30 lip 2014

Frambuesa tworzy :)

Jakiś czas temu wspomniałam Wam na blogu, że zaczęłam robić biżuterię. Samego ścieku uczyłam się całym dniami, aż w końcu po 5 godzinach siedzenia z szydełkiem i koralikami udało mi się coś tam stworzyć. Nawet nie wiecie jak wielka była moja radość ! Noi od tamtego momentu przepadłam ! Uwielbiam robić nowe cudeńka, jak na razie tylko bransoletki ;)) Uwielbiam wchodzić na sklepy z półfabrykantami i wydawać pieniądze na nowe koraliki, przywieszki, zapinki...   Jak na razie pieniądze lecą, a przychodu nie ma, ale co tam ! :D 
Niektóre z Was chciały, żebym pokazała co tam malutkiego uda mi się stworzyć, tak, więc przybyłam do Was z dzisiejszym postem. Nie mam pojęcia co będzie dalej z bransoletkami, większość leży, dopiero co "wyprodukowana" i czeka na swojego właściciela, a ja cały czas zastanawiam się jak i gdzie je sprzedać? Bo przecież wiecznie nie mogę tylko kupować i tworzyć, coś z nimi zrobić trzeba :D  Mam nadzieję, że w końcu uda mi się jakoś "określić" ;) Nie przedłużając i wiedząc, że nie są to ideały, ale cały czas do tego dążę zapraszam Was do przeglądania :) 
Nie są to moje wszystkie bransoletki, pokazuje Wam tylko te, które wyszły najładniej, leżą w szufladzie i czekają na nowy domek :) 
Niebawem na blogu planuje malutkie rozdanie i na pewno wpadnie do niego też jedna z tych bransoletek :)) 

Bransoletki BEADING




Jak na razie posiadam tylko tyle zdjęć :) Jeśli chcecie za  jakiś czas pokażę Wam więcej swoich prac  :)

49 komentarzy:

  1. Ostatnia bardzo mi się podoba oczywiście ze względu na kolorek!
    Biała też byłaby niezła, gratuluje cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej podoba się ostatnia ;)

      Usuń
    2. Też właśnie ostatnia wpadła mi najbardziej w oko:)

      Usuń
  2. bardzo ładne bransoletki, ja niestety nie mam żadnego talentu manualnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bransoletki, lubię takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne bransoletki ;) Lubię takie dodatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiam ludzi którzy mają smykałkę do takich rzeczy, bo ja niestety nic nie potrafię zrobić :P Pierwsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia jest cudowna, pokaż więcej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia genialny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na haszcze bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! podobają mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Czekam na kolejne dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie sa sliczne, ale pierwsza jest obledna. I wlasnie taka bransoletke chcialabym sie nauczyc, ale jakos nawet nie umiem zabrac sie do poszukania tutorialu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi podoba się ta pierwsza ale i tak marzy mi się biało czarna :) Twórz dalej,bo świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, ale cudnie to robisz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie. pomarańczowa cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No śliczne, oczywiście, że chcemy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cudne, najlepsza szara :)
    pozdrwiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta ostatnia jaki ma przecudny kolor!
    znam Twój ból z kupowaniem. Jak mi się zachciało samodzielnie ozdabiać case'y na mój telefon to wydałam krocie na materiały xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w takim razie pokaż swój twór ! jestem mega ciekawa jak Ci wyszło :))

      Usuń
  18. Slicznie wyszly, gratuluje tworow :) Pierwsza podoba mi sie najbardziej, czekam na kolejne pokazy Twoich dziel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Noooo super !!! Gratulację naprawdę ładne :) Oczywiście ja bardzo chętnie zobaczę resztę Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne, gratuluję cierpliwości i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jedną tego typu bransoletkę - koleżanka mamy takie robi. ^^
    Bardzo ładne bransoletki - skąd się uczyłaś je robić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedziałam godzinami na youtubie wyszukując to ciągle nowych tutoriali i oglądając je tysiąc razy :D Aż wreszcie jakoś się udało !

      Usuń
    2. Muszę spróbować :D Co jest potrzebne na start? :)

      Usuń
    3. Szydełko, kawałek nitki i koraliki :) Najlepiej tak około 4mm na początek, żeby łatwiej Ci było pleść :) Noi oczywiście caaaaała masa zapału ! :D

      Usuń
  22. Bardzo ładne bransoletki, widzę zrobione z precyzją i wielką dokładnością.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne są te bransoletki! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo piękne ;) miętowa obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, jakby przyszły z Tobą dopiero ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę świetnie Ci to wychodzi :) gdyby nie tytuł posta, to pomyślałabym, że są kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszły. Chciałabym takie ... może kiedyś własnoręcznie zrobię ... tylko czy mi cierpliwości by wystarczyło ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajne! Chcę jeszcze więcej pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdolniacha! Aż samej mi się zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super :) ja ne posiadam takich talentów

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, jakie cuda! Ja właśnie zastanawiam się czy nie zacząć robić biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń