16 lip 2014

10 RZECZY, KTÓRE LUBIĘ I 10 RZECZY, KTÓRYCH NIE ZNOSZĘ :))

Już trzeci dzień wyzwania !  Tak, więc połowa zabawy już za nami :))  Dzisaij będzie szybciutko, bez zbędnego przeciągania :)


10 rzeczy, które LUBIĘ ! 

1. SPORT - Od zawsze był i będzie obecny w moim życiu.  W końcu nie na marne będę robić specjalizacje na instruktora Fitnessu :) Poza tym siatkówka i narty to moje dwie największe miłostki ! :))
2. PODRÓŻE - Jak można nie kochać odkrywania tych nowych, przepięknych miejsc?   Uwielbiam czytać książki podróżnicze, jeździć i zwiedzać, nienawidzę siedzieć w miejscu na jakimś wyjeździe! Zresztą nie bez powodu poszłam na kierunek Turystyka i rekreacja ;))
3. STUDIOWAĆ - Tak, tak uwielbiam swoje studia ! Są proste, ciekawe i mam nadzieję, że pomogą mi w życiu (nadzieja matką głupich?)
4. SERIALE - Jak juz wiecie mogę je oglądać godzinami ! Teraz wzięłam się za LOST po angielsku , więcej o tym poczytacie w moich postach zatytułowanych CZASOZABIERACZE
5. NIEBIESKIE KWIATY -uwielbiam chabry i niezapominajki :))
6. GOTOWAĆ - i nie ma opcji, żeby i mój mężczyzna tego nie lubił :D 
7. LATO ! -Powinnam urodzić się w Miami :( Uwielbiam lato, słońce, plaże , rozwiane włosy i luźne bluzki z wystającym bikini :P 
8. SPAĆ - Okropny ze mnie śpioch no, ale nic już na to nie poradzę :D 
9. ALKOHOL - Nie to żeby jakoś patologicznie, ale uwielbiam napić się piwka, a co :D 
10. BLOGI - te cudowne, pełne inspiracji :)) 



10 rzeczy, których NIE LUBIĘ ! 

1. DENTYSTY - tutaj nic pisać nie trzeba, nienawidzę i tyle ! 
2. PŁYWAĆ - jeśli pływam sobie rekreacyjnie na środku jeziora czy w basenie na słońcu to jest super, ale jeśli mam to robić na basenie , pełnym chloru i ludzi to nie ma szans :D 
3. MARNOWAĆ CZASU - nie lubię siedzieć w domu i czuć się bezużyteczna , znacie to uczucie ? :P 
4.PAPIEROSÓW
5. LUDZI BEZ PASJI - siedzących całymi dniami przed telewizorem i nie mających pomysłu na siebie.
6. PORANNEGO WSTAWANIA - na samą myśl, że mam wstać przed 8 jestem zła :P 
7. PIASKU NA PLAŻY - wszędzie włazi, wszystko jest potem brudne i przez następnych kilka lat próbuje się go pozbyć:P 
8.ROZSTAŃ
9. SPÓŹNIEŃ - nienawidzę jak trzeba na kogoś czekać
10. WĄTRÓBKI ! Chyba nigdy jej nie polubię .

41 komentarzy:

  1. Ja poranne wstawanie polubilam dopiero po studiach. Moze i tobie sie to zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby , bo jak na razie jest to udręka :P

      Usuń
  2. Wiele punktów nam się pokrywa :D Chociaż ja lubię chodzić do dentystki :) W sumie zawsze sobie z nią pogadam i ogólnie jest miło :D Podróże też uwielbiam, a spóźniania się nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dentysta to udręka i wizyty odwlekam jak najdłużej się da:P

      Usuń
  3. mamy podobne upodobania ...nie lubie dentysty,papierosów a lubie lato i spanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątróbki są dobre. :P
    Jak Ty lubisz studiować, tak ja lubię chodzić do szkoły. :D
    Siaaatkówka - moja miłość. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wątróbki nie przekonam się nigdy :P

      Usuń
  5. Nie cierpię jak ktoś się spóźnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam lato, chociaż urodziłam się podczas zimy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię pływać, a do tego nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka punktów nam się pokrywa :) ale kilka jest też sprzecznych - ale zdecydowanie niewiele :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego wszystkiego najbliższe mi jest poranne wstawanie - Boże, jak ja kocham spać do 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Siostro! :D Też nienawidzę wątróbki :D I lubię gotowanie przy serialach i alkoholu ;) No I TiR mi nie jest obcy, chociaż w trochę innym wydaniu- zdrowotne podstawy turystyki i rekreacji (notabene nie skończyłam, bo pół roku przed końcem promotorka zaczęła mi robić problemy i uznałam, że skoro już jednego magistra mam to mam to w nosie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dobrze wiedzieć, że tyle nas łączy !! :)) Nie miałam pojęcia, że istnieje taki kierunek, bo na pewno bym się na niego wybrała :P

      Usuń
  11. Chyba wszystkie kobiety kochają niebieski kolor, więc słabość do np. chabrów to nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wątróbki nie lubię, ale czasem jem hihih :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe no niepaoligcznie to też czasem lubię łyknąć drinka:D

    zrobiłam wczoraj Twoją pastę, ale jako sałatkę - pokroiłam grubiej... nie ma znaczenia jest po prostu pyszna!
    dziękuję za przepis:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiesz jak się ciesze, że smakowało !! :) :*

      Usuń
  14. Wątróbki nigdy nie jadłam i nie zjem! :D Pływać uwielbiam :). Wiadomo, że lepsze jezioro, ale z braku laku... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka razy próbowałam, ale to nie dla mnie ! :D

      Usuń
  15. Bardzo pozytywne odpowiedzi :) Ja rowniez nie lubie wstawac rano, spoznialstwa, czy plywania w chlorowwanym basenie ;) Niepatologicznie to i ja lubie zimne piwo, zwlaszcza odkad mieszkam w Niemczech ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podróże, seriale, spanie, gotowanie i lato również lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ileż przeciwniczek wątróbki :P Przybij piątkę :)) Ja też kocham chabry.

    OdpowiedzUsuń
  18. wątróbka ble! śmierdzi to i w ogóle fe. tak jak kaczka. i poranne wstawanie...

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego:D tyle, że ja mam już dość moich studiów i mam nadzieję, że wreszcie je zakończę we wrześniu:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Około połowa się zgadza w obu kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie bez pasji są beznadziejni, nie ma o czym z nimi porozmawiać. Z drugiej strony jednak przegięcie w drugą stronę też nie jest wskazane, ponieważ takie osoby potrafią mówić tylko o swojej pasji i często nie zauważają, że słuchacze nie są tym zainteresowani lub zwyczajnie znudzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trzeba znaleźc złoty środek, ale i tak wole tych z przegięciem niż tych zupełnie bez żadnej pasji ! :))

      Usuń
  22. A ja ostatnio bardzo polubiłam moją dentystkę, która traktowała mnie trochę jak dziecko, ale dzięki temu cała wizyta była niesamowicie szybka i przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pod wieloma punktami, zeby nie powiedziec, ze pod wszystkimi moge sie podpisac z wyjatkiem piachu. Uwielbiam plaze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uśmiałam się ;-D Uwielbiam chabry ale i wątróbkę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  25. No to masz problem, lubić plażę i nie znosić plażowego piasku??? Wątróbkę kurzą, tylko dobrze wysmażoną, z cebulką bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie cierpię wstawać rano, choć ostatnio zaczęłam się budzić wcześniej i nawet nie jest tak źle ;) Ja lubię piasek na plaży dopóki nie zaczyna się kleić do mnie i nie jest go pełno w mojej torbie, a takie sytuacje się zdarzają zawsze, jak idę na plażę :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba punkty nr7 trochę się ze sobą kłócą, bo co to za plaża bez włażącego wszędzie piasku:P
    Też kocham lato:)

    OdpowiedzUsuń
  28. O muszę się zabrać za jakiś serial po angielsku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nienawidzę jak ktoś się spóźnia. Świetny wpis ! bardzo podoba mi sie blog :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Sport, seriale i lato to też moje ulubione rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. mamy coś wsóplnego z wątróbką, papierosami oraz dentystą:)

    OdpowiedzUsuń