15 lip 2014

Dzień 2- Dlaczego bloguję?

Bardzo się ciesze, że wyzwanie Wam się spodobało i, że niektóre z Was postanowiły nawet do niego dołączyć ! :))  Moja nazwa już nie jest dla Was tajemnicą! Ja zaraz zabieram się za przeczytanie postów innych dziewczyn z dnia pierwszego i poznania ich malutkich tajemnic :) Dzisiaj, jak to dzisiaj być miało przychodzę do Was z drugim dniem czyli....


DLACZEGO BLOGUJĘ ? 

Jak dla mnie odpowiedź jest jasna i banalna - bloguję, bo ..... LUBIĘ ! Sprawia mi to mega ogromną przyjemność, zostało wpisane w codzienny rozkład mojego dnia i obecnie nie wyobrażam sobie, że nie mam Was i swojego bloga. W blogosferze jestem już prawie 2 lata i dopiero teraz uświadomiłam sobie, że minęło już tyle czasu !  
Uwielbiam dzielić się z Wami moim kawałkiem życia, rozmawiać i czytać co tam u Was słychać. Po tym czasie jest Was ze mną naprawdę sporo i nie wyobrażam sobie, żebym od tak po prostu mogła zniknąć :) 
Jak już pisałam Wam wczoraj posiadam również drugiego bloga, który obecnie jest "zawieszony" i raczej już do niego nie wrócę. Nie chce go jednak usuwać ze względu na przepisy, które kiedyś tam publikowałam i z których do dnia dzisiejszego korzystam (tak, tak wreszcie muszę sobie kupić ten sławny przepiśnik z biedronki i wszystko pięknie zanotować) , to właśnie ta strona stała się moim oczkiem w głowie ;) 
Tak, tak oczywiście, że mam dni kiedy na bloga nawet nie chce patrzeć i zastanawiam się  po co ja to tak naprawdę piszę , przecież to nie ma sensu ?! Potem znów na niego wchodzę , patrzę o 10 komentarzy, o przybył 1 obserwator noi same wiecie jak to jest :D Niby malutka rzecz, a tak bardzo, bardzo cieszy.  To właśnie dzięki Wam jestem tutaj cały czas, dzięki Waszym wiadomościom, komentarzom, odwiedzinom. I wiecie co, wczoraj miałam prawie 500 odsłon!!  Jak rano to zobaczyłam to wpadłam w euforie i znów nabrałam jeszcze większej ochoty do pisania i do dzielenia się tym z Wami :) 
Mam jeszcze masę pomysłów, czeka mnóstwo recenzji, muszę wreszcie stworzyć kolejną część Framixu i Czasozabieraczy, obowiązkowo za dwa tygodnie post z Paznokciowym Klubiem i podsumowanie lipca, a noi jeszcze pazurki z cudeńkami od Born Pretty Store, noi jak ja mogę zrezygnować ?!
 Przecież jasne jest, że nie ma nawet takiej opcji !! :)) 

36 komentarzy:

  1. I ja bez bloga nie wyobrażam sobie życia, choć bywało różnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z blogowania nie da się tak od razu zrezygnować. :D To jest zbyt piękne. :D
    I ja dałam się namówić i też biorę udział w wyzwaniu - kobieta zmienną jest. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dokładnie tak :D
      Super !! Zaraz lecę do Ciebie poczytać wszystko :))

      Usuń
  3. ależ bezpretensjonalnie napisałaś, tak prosto z serca:)
    widzę wiele wspólnego, też właśnie mam dwa blogi, Kosmetyczna Wyspa stała się perełką, ale w Zakątku i przepisy, i nie tylko, no żal mi no...
    a masz gdzieś linka do swoich przepisów z tamtego bloga? - chętnie zajrzę:)
    haha, no przepiśnik z biedronki to obowiązek, ja już mam:D

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podaję adres drugiego bloga :)) www.frambuesa4.blogspot.com :) Gdzieś tam z boku jest etykieta kuchnia i tam są wszystkie przepisy :)) Może najdziesz coś dla siebie :) Ja muszę zajrzeć na Twojego kulinarnego bloga !
      Ja również pozdrawiam ! :))

      Usuń
    2. mój nie taki znów kulinarny, tam mydło i powidło;)
      ale za to jak tam u Ciebie pięknie, energetycznie, pozytywnie i smacznie...
      przylazłam z petycją, podejrzewam, że wielu by podpisało - nie rezygnuj... jest taki klimatyczny:D - na motywację dodaję go sobie w Zakątku;)

      Usuń
  4. Też ta mam, że czasem przychodzą chwile zwątpienia, a potem przyjdzie ktoś, napisze mi naprawdę uskrzydlający komentarz, ktoś podlinkuje i poleci i nagle stukam się w głowę i wracam do blogowania :] Też na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie żebym mogła porzucić swojego bloga :D I Ty też nie możesz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy umowę - nie możemy porzucić swoich blogasków :P A jak będziemy mieć chwile zwątpienia to przyjdziemy do siebie nawzajem i się porządnie ochrzanimy :P

      Usuń
  5. Mi też to sprawia przyjemność :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogowanie jest, jak drugi dom - jeśli naprawdę nas wciągnie. Uwielbiam blogować, ale i ja mam chwile zwątpienia i wyczerpania motywacyjnego. Wtedy po prostu robię sobie kilku dniowa lub kilkutygodniowa przerwę i wracam ze zwiększoną energią do pisania!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wtedy na jakiś czas przystopuje. Kompletnie zapominam na blogu na kilka dni, nie przejmuje się nim, a potem wracam, nadrabiam zaległości i mam jeszcze więcej energii do pisania :) Oby nigdy nam jej nie zabrakło :))

      Wyzwanie jest cudowne i dzięki niemu poznam wiele wspaniałych blogów :) Dziękuje za stworzenie go :))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. ja również kocham blogować i traktuje to jak pracę i pasje jednocześnie-nie chodzi mi tu o zarobek czy prezenty ,ale o to ,że traktuje blodga bardzo poważnie i przykładam do niego bardzo dużo serca !!!!!uwielbiam blogować !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak samo mam ze zwątpieniem ;) Pisz, pisz, bo Twój blog to jeden z moich ulubionych, chociaż pewnie rzadko widzisz moje komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, to własnie takie komentarze mobilizują mnie najbardziej i utwierdzają w przekonaniu, że ktoś tam jest po drugiej stronie ! :*

      Usuń
  9. Oczywiscie, ze nie mozesz zrezygnowac :)! Ja rowniez w chwilach zwatpienia czuje sie podbudowana i dostaje nowych sil, kiedy widze komentarze, czy nowych Obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) To bardzo motywuje :)

      Usuń
  10. Najważniejsze jest żeby lubić to co się robi :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że robisz to co lubisz :) a ja lubię czytać twoje posty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest najważniejsze, by blogować z pasji, nie z jakichś "eee, po co mi ten blog, ale w sumie trzebabyło by coś napisać..." ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda mam bloga od paru dni ale tez zaczynam na to tak patrzec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jest te wyzwanie, bo możemy poznać siebie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego do niego dołączyłam :))

      Usuń
  15. Każdy ma gorsze chwile z blogiem ;) Nowe komentarze i obserwatorzy poprawiają humor lepiej niż czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogowanie musi być pasją, bo inaczej, po co się zmuszać ??? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sama blogowanie uwielbiam i ubolewam strasznie, że mam tak mało czasu. A jeśli już jest czas, to mój internet działa mi tak strasznie, że zanim załaduje mi się zdjęcie zdążę obiad zrobić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio szwankuje trochę komputer i też czasami mam problemy :(( Najwazniejsze, że jesteś 1:*

      Usuń
  18. Oczywiście że musisz dalej blogować bo gdzie ja bym znalazła tyle ciekawych postów!? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, takie drobne sukcesy, jak nowy obserwator, czy pobicie własnego rekordu wyświetleń bardzo mobilizują do dalszego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak to właśnie czytelnicy dają motywacyjnego kopa:) także oby tak dalej i powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń