17 cze 2014

Paczki, paczuszki....

Oj jak zwykle długo mnie nie było. Wszystkiemu winny jest jednak Orange Warsaw Festival. Ten weekend miałam zupełnie wyjęty z życia, a przez poniedziałek i wtorek próbowałam wszystko odespać ;)) Jutro czeka mnie egzamin, mam nadzieję, że będzie jak najbardziej pozytywny  !W ogólne nie jestem w stanie skupić się na nauce i notatkach, tak więc przyszłam chociaż do Was na chwilkę :P Obym tylko zdała ! :D A, że ostatnio trochę pozamawiałam przychodzę dzisiaj szybciutko z ostatnimi paczuszkami. Czekam jeszcze na jedną - trochę bardziej tematyczną od Born Pretty Store. Jako, że idzie z daleka czekam na nią już dość długo. Mam nadzieję, że jednak dotrze cała i zdrowa, bo już nie mogę się jej doczekać i codziennie wypatruje listonosza ! 

Na sam początek paczuszka od Katherine. Jestem fanką tego sklepu, a wydawanie pieniędzy w nim idzie mi zdecydowanie za łatwo ! Zawsze muszę się powstrzymywać i usuwać połowę koszyka, bo chyba nie wypłaciłabym się do końca życia !  To zamówienie robiłam tylko przez 30 minut, tak, żeby nie zobaczyć całego asortymentu sklepu :D Wiem już jednak, że w tym miesiącu na coś jeszcze się skusze !
A Wy znacie ten sklep? Może macie jakiś swoich innych biżuteryjnych ulubieńców ? 




Kolejna paczuszka (już druga) od sklepu Kadoro.pl . Zajmują się półfabrykatami do wyrobu biżuterii, a jak niektóre z Was wiedzą ostatnio zaczęłam coś tam "tworzyć". Jako, że pierwsze zamówienie było troszeczkę niekompletne i kilku rzeczy mi brakowała tak, więc postanowiłam je domówić :) Skusiłam się jeszcze na kilka koralików i zapięć, tak, żebym mogła jeszcze więcej stworzyć :D  Tutaj niestety, też wydawanie pieniędzy idzie mi za łatwo i jak na razie mam ban na ten sklep ! 



I na sam koniec bluzeczka zamówiona z ebay.com. Czekałam na nią straaaaasznie długo i niestety nie doszła :( Musiałam pisać do właściciela i tłumaczyć sprawę, na szczęście bez problemu wysłał mi od razu drugi egzemplarz noi po wielu trudach dotarła ! Jeszcze nawet nie miałam kiedy jej przymierzyć :) Zwykła, prosta, na ramiączka. Luźna i zwiewna, takie lubię najbardziej :) Zapłaciłam za nią około 10 zł :)  DO wyboru był jeszcze kolor szary i biały, ja jednak skusiłam się na brudny róż. Spodziewałam się gorszego materiału i wykończenia, jednak bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła :) 


41 komentarzy:

  1. Fajne przesyłeczki :o)
    Czekam na Twoje dzieła biżuteryjne :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno je pokaże :)

      Usuń
  2. fajne zakupy :D jestem ciekawa jakie cudeńka wykombinujesz tym razem z tych bransoletek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne paczuszki, biżuteria śliczna i jestem ciekawa jaką Ty zrobisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pochwalę, bo widzę, że każda jest ciekawa :)

      Gratuluje wygranej w rozdaniu u Arcy ! Już widziałam ! :D

      Usuń
  4. Ale wspaniała bizuteria, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne rzeczy :)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna biżuteria naszyjniki szczególnie :) a takie bluzeczki to ja tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nowości. Biżuteria bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  8. turkusowo złote połączenie idealnie by pasowało do mojej sukienku :D nie chcesz oddać?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D A może Ty podzielisz się sukienką ? :P

      Usuń
    2. prześliczny ten naszyjnik :)

      Usuń
  9. co jak co, ale biżu jest mega boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. No niezłe zakupy, uwielbiam biżuterię z Katherine, jest po prostu boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, ze w rezultacie udalo Ci sie odespac ten weekend ;) Swietne nabytki, bluzka mi sie bardzo spodobala, rowniez lubie takie przewiewne :) Zycze, zeby listonosz szybko dotarl, ale przede wszystkim pomyslnego egzaminu :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor bluzi!

    Zakupiona bizu troche nie w moim stylu, ale czekam na Twoje rekodzielo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, jak ja doskonale znam czas wyjęty z życia z powodu koncertu :D Bardzo ładną biżuterię sobie zamówiłaś:) A dodatkowo jestem ciekawa Twojego hand-made:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna biżuteria! To czekamy na Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknych błyskotek,zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria urocza, a bluzeczka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam biżuterię z KATHERINE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. często oglądam biżuterię w hurtowni katherine, mają bardzo ładne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna przymierzam się do zakupów w Katherine :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie składałam zamówienia na Katherine, ale zawsze jak tam wchodzę to muszę szybko uciekać - za dużo cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. biżuteria prześliczna, zaraz zajrzę do tego sklepiku, bo pierwszy raz o nim słyszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie prezentuje się błękitno zloty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria. Pochwal się od czasu do czasu, co tam nowego wytworzyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie same nowości, nie znam nic ;) ale chętnie zobaczę efekty tworzenia biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zegarek! :) czekam na nową biżuterię :) fajnie u Ciebie zostaję na dłużej i obserwuję :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sklep Katherine poleciła mi koleżanka z pracy. Nieco wkurza mnie fakt podawanych tam cen, ale czuję, że jak zamówię raz to będę tam częstym klientem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG! Zakochałam się w tej biżu! <3

    OdpowiedzUsuń