dawców Krwi - może niektóre zachęcą do oddawania krwi regularnie :) Robicie to, czy raczej unikacie kłucia igłą ? Ja próbowałam raz, od razu po swoich 18 urodzinach i niestety nie przeszłam tego za dobrze... Od tamtego czasu mam ogromny uraz, mam jednak nadzieję, że niebawem znów spróbuję :) 
5. Ostatnia, świetna akcja przeprowadzona w stolicy przez Coste :) Czyli wielkie, chłodzące kostki lodu dzięki, którym można było wygrać darmową kawę :) 
6.I na sam koniec MAGICZNY GUZIK ! Naciśniesz go i wszystko już będzie dobrze ! :D 



6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić.
1.Opaliłam się, ale to i tak nie jest to co chcę osiągnąć :D 
2.Wybrałam się SAMOTNIE na rolki :D Prawdę mówiąc zrobiłam tylko 7 km, no, ale byłam sama, a temperatura wynosiła 30 stopni :D 
3.Podobno jestem jakaś.... milsza :D 
4.Zrobiłam cudowną tartę owocową, a co najlepsze robiłam ją dwa razy, bo pierwsza NIE WYSZŁA ! :D 
5. Czuje, że te wakacje będą i są dobre :) Bardzo dużo się dzieje i oby tak pozostało :)
6. Powoli godzę się z ostatnią stratą :)




30 komentarzy:

  1. jak ja dawno jeżyn nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guzik już widziałam, jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym taką owocową tartę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TYLKO 7km na rolkach? :D Mi się tyle nie chce :D Wolę na rowerze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia, instagram polubiony, a magiczny guzik wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix, jeszcze w tym sezonie nie jadłam jeżyn

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm tarta mniam mniam ;) Fajny zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :). Jeżyny. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design,
    beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything
    is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie,ze link do burz sie przydal. ;) apropp sprawdzenia sie pogody, co jakis czss trzeba odświeżyć strone i zobaczyc co sie dzieje, bo zdarza sie,ze burze zmieniaja kierunek :P
    Musze wyprobowac ten drink

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest mega ! Tylko siedze i obserwuje :D

      Usuń
  11. Nie widziałam tych drinków w Biedronce, ale kiedyś podobne z Niemiec przywoziłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam samotne wypady na rolki. Może nie w takiej temperaturze... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu od niedawna, więc na Framix załapałam się pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że seria się podoba :) Teraz powinno być ich więcej :)

      Usuń
  14. To biedronkowe Coctail Party mnie nie zachwyciło ;p
    zaobserwowałam Cię na insta :)
    a 7 km na rolkach to "tylko"? ja niedawno kupiłam, też muszę zacząć jeździć ;p możemy się któregoś raz razem zgadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja normalnie to po 15 robię, więc 7 to malutko :P Jasne, że można się umówić ! A szczególnie pójść na Night Skating :))

      Usuń
  15. Pisałam kiedyś o swoich zbiorach tutaj - http://galeria-puszki.blogspot.com/2014/01/karuzele-dla-starszych-dziewczynek-oraz_14.html i tam masz wszystkie moje pędzelki :) Na początek polecam Ci zestaw http://2.bp.blogspot.com/-sMkZlZ4Rns4/UtWMwueE75I/AAAAAAAAC1I/pMB6HQwRwT8/s1600/DSCF0700.jpg - znajdziesz tam wszystkie podstawowe kształty i rozmiary. Jeśli natomiast zależy Ci na małych, precyzyjnych pędzelkach, to http://4.bp.blogspot.com/-1BKg0mon4os/UtWMws2FH-I/AAAAAAAAC1A/Z6yGm8lS0gk/s1600/DSCF0703.jpg Swoje zestawy kupiłam na ebay, ale znajdziesz je też na BPS. Akurat mają promocję na pędzle :)
    Co do farbek, to jestem fanką dwóch rodzajów - Oumaxi od Promoto (świetnie kryją, ale są dość gęste) i farbek w słoiczkach ze sklepu Dekorynka/Dobra Rada. Mam nadzieję, że pomogłam :)
    Rzeczywiście, farbkami maluje się o niebo łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie za odpowiedź :* Już się biorę za odwiedzenie tych linków i przeczytanie Twojej notki :)
      Mam nadzieję, że w końcu coś znajdę dla siebie :) Jak na razie patrzyłam od sklepu Promoto, ze względu na czas wysyłki - szkoda mi czekać tyle czasu na paczkę z Chin :(
      Farbki właśnie już oglądałam, bo widziałam u Ciebie na blogu te od Promoto a akurat zestaw jest za 18 zł więc chyba się na niego zdecyduje :))

      Usuń
  16. Oj jeżynki to bym zjadła i bardzo ładny zegarek:) a do oddawania krwi też się przymierzam, jakiś czas temu często ją oddawałam, ale mam kłopoty z krzepliwością i wydobycie czegoś ze mnie to koszmar, może nie dla mnie bo mnie nic nie boli ale panie pielęgniarki muszą się namordować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :)
      U mnie aż tak źle z wydobyciem nie było :P A nawet tak szybko leciała , że mój organizm nie podołał :D Było to jednak trzy lata temu, od tamtej pory mam ogromne obawy, ale chyba trzeba będzie się znów przejśc i odkurzyć ksiażeczke krwiodawcy :)

      Usuń
  17. Jeżyny! Ja uwielbiam letnie owoce; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny pomysł na posta! :)
    Obserwuję i będę często odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny zegarek:) muszę się rozejrzeć za tymi biedronkowymi drinkami:D lecę nacisnąć magiczny guzik i na Twój Instagram, bo sama też niedawno założyłam:D

    OdpowiedzUsuń