13 lip 2014

Akcja KOLOROWANIE - tydzień 3 :)


Mój komputer działa coraz gorzej, niebawem nabawię się przez niego jakiejś nerwicy, a na Wasze blogi przecież jakoś wchodzić muszę :D Ach ciężko, ciężko.... 
Pogoda na szczęście chyba powolutku wraca - gdzieniegdzie mamy słonko, a termometr wskazuje zawrotne 27 stopni ! Zaraz lecę się troszeczkę poopalać i poczytać moją utopioną gazetkę :( Nim to jednak zrobię przybywam do Was z postem z akcji KOLOROWANIE ! Dzisiaj kończymy trzeci tydzień, czyli fioletowy ! 
I myślę, że jest troszeczkę lepiej niż w poprzednich tygodniach - na mojej powiece nawet pojawił się jakiś cień i jest zauważalny, ba nawet przypomina fiolet! No cóż, jak szaleć to szaleć, prawda ? :)) 
Jeśli któraś z Was o akcji jeszcze nie słyszała to zapraszam Was o TUTAJ .
Szybciutkie przypomnienie poprzednich tygodni...

A dzisiaj przychodzę z ...
FIOLETEM ! 
 Kreseczka nie za ładna, mój noc pełen piegów po ostatnim tygodniowym słońcu, ale co tam ! Ważne, ,że chociaż trochę widać ten fiolecik ;) 
Dół - kreska zrobiona kredką, góra eyeliner i cień zaznaczony na zdjęciu :) 
Paletka jest z gazety i ma xx lat ! :D  



22 komentarze:

  1. ładnie wyszło, ja mam zawsze problemy z kreskami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreska jak dla mnie perfekcyjna:) Nie lubię fioletów na powiekach, a podobno podkreślają niebieskie źrenice, czyli moje.

    OdpowiedzUsuń
  3. oprócz brązu to właśnie fiolet czasami gości na moich powiekach. fajne kreski , chciałabym umieć takie rysować

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaż;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie makijaże :) Delikatne, dziewczęce, ale oko i tak podkreślone, fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie;) coraz lepiej Ci idzie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Syskretnie, a zarazem kolorowo - tak lubie :) Swietnie Ci wyszlo :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladna kreska, ladna ^^ i fajna ta paletka, podoba mi sie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny, przyjemny makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny delikatny , subtelny .... spróbuję u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz postępy! Kreseczka faktycznie świetnie podkreśla Twoje oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz dopiero o niej przeczytałam, fajna akcja, pomysłowa bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio powyrzucałam część cieni z gazet, zalegały po kilka lat, a i tak ich nie używałam, no i trochę straciły na jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatny a za razem bardzo twarzowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń