24 cze 2014

Paczuszka Od Born Pretty Store :)

 Jestem już z Wami całkowicie, ale tylko przez tydzień bo wyjeżdżam na obóz :D  Sesja zakończona- oby powodzeniem (czekam jeszcze na jeden wynik:)) i wakacje czas zacząć ! Dziękuje za wszystkie osóbki trzymające za mnie kciuki ! Na pewno się przydały :D  Dziękuję również za takie zainteresowanie moją biżuterią ! Na pewno pokażę Wam kilka bransoletek i mam nadzieję, że się spodobają :) 
Dzisiaj przychodzę do Was tak szybciutko, bo mam kilka rzeczy do zrobienia przez swoje zaległości spowodowane nauką. Malutkie uzupełnienie paczuszek, które pokazywałam Wam w ostatnim tygodniu - to ta na którą tak bardzo wyczekiwałam od Born Pretty Store ! 
A co sobie wybrałam? 

1. Folia na pazurki - ja wybrałam sobie wzorek w kwiaty (może nie za bardzo go widać na tym zdjęciu) Znaleźć możecie o TUTAJ  . Jestem mega ciekawa jak się sprawdzi, bo nigdy niczego takiego nie używałam :D 
2.Czarne ćwieki! Są meeeega i zakochałam się w nich jak tylko je zobaczyłam :D Zdjęcie w ogólne nie oddaje ich uroku !  TUTAJ
3. Kwiatuszkowe naklejki wodne na pazury :) Uwielbiam takie malutkie elementy, które tak szybko, łatwo i efektownie zmieniają nasz mani :) TUTAJ


Ja zmykam do obowiązków :) :* 

Powiedzcie mi jeszcze tylko, czy Wy też macie taki problem z bloggerem? W ogóle nie działa mi lista czytelnicza, pokazuje się tylko ostatni blog i przez to nie mam jak Was odwiedzić ! :( 

44 komentarze:

  1. Też lista czytelnicza mi nie działa, a ostatnio zaniedbałam odwiedzanie blogów przez brak czasu i chciałam dziś to nadrobić. Teraz wchodzę tylko na te, których nazwy zapamiętałam:)

    Te kwiatuszkowe naklejki strasznie wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja tak samo chciałam nadrobić i nic z tego :( Czyli rozumiem, że mój pamiętasz ! :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja już nie mogę się doczekać aż ich uzyje ! :D

      Usuń
  3. ja sobie wzięłam z BPS pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarnych ćwieków Ci zazdroszczę, czekam na ich zdjęcia na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wyświetla mi się tylko jeden blog na liście czytelniczej :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się dziś jak poprawić listę ale widzę, że nie tylko u mnie nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że już po sesji :)
    a ta folia ciekawie wygląda, czekam aż pokażesz ją na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż się nie mogę doczekać, aż te ćwieki pokażesz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszki piękne :)
    Mam ten sam problem :/ Odwiedzam z bloglovin (na coś się jednak przydał :D) ale i tak tyle co tam mam blogów to nic.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobry pomysł z tym bloglovin, ale ja też mam tam malutko blogów :(

      Usuń
  10. do mnie miala przyjść i już czekam i czekam ,śliczne cacuszka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja również czekałam bardzo długo :)

      Usuń
  11. Mam takie podobne naklejki - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam problem z bloggerem :/
    born pretty super ma te akcesoria i dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. blogger szaleje!

    gorąco namawiam do udziału w akcji zapuszczania włosów! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie tylko Ty masz taki problem z bloggerem:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dokładnie ten sam problem z Bloggerem, ale już mi to nie przeszkadza, bo w nocy przeszłam na Bloglovin i teraz nie wyobrażam sobie powrotu do Bloggera ;)
    Takie naklejki mi się za bardzo nie podobają, nosiłam je w gimnazjum. Za to ćwieki - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też przerzucę się chociaż na chwilkę na bloglovin :(

      Usuń
  16. Paczuszka wygląda sympatycznie :D
    Mam ten sam problem :<

    OdpowiedzUsuń
  17. oczekuje na recenzje! Ja wchodzę przez blogrolla i nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo spodobały mi się te ćwieki :)
    pewnie świetnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy narzekamy na blogger, a on nic z tym nie robi ;)
    Ćwieki są super, czekam na zdjęcia ich na pazurkach :)
    Obserwuję^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne dekoracje ;)
    Zapraszam do obserwacji ;)
    Dodaję :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ćwieki na pewno będą super wyglądały na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też z bloggerem lipa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naklejki wodne śliczne, sama mam zamiar sobie jakieś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od 2 dni mam juz problem z lista i doprowadza mnie to do szalu!

    Czekam na bizu i folie z kwiatami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się, zwłaszcza w tej folii w kwiatuszki - jest po prostu boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam w takim razie na zdobienia z tymi akcesoriami :) Na pewno powstanie coś fajnego. I tak u mnie też lista czytelnicza się zbuntowała, chyba u większości. Wrrrrr .

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf lista czytelnicza działa !! A zdobienia na pewno będą ! :)

      Usuń
  27. kwiateczki piękne. Tak u mnie blogger też szwankuje. Mam nadzieję, że to tylko chwilowa awaria ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Te czarne ćwieki są świetne! Bardzo mi się podobają.
    Bloger niestety wszystkim nawala :(.

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie pokaż mi te cudeńka na swoic paznokciach :) Bardzo jestem ciekawa co wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem bardzo ciekawa tej folii! :) no i gratuluję przejścia sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na te cudeńka na paznokciach :-)
    Miałam pytać pod nowszym postem, ale zapomniałam, a że nadrabiam to zapytam tutaj - jaki obóz kochana? :))) Czyli też Ciebie nie będzie :(
    A ja na 99% będe miała tam dostęp i napiszę coś na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety będę zupełnie odłaczona od wirtualnego świata ! jadę na obóz wędrowny kajakowy w ramach studiów :) Ale na całe szczęście nie będzie mnie tylko tydzień :)
      Uf, to dobrze, że będziesz miała internet !! Na długo wyjeżdzasz ? :)

      Usuń
  32. ja jak kupowałam u nich i wybrałam folię koronkę to przysłali mi jakieś bohomazy ;(

    OdpowiedzUsuń