26 cze 2014

Moi CZASOZABIERACZE część 3 ! :)


Przed nami kolejny post z serii CZASOZABIERACZY - jak już po tytule wiecie, dzisiaj pora na część trzecią :) W gwoli przypomnienia, dla osób, którym poprzednie notki umknęły zapraszam: 

I szybciutkie, alfabetyczne przypomnienie o czym już Wam pisałam: 
(cyferka oznacza w której części recenzowałam daną rzecz)

SERIALE 
Gotowe na wszystko 1
One Tree Hill 1
Pamiętniki Wampirów 2
Pretty Little Liars  2
The Lying Game 2


PROGRAMY
Bitwa o dom   1 
Masterchef      2


Noi tutaj się Wam przyznam, że troszeczkę zagmatwałam ostatnim razem, a mianowicie pomyliłam seriale ! Wstawiłam Wam The Lying Game, a nie wiedzieć czemu pisałam o Switched At Birth - same rozumiecie mam tyle produkcji na głowie, że już wszystko mi się pląta (ja zapracowana serialami! :D) I w sumie sama teraz nie wiem jak mam to naprawić, ale pod ostatnim postem chyba wszystko pozmieniam ,a tutaj szybcikiem Wam wrzucę kopiuj-wklej - no cóż, mój błąd :( 
"Serial opowiada o dwóch bliźniaczkach, które zostały zamienione w szpitalu, od razu po urodzeniu. Z czego jedna z nich jest głuchoniema, więc dzięki tej produkcji możemy troszeczkę nauczyć się języka migowego ! :)  I przyznam się Wam szczerze, że na początku trochę ciężko mi się go oglądało i trochę mnie nużył, a teraz ubolewam nad tym, że na razie nie zobaczę kolejnych odcinków :( Mam nadzieję, że jednak niebawem powstanie ciąg dalszy !
Czy któraś z Was go widziała? Wydaje mi się, że nie jest dość znany :)  "

I tutaj mega zmiana - są kolejne odcinki ! Ja już pierwszy mam za sobą, ukazał się jakoś tydzień temu, teraz czekam na tłumaczenie kolejnego :)  Z dziewczynami pisałam pod poprzednim postem, że bardzo ubolewamy nad tym, że nie ma ciągu dalszego i proszę bardzo - wywołałyśmy wilka z lasu ! :) 


Już sama nie mam co oglądać, jak siedzę teraz całymi dniami w domu, więc łapie wszystkie nowości na iitv.info i właśnie takim oto sposobem zaczęłam oglądać tą produkcje :) Minął tydzień, a ja już kończę drugi sezon i niestety, jak na razie więcej nie ma, ale cały czas, regularnie dorzucane są nowe odcinki ! Niestety trzy ostatnie cały czas są bez tłumaczenia, więc połowy nie rozumiem, ale co tam :D 
O czym jest ? 
Serial opowiada nam o grupie cheerleaderek sławnego zespołu koszykarskiego Devils. Ja uwielbiam takie seriale i chociaż ociupinkę mogę się poczuć jak przy oglądaniu One Tree Hill  :)   Noi napatrzymy się w nim na piękne, cudownie tańczące dziewczyny :) Tylko pozazdrościć ich ruchów :( Lekki i idealny na wakacje - odcinek trwa koło 40 minut, ale to właśnie takie lubię najbardziej.  
Jest to dość nowa produkcja, większości pewnie nie znana i na prawdę warto po niego sięgnąć jak nie macie co oglądać :) Ja się zaraz biorę za kolejny odcinek (oby dodali tłumaczenie!) :)


Devious Maids, czyli pokojówki z Beverly Hills. Kolejny serial po który sięgnęłam w przeciągu ostatnich tygodni, bo wyskoczył mi na głównej na IITV :) I tak samo jak w poprzednim mamy tutaj tylko dwa sezony, które są cały czas, regularnie uzupełniane. Ja już skończyłam wszystko oglądać i tylko wyczekuje na nowe odcinki :( 
I tak ja tamten przypominał mi OTH, tak ten przypomina mi Gotowe Na Wszystko ;)  A jedna z głównych aktorek mega przypomina mi Evę Longorie, która jak wiecie grała w Gotowych :) 
Opowiada nam o 5 przyjaciółkach, które są służącymi w domach bogaczy w Beverly Hills i w każdej serii mamy malutki wątek kryminalny, czy jak to tam nazwać ;) Powiem tylko tyle, że zabójstwa, napaście i grabieże dość często mają w nim miejsce :P 
Producent określa go jako dramat, komedia i z tym na pewno się zgodzę :) Są takie momenty, że aż nie mogę się przestać śmiać, a są też takie, gdzie aż łezka kręci się w oku, a jako, że ostatnio jakoś często się wzruszam to na serialach zdarza mi się tak ryczeć, że lepiej nie mówić :P 
Oglądała go już któraś z Was ? :) Ja wyczekuje na nowy odcinek, który pojawi się za 3 dni :D 



I tutaj tak samo jak przy ostatnich częściach na samym końcu mamy program :) Nie wiem czy jest ktoś kto nie zna tej produkcji TVN? Jeśli jednak ktoś taki się trafił to po krótce - mamy kilku projektantów, którzy co odcinek coś tworzą, wypełniają zadanie, a na końcu prezentują swoją pracę, a jury wybiera osobę, która opuści program. 
Niestety, nie miałam okazji oglądać produkcji z innych krajów, ale na pewno się na to pokuszę podczas tych wakacji. My mamy za sobą dopiero pierwsza edycję i z tego co wiem, drugiej na razie nie będzie, bo własnie mają miejsce castingi do kolejnej edycji TOP MODEL.
Ja oglądałam z zapartym tchem, co niedziele byłam w domu i czekałam na nowy odcinek mimo tego, że w poniedziałki jeździłam na 8 na uczelnie :D I z całego serduszka głosowałam na Maćka (jest po prostu moim mistrzem!) ,a tutaj taki zonk :(  Jego ostatnia kolekcja była po prostu mega, mega, mega! Zresztą nie znam chyba ani jednej osoby, która głosowałaby na kogoś innego! Są tutaj tacy ?! :D 




35 komentarzy:

  1. a ja nie mam no to czasuuuuuuu...aj szkoda:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go ostatni aż nadmiar i w sumie to też szkoda, bo nie lubie tak bezużytecznie siedzieć :(

      Usuń
  2. Jak ja tęsknię za swoimi serialami :P. Niestety teraz mam sesję, lae jak tylko sięjej pozbędę to wracam do oglądania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znam ten ból ! :D A co oglądasz ?
      Ja podczas sesji ograniczałam się do jednego odcinka podczas dnia :P

      Usuń
  3. Są tutaj tacy ;) Jakoś od początku byłam za Kubą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :) Ja w sumie tak myślałam ,że wygra Kuba, bo rzeczywiście był bardziej doświadczony :) Szkoda tylko ,że miał już swoją markę przed programem :)

      Usuń
  4. Też kibicowałam Maćkowi, ale niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety ostatnimi czasy albo oglądam tylko bajki (przez synka ;)) albo tylko informacje - niestety już nie mam czasu by siedzieć przed tv :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajki sa cudowne ! O ile są to piękne bajki Disneya :)

      Usuń
  6. Lubiłam oglądać czasami Project runway, a reszty nie kojarzę :) Nie mam zupełnie czasu na seriale..

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa ja tylko to z reklam kojarze :D nie mam czasu na wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja oglądałam ostatnio tylko Masterchef'a i tylko wtedy gdy udało mi się na niego trafić. Nie mam w ogóle na nic czasu i oglądam jednym okiem przy okazji innych zajęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo switched at birth! Oglądam, bardzo lubię :) No i podoba mi się, że porusza kwestie głuchości. P.S. Daphne nie jest głuchoniema, ona przecież mówi ;)
    Project Runway też bardzo lubię, a raczej lubiłam. A teraz nie wiem, co będzie, bo jesienią ma być kolejne Top Model.
    A Devious Maids też mogłabym przyrównać do Gotowych na wszystko, ale jednak gotowe uwielbiam, a pokojówki czasami mnie trochę nudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no rzeczywiście, trafna uwaga, dziękuje :)
      W sumie Top Model też bardzo lubię, ale jakoś wolę Project Runway :)

      Usuń
  10. nie oglądam nic - wolę filmy, których z kolei oglądam sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio gości serial Castle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych programów. Projectu w ogóle nigdy nie oglądałam.
    Moje seriale na razie mają wakacje :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie "Hit the floor" - lubię takie seriale.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętniki Wampirów uwielbiam ogląda znów sezon 3 , chyba trzeci raz .

    OdpowiedzUsuń
  15. o widzę, że oglądamy podobne programy i seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  16. SWITCHED AT BIRTH muszę obejrzeć, pokojówki znam, ale jakoś mnie do siebie nie przekonały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj , na prawdę warto zobaczyć :)

      Usuń
  17. Lubię "Gotowe na wszystko" ale jestem duuużo dalej w sezonach :o)

    A Masterchefa oglądam polską i zagraniczne edycje :o)

    ________________________
    Zapraszam na kosmetyczno-niespodziankowe candy:
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/06/urodzinowo-imienionowe-candy-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłosiłam się od razu jak tylko się pojawiło i czekam na wyniki ! ;)

      Usuń
  18. Haha, ja do niedawna byłam przekonana, że "PROJECT RUNWAY" jest programem o bieganiu :D Jak dobrze, że nie mam tv :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś oglądałam programy typu Projekt Runaway, ale teraz brak czasu - czy jeszcze jak studiowałam czy jak już zaczęłam pracę..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio nie mam w ogóle czasu na TV i seriale i uświadomiłaś mi właśnie, że zrobiły mi się spore zaległości, bo niektórych serialów to w ogóle nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kibicowałam Kubie, mimo tego, że wykreowali go na aroganta, według mnie był najbardziej profesjonalny. Ale z wygranej Maćka też bym się ucieszyła :) Ja nie oglądam telewizji, zazwyczaj wszystko na necie, bardzo lubię seriale medyczno-kryminalne, ostatnio pochłonęłam 'Anatomię Prawdy' i zakochałam się w nim totalnie, tylko szkoda, że tak mało sezonów. :D Uwielbiam też 'Czas Honoru' i czekam niecierpliwie na ostatni sezon, a teraz posiłkuję się 'Dowodami zbrodni' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda, że był bardziej profesjonalny i dośiwadczony niż Maciek :)
      Oj ja też takie uwielbiam , własnie szukam czegoś nowego , bo wszystko mi się skończyło więc chyba wezmę się za anatomię prawdy jak ją polecasz ! :) I tak samo jak Ty oglądam wszysciutko w necie ! :)

      Usuń
  22. Uwielbiam Hit the floor :-)

    OdpowiedzUsuń