30 cze 2014

Żółty bez żółtego? No cóż...


Dzisiaj drugi tydzień odsłony akcji u PICOLA , o ile moim drugim tygodniem i wywiązaniem się z zabawy nazwać to można. Starałam się jak mogłam, ale mój żółty cień - jedyny jaki posiadam, wcale nie jest żółty...  Aplikowałam go tony, zaczął się niemiłosiernie obsypywać, ale i tak upragnionego koloru mi nie przypominał. Na powiekach jest delikatnie złoty, mega błyszczący, no cóż... do słonecznej żółci bardzo mu daleko.  Mam nadzieję, że z przyszłymi tygodniami będzie u mnie o wiele lepiej... oby reszta moich cieni sprawdziła się tak jak należy. Chciałam go nawet czymś podbić, ale niestety nie mam za bardzo czym :( Musicie mi wybaczyć to anty-żółte zdobienie i gdzieś tam w kącikach doszukiwać się chociaż jego małego poblasku ... 





Poprzednie tygodnie : 


36 komentarzy:

  1. ja też się głowię właśnie jak tu ugryźć tą żółć:D myślę, że zdjęcia jeszcze dodatkowo odbierają troszkę koloru i pomimo, że kolor nie jest intensywny to makijaż wygląda bardzo fajnie - idealny na dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , to prawda, troszeczkę odbierają kolor. Chciałam jakoś retuszować, alei tak nic z tego nie wyszło :( Czekam na Twój makijaż ! :) Dziękuje :)

      Usuń
  2. do mnie zolty kompletnie nie pasuje :( makijaz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładniutka kreska :) Mi się podoba taki makijaż, nosiłabym na co dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie żółtego nie widać, ale sam makijaż piękny. Ciekawe jak mi wyjdzie - specjalnie byłam dzisiaj kupić żółty cień w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż wyszedł naprawdę bardzo fajnie, do tego bardzo ładna kreska;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blask sliczny :) Wogole swietny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama kiedy robie zdjęcia i mam kolory właśnie co ciężko złapać namęczę się niemiłosiernie....jak w przypadku obecnego makijażu na moim blogu. Dobrze ze akurat była pogoda to stanęłam przy oknie i jakoś poszło. A mnie się Twój makeup podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczka bardzo fajnie wyszły :o) podoba mi się :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kolorystyka - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż... faktycznie mało żółtego w żółtym, ale i tak ładnie wygląda :) Ale nie mówię "hop", bo sama nie wiem jak się do tego "słonecznego" koloru dobrać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ladnie :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny <3 sama się czasem tak maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really love your glittery eye make up, so beautiful and stunning! <3
    Mind to follow each other? Let me know.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. żółty? gdzie? :) kreska fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też wyszło bardziej złoto, niż żółto, ale ważne, że kolejny tydzień do przodu. Teraz pora na fiolet! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż, mimo tej ukrytej żółci. :)
    Polecasz te tusze od GR? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywałam go tylko raz i to własnie do tego makijażu :) Bardzo ładnie rozdziela i zagęszcza rzęsy, ale słabiutko z ich wydłużeniem :)

      Usuń
  17. Rzeczywiście mało żółto wyszło... tak to z niektórymi cieniami było!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zdjęciu przechodzi w srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna kreseczka i delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana intensywnie szukam tego żółtego ale nie mogę coś go odnaleźć :) za to widze ładny makijaż ze srebrem na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. no cień nie zaszalał ze swoim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to fajnie, że taka zadowolona wrociłas :*
    u mnie się zmieniło, bo częściej jeżdżę na pole :D
    ale nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń