11 cze 2014

Moi CZASOZABIERACZE część 2 ! :)

Jejku, jejku jak dawno nie było tutaj kosmetyków ! Aż wstyd o tym mówić głośno ;) Mój aparat obecnie jest w naprawie, nie mam jak zrobić zdjęć żeby cokolwiek Wam pokazać :( Mnie również jest o wiele mniej niż ostatnio, przy ostatnim poście jednak już Wam o tym wspominałam , nałożyło się na siebie kilka problemów i ostatnią rzeczą o której obecnie myślę jest prowadzenie i wchodzenie na bloga... Czasami jednak pojawić się muszę i oto dziś jestem razem z Wami z drugim postem z serii CZASOZABIERACZE  :) Jeżeli nie czytałyście części pierwszej, która spotkała się z ogromną popularnością,  za co bardzo Wam dziękuje zapraszam Was o TUTAJ ! 
Dodam jeszcze tylko tak szybciutko, że ostatnio nie jestem zbyt aktywna na Waszych blogach, ale wszystko w miarę regularnie czytam ! OD pisania tylko jakoś nie mam weny... 
Ale dobra, dobra już nie przedłużam - Zapraszam :)

Na początku szybciutko tylko przypomnę co pojawiło się w serii numer 1 
One Tree Hill
Gotowe na wszystko
Bitwa o dom


Znalazłam całą masę serialowych i programowych bratnich dusz po ostatnim poście ! Mam nadzieję, że teraz będzie Was jeszcze więcej :* 
Mogę się tylko cieszyć razem z fankami Bitwy o Dom , że doktorek wygrał mieszkanie :D A nie para lesbijek, która nie pasowała żadnej z nas czy ta zwyczajna rodzinka :P Ach cóż ja bym bez Was zrobiła ! :D 

A dzisiaj zapraszam Was do oglądania, albo dzielenia się swoimi ocenami odnośnie ....




Wszystkie z fanek ( a wiem, że są tutaj takie ! ) zapewne wiedzą czemu o tym seiralu wspomniałam akurat w tym CZASOZABIERACZU. Wczoraj premierę miał odcinek piątej serii ! Ja juz nie mogę się doczekać aż go obejrzę, czekam tylko na polskie napisy i nastrój tak, żeby nie popsuć sobie całego , tak długo wyczekiwanego odcinka :D Ja jestem w tym serialu po prostu zakochana. Miałam nawet okazję czytać książki i powiem Wam szczerze, że nie wiem czy jest sens to robić. Są one zupełnie inne niż film i mają z nim o wiele mniej wspólnego niż mogłybyśmy się spodziewać. Cały czas serial nas zaskakuje, cały czas myślimy kim jest tajemniczy A i czy Alison naprawdę została zabita, czy to wszystko to jedna wielka przykrywka? Do tego mega, super styl dziewczyn i ich przyjaźni ! No cóż, ja w tym serialu znalazłam wszystko :D ! I z jednej strony czekam na jego zakończenie i rozwiązanie się największej zagadki,a z drugiej... nie chcę żeby kiedykolwiek się skończył !
Fanki - macie jakieś swoje przypuszczenia? Kim jest A? Alison naprawdę żyje? A może ktoś tylko się pod nią podszywa? Jejku ja jestem tak skołowana, że już sama nie wiem kto jest kim w tym serialu :D 


O serialu piszę Wam tutaj, ponieważ jest on nakręcony na podstawie książki tej samej autorki, która napisała Pretty Little Liars, tak, więc wszystkie fanki Kłamczuch powinny znaleźć coś dla siebie i w tej produkcji :) Niestety mamy tylko dwa sezony i ja nad tym mega ubolewam :( Jak na razie podobno nie powstają kolejne, ponieważ autorka nie napisała (mam nadzieję, że jeszcze!) kolejnych części. Serial opowiada o dwóch bliźniaczkach, które zostały zamienione w szpitalu, od razu po urodzeniu. Z czego jedna z nich jest głuchoniema, więc dzięki tej produkcji możemy troszeczkę nauczyć się języka migowego ! :)  I przyznam się Wam szczerze, że na początku trochę ciężko mi się go oglądało i trochę mnie nużył, a teraz ubolewam nad tym, że na razie nie zobaczę kolejnych odcinków :( Mam nadzieję, że jednak niebawem powstanie ciąg dalszy !
Czy któraś z Was go widziała? Wydaje mi się, że nie jest dość znany :)  

W tym serialu na samym początku byłam zakochana, potem trochę mi minęły i przestałam go oglądać, a teraz przy dużej ilości wolnego czasu znów do niego wróciłam i nadrobiłam szybciutko wszystkie zaległości :) Jak już sam tytuł Wam mówi opowiada o losach wampirów. Mimo tego, że nie za bardzo przepadam za tego typu produkcjami to on bardzo mi się spodobał :)  Głównymi postaciami w produkcji są dwaj bracia Salvatore i Ellena Gilbert. Warto wspomnieć, że aktor, który gra jednego z nich (po lewej) czyli paul Wesley ma polskie korzenie i potrafi mówić po polsku ! Swego czasu Dzień Dobry TVN miało z nim wywiad i na pewno można jeszcze gdzieś go znaleźć :) Za to ten drugi Ian Somerhalder jest mega, mega, mega cudowny i tylko umila nam czas przez ekranem :D 



I na sam koniec, żeby nie było samych serialów zagości MASTER CHEF. Polską edycję oglądałam każdy jeden odcinek , z produkcji zagranicznych oglądam jak akurat coś leci w TV. Przy drugiej edycji strasznie liczyłam na Charliego i nie mam pojęcia do dziś czemu akurat on musiał odpaść:P Uwielbiam wszystkie programy kulinarne i w moim zestawieniu na pewno jeszcze nie raz jakiś się pojawi !  
Co do polskiej serii to jest taka prosta i przewidywalna, za to jak oglądam Amerykańską to nigdy nie wiem o co chodzi, bo ciągle jest ktoś inny, ciągle mają inne zadania i jedyne co się nie zmienia to gotowanie ! :D Ostatnio np. oglądałam świetny odcinek jak byli w jakiejś puszczy Amazońskiej i musieli ugotować trzy potrawy na grillu ! Wyszły im takie cuda, że lepiej nie mówić ! 


No to drugą serię uważam za zamkniętą ! 
Czekam na Wasze opinie :) 




36 komentarzy:

  1. Pretty Little Liars też bardzo lubię, ale ostatnio zaczyna być męczący, jeszcze teraz podpisali kontrakty na szósty i siódmy sezon, więc jeszcze się będzie gmatwać trochę.
    Pamiętniki wampirów też trochę oglądam, ale to tak z przyzwyczajenia raczej, bo też już się nudnawo zrobiło. Za to sequel - The Originals mi się podoba, taki świeższy powiew ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze czyli jeszcze 3 sezony minimum przed nami ... może się zacząć dłużyc i już pewnie będą tak wymyślali, że lepiej nie mówić ! :)
      No własnie mi też się znudziły pamiętniki i miałam długą przerwę. The Orginals próbowałam chyba oglądać, ale po pierwszym odcinku przestałam :) Może kiedyś się za niego wezmę :)

      Usuń
  2. Z tych pozycji oglądam jedynie Pamiętniki Wampirów :). Poza tym mam kilka innych seriali, które uwielbiam ale niestety przerwa wakacyjna w emisji kilku się zaczęła :(. Pozostało mi w wakacje czytać książki a na seriale czekać do września :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak własnie ta przerwa bardzo mnie denerwuje :P Nic nie ma w TV :( Dlatego też wszystkie seriale oglądam w internecie :)

      Usuń
  3. The Lying Games znam w wersji ksiażkowej i z tego co się orientuję serial mocno od niej odbiega ;) Pretty Little Liars i Vampire Diaries też śledzę, ale z każdym kolejnym sezonem coraz bardziej mnie te seriale denerwują ;) Teraz wciągnęłam się w Revenge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Revenge nie oglądałam i nawet nie wiem o czym jest, ale jak o nim wspominasz to musza zobaczyć :) Ja teraz zaczęłam oglądać Devious Maids i jest mega :)

      Usuń
  4. Moim zabieraczem czasu jest ostatnio Dr House ;) Jestem na 7 sezonie. Jeszcze niedługo Suits wraca ponownie na antenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Housa objerzałam wszystkie seozony :D I planuje zrobić to od początku :D

      Usuń
  5. Pierwsze 3 znam i uwielbiam. Aczkolwiek zaczynają trochę przeginać z TVD i PLL

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętniki wampirów - oglądałam ze 4 odcinki, ale nie przypadło mi do gustu, a mastechefa oglądam jak akurat trafię na niego w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty Little Liars to moja milość! Aktualnie jestem w połowie 4 sezonu i nie wiem jak ja to przeżyję, żeby czekać na każdy kolejny odcinek tak długo. Teraz potrafię obejrzeć kilka pod rząd.
    Jestem na etapie, kiedy to Ezra jest A. Tak to wygląda, ale mi się nie chce w to wierzyć, przecież to Ezra! Uwielbiam takie seriale, gdzie trzeba wszystko składać do kupy, a jak już się myśli, że się poskładało to staje się coś nowego, co rozwala teorię ;)
    Mi głównie czas pożera właśnie PLL i Youtube. potrafię tak godzinami, zamiast wziąć się chociażby za pisanie licencjata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja też zawsze oglądam moich ulubionych seriali po kilka odcinków ! :D Na nieszczęście w PLL jestem na bieżąco i tylko wyczekuje kolejnego odcinka :( To jest straaaaaszne ! :P Ach pamiętam ten moment ! I nawet zaczęłam w to wierzyć, ale potem tak jak mówisz wszystko się posypało i znów trzeba si głowić od początku :D
      Ahaahah mi to też pochłania całe dnie :P tylko siedze i siedze i siedze i nie moge się oderwać :D

      Usuń
    2. ja zazwyczaj w weekendy nie dotykam się do kompa, bo mam z chłopakiem mnóstwo zajęć. Więc jak po weekendzie dopadnę wszystkie blogi i yt to armagedon, tyle zaległości.

      Usuń
  8. masterchef tylko wersja australijska albo amerykańska, Polska wersja dla mnie totalna porażka :) ostatnio dorwałam na TV4 i tak oglądam jak zdąże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jak zwykle to co zagraniczne jest o wiele lepsze niż nasza polska podróbka :D

      Usuń
  9. udało mi się dotrwać do 9 odcinka 1 sezonu pamiętników wampirów - he he film bardziej skomplikowany niż układy w modzie na sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. PLL i TVD uwielbiam, natomiast obejrzałam parę odcinków The Lying Game i jakoś nie mogłam się przekonać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam żadnego z nich, ale znam ze słyszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa i znowu mamy te same seriale. Ja też jestem totalnie zakochana w PLL :D I też nie mam zielonego pojęcia jak zawsze kto kim jest i o co chodzi i po co i dlaczego i na co. Kiedyś miałam taką teorię, że któraś z głównych dziewczyn na końcu okarze się guru wszelkiego zła. Ale to by było okrutne :D Mówisz, że nie warto książek czytać? Kiedyś się nad tym zastanawiałam właśnie :)

    I Lying game! Też świetny serial, wciągał mnie maksymalnie, uważam że jeden z lepszych zupełnie nie rozumiem czemu nie ma kontynuacji?! Pamiętam jak się zorientowałam to byłam strasznie zła :)

    PsWłaśnie podobno sporo osób już się bało, że coś zfiksowałam i zablokowałam blodża, a tu nie nie. Tylko zmiany się tworzyły :D
    Cieszę się, że Ci się podoba. A wilk musiał zostać.

    Ps 2 Chodzi Ci o spotkanie blogerek? Niestety :( Mnie nie będzie. Nie zapisywałam się, zresztą nawet jak bym bardzo chciała się zapisać to i tak tego dnia mam imprezę rodzinną i dupa. Raczej nie powinnam jej opuścić (imieniny mamy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczeeee <3 No własnie i ja najbardziej boje się tego, że okaże się, że to którąś z dziewczyn a, że najbardziej podejrzewam Arie albo Spencer to zapewne okaże się, że to będzie Hanna albo Emily :D Oby tak nie było !! Nie warto :D Wszystko przekłamane w tych książkach, haha :P I tam wszystko tak szybko się dzieje i ciągle coś nowego i nie ma takiej ciągłości jak w serialu:) Noi co najgorsze to w książkach one praktycznie się nie przyjaźnią, a wręcz przeciwnie :D Co mi się mega nie podobało !

      No własnie ja też nie mam pojęcia czemu nie ma dalej :( Był świetny ! Mam nadzieję, że jednak powstaną kolejne części...

      haha najważniejsze, że wszystko się wyjaśniło z tym twoim blogiem :P

      Tak, tak o to mi chodzi ! O kurcze to szkoda ! :( Ja w poniedziałek mam egzamin na uczelni z angielskiego na B2 i też mam pewne obawy do tego czy oby na pewno się pojawię na spotkaniu. Mam nadzieję, że jednak dam rade !

      Usuń
  13. pll mnie strasznie wciągnęło, przez zeszłe wakacje obejrzałam po kilka odcinków dziennie :) potem wydawało mi się to już zbyt zagmatwane ale kiedy skończył się poprzedni sezon to stwierdziłm, że mogłabym codziennie oglądać nowy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym mogła codziennie oglądać po 10 nowych odcinków :P

      Usuń
    2. Ja bym mogłą codziennie ogladać po 10 nowych odcinków :D

      Usuń
  14. PLL i Pamiętniki - to również i moje czasozabieracze ;) musze wrócić do oglądania, bo nie jestem na bierząco

    OdpowiedzUsuń
  15. PLL uwielbiam i już są napisy dlatego zaraz zabieram się za oglądanie :D a z tych seriali to oglądałam albo ogladam prawie wszystkie oprócz The Lying Game- dowiedziałam się od Ciebie że coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe oj te czaso-zabierzacze są okropne :) ostatni to również mój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nic nie znam ani nic nie oglądam z tego co wymieniłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  18. seriele to zło jak wciągną to trudno się wyrwać hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. PLL zaczęłam oglądać jakiś czas temu, dobrnęłam do 3 sezonu i jakoś się zatrzymałam. Serial jest bardzo fajny, podoba mi się styl dziewczyn, chociaż czasami zachowują się one jak :pustaki: ;)

    TVD i Ian <3

    Masterchefa bardzo lubię, ale tylko amerykańskiego, ew. australijskiego. Polski mi w ogóle nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kłamczuchy i bliźniaczki uwielbiam! :D
    Pamiętniki oglądałam swego czasu, ale odpuściłam po tym jak nie byłam w stanie przebrnąć przez którąś książkę z tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
  21. A! Zapomniałabym! Obejrzyj sobie jeszcze Ravenswood ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie próbowałam oglądać Ravenswood ale po kilku odcinkach spasowałam :P Denerwowały mnie te dwa światy i to, ze jakaś laska zmarła, a była duchem :P Tylko tyle z tego pamiętam :D Ale przy natłoku wolnego czasu na pewno wrócę do tego serialu :))

      Usuń
  22. Ja nie mam TV w pokoju i bardzo rzadko patrzę, przez co wszystko przelatuje mi koło nosa :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bitwę o dom czasem jeszcze oglądam, ale innych seriali już nie ;) Jakoś nie mam na to czasu, a jak już znajdę i się wkręcę to później strasznie mi żal, że się kończą, więc póki co odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja oglądałam kiedyś zamienione przy urodzeniu czy jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń