29 cze 2014

PK podsumowanie tygodnia 23 + nowy wzór :))


Przeogromne przeprosiny za czas oczekiwania:) Projekt powinien skończyć się bodajże dwa tygodnie temu, a ja dopiero siadam do tego dzisiaj no cóż... Wszystko zrzucę na sesje ! :) 
Zgłosiło się bardzo mało osób i liczyłam, że jeszcze ktoś podeśle swoją pracę no, ale niestety... W podsumowaniu będą tylko 4 dziewczyny :)) Mam nadzieje, że teraz ze względu na wakacje uda nam się zmalować więcej prac :) 
Tym które wzięły udział GRATULUJE ! Projekt (przynajmniej dla mnie) był mega trudny, a Wy świetnie sobie poradziłyście z tym zdobieniem. Oby tak dalej !  Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, jesli tak to od razu do mnie piszcie. Jako, że dawałyście mi swoje posty bardzo dawno temu to troszeczkę je pogubiłam :)
Planuje również małe zmiany w PK - troszeczkę zmodyfikuję listę, bo wiszą na niej blogi, które nie opublikowały ani jednego posta ze zdobieniem, więc chyba coś jest nie tak ? :) Naprawdę nie wymagam wiele, ale darmowej "reklamy" robić nie będę . Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi :)









I teraz zdobienie na nowe, dwa tygodnie projektu ! 
Od dawna marzyło mi się zmalowanie tego i czekałam aż nadejdzie odpowiedni moment. Jako, że własnie rozpoczęły się wakacje to uznam go za bardzo dobry ! 
Przed nami wzór ...
MARYNARSKI ! 
Kotwice, paseczki, czerwienie, granaty itp. itd. są jak najmilej widziane ! A co dokładnie stworzycie? To już tylko zależy od Was :)) 

http://www.pinterest.com/pin/78672324713835842/
http://www.pinterest.com/pin/105623553734864414/
http://www.pinterest.com/pin/41517627789754762/
http://www.pinterest.com/pin/464926361505057436/


43 komentarze:

  1. Zdobienie na nowy tydzień bardzo mi się podoba. Jeszcze nigdy go nie robiłam więc najwyższa pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam styl marynarski, jestem ciekawa nowych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny świetnie sobie poradziły z motylkami, ja niestety nie dałam rady czasowo, ale mam w planach nadrobić wszystkie zaległe zdobienia, mam nadzieję że się uda, a motyw marynarski daje wiele możliwości zdobień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, poradziły sobie siwetnie :)) ja też powinnam ponadrabiać, ale przez obóz złapie nowe zaległośći :( Liczę na Ciebie! :))

      Usuń
  4. Te w stylu marynarskim są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdobienia,ja to nie mam zdolności w tej dziedzinie:-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarskie piękne. Szkoda, ze nie mam talentu do zdobienia bo wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienia. Marynarskie wzorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przecudne odsłony marynarskiego mani! Jestem oczarowana *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Granatowa wersja wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie od dolu zdobienie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znów nie sprostałam zadaniu :( ale prace są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pazurki :o) Zdolniachy jak zawsze :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczę, teraz dopiero będzie trudno, ale coś się wykombinuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają te motylkowe :) muszę kiedyś wypróbować ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne prace i swietny wzor :) uwielbiam marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję udanych prac. Wszystkie trzy sa śliczne:)
    Marynarskie mani to świetny pomysł na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motylki niesamowicie mi się podobają. Jestem ciekawa, jak wyjdą Wam marynarskie wzory - bardzo lubię takie motywy, więc chętnie coś podpatrzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha no to muszę w końcu znaleźć czas i coś w końcu zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem co dziewczyny wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na motyw marynarski - uwielbiam go na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie jak zawsze, a nowy wzorek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Motylkowe zdobienia bardzo mi się podobają, czekam więc na marynarskie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no ;) http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/05/paznokciowy-klub-tydzien-23-motyle-na.html

    Ciekawe co uda mi się zmalować marynarskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomnialam dodac, zdobienie Natalii jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci bardzo Syluś :) Mi też się podoba :) Ale dziewczyn prace też są piękne :)

      Usuń
  25. A czy ja też mogłabym wziąć udział i wysłać Ci fotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Postaram się coś wykombinować, lubię marynarski motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fram nie musisz przepraszać,każdy ma prawo mieć czas dla siebie..Ale szczerze to się obawiałam,że zaniechałaś Paznokciowy Klub..było by mi przykro bez nowych wyzwań :) Marynarskie mani postaram się oczywiście namalować,co mi wyjdzie? Na pewno pochwalę się na blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :* Nie mogłabym chyba zaniechać paznokciowego Klubu, bo nigdy bym sobie tego nie wybaczyła :)) Ciesze się, że jest ktoś komu na nim zależy :)
      Pozdrawiam cieplutko i czekam na kotwice ! :))

      Usuń
  28. Nowy wzór prezentuje się obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie, czekam na efekty nowego wzorku;)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/07/paznokciowy-klub-tydzien-24-marynarskie.html :D Na końcu posta jest marynarski bonus ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nigdy nie udało mi się zmierzyć z motylkowym zdobieniem. Za to marynarskie wykonywałam już kilka razy, bardzo fajny motyw na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno mnie tutaj nie było ale bardzo chętnie namaluję marynarski wzór;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje spóźnione skrzydełka :) Jakbyś miała ochotę dodać to będę wdzięczna http://angiee-nails.blogspot.com/2014/07/moj-powrot-i-klub-paznokciowy-skrzyda.html Dziewczyny dałyście czasu !! Skrzydełka cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje kotwiczki i paseczki gotowe :) http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/07/marynarskie-mani-klub-paznokciowy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń