27 cze 2014

Ja, antytalencie makijażowe ;)


Uwaga, uwaga ! Niemożliwe, stało się możliwe, a raczej bardzo bym tego chciała.... czyli ja, totalne ANTYTALENCIE makijażowe, które nigdy w życiu nie używa żadnego cienia, bo najzwyczajniej w świecie nie wie jak się nim posługiwać- zgłosiło się do akcji na blogu Picola. Oczywiście wiadome jest to, że całe wydarzenie dotyczy makijaży, czyli dla mnie -czarnej magii ! No cóż, miałam się nie zgłaszać, ale co tam, raz się żyje, a może w końcu zmuszę samą siebie do użycia kilku cieni, które jednak jakimś cudem wpadły do mojej kosmetyczki. Podziwiać co nie macie, ale trenuje, trenuje i obiecuje, że będzie coraz lepiej :D  

Osóbki, które o akcji nie słyszały, a chciałyby wiedzieć o niej coś więcej zapraszam o TUTAJ. Co tydzień będziemy malować innym kolorem, teraz ma panować- NIEBIESKI ! I w sumie mega się ucieszyłam, że to własnie od tego koloru zaczniemy, bo jedyna kolorowa kredka, którą posiadam i używam jest własnie niebieska :D 

Na sam początek, jakich kosmetyków użyłam...
 1. Paletka cieni TECHNIC Electric - wygrana w rozdaniu ;)
2. Paletka cieni HEAN Colour Stay On
3.Eyeliner GOLDEN ROSE - z ostatniego spotkania bloggerskiego ;)
4.Tusz do rzęs ASTOR - Big and Lovely Doll       RECENZJA
5.Kredka do oczu MAYBELLINE niebieska - brak na foto.       RECENZJA



Niebieskiego cienia użyłam tylko na dolnym zdjęciu, na górnej powiece, ale i tak jest on bardzo, bardzo delikatny i praktycznie niezauważalny.
 Po raz pierwszy używam eyelinera z pędzelkiem (zawsze kupowałam z twardą końcówką) i... jestem zachwycona ! Muszę jeszcze trochę popracować, ale o dziwo o wiele lepiej mi się nim maluje niż moimi poprzednimi eyelinerami :) Spodziewajcie się niebawem jego recenzji ;)
I cóż... mam nadzieję, ze tylko tyle niebieskiego w moim makijażu jest wystarczającą ilością ! W przyszłych tygodniach mam nadzieję, że będzie o wiele, wiele lepiej noi co najważniejsze nie będę już mogła ratować się kredką do oczu. Wszystko tylko i wyłącznie przy użyciu cieni :) 



49 komentarzy:

  1. Też używałam tego cienia z paletki TECHNIC w swoim makijażu! :D Tylko ja nałożyłam go na bazę stworzoną z czarnej kredki, więc wyszedł bardzo intensywny i metaliczny, co z resztą widziałaś na zdjęciach u mnie. Strasznie się cieszę, że dołączyłaś do projektu, według mnie wyszło Ci bardzo ładnie :) Już nie mogę doczekać się kolejnych tygodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za miłe słowa ! Troszeczkę mnie to podbudowało, bo myślałam, że jest tragicznie ! ;)
      Jako kompletnie niedoświadczona nigdy nie wpadłabym na to ,żeby nałożyć cień na czarną bazę, ale na pewno będę musiała tak wypróbować, u Ciebie jest taki przepiękny i żywy :)
      Czekam już na kolejny- ŻÓŁTY tydzień ;)

      Usuń
  2. Paletka jest fajna, bardzo mi się podoba. A makijaż wyszedł Ci świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny kształt oczu - idealny migdałek. To powinno mocno ułatwić naukę :) A jeśli te zdjęcia robiłaś w 'naturalnej pozie' czyli bez marszczenia czoła i uniesienia brwi to w ogóle zazdro :) ja uwielbiam makijaż oka, maluję się też na co dzień, ale niestety mam oko opadające i zawsze muszę mieć to na względzie robiąc makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że mam ładny kształt oczu ;) Nigdy nikt mi nic nie mówił o migdałkach, dziękuje bardzo ! :) przyznam się szczerze, że niestety ale delikatnie marszczyłam czoło :( też mam problem z powieką opadającą, a przynajmniej tak mi się wydaje :( Na codzień tylko sam tusz i ewentualnie czasami, eyeliner :)

      Usuń
  4. makijaż bardzo fajny,delikatny,codzienny...podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie ci wyszło :)
    Też mam tą paletkę Technic i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie takie antytalencie, kreska wyszła Ci równiutko :) choć spokojnie mogłabyś ją zrobić nawet dłuższą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) W takim razie następnym razem delikatnie ją jeszcze przedłużę :))

      Usuń
  7. Jakie antytalencie, naprawdę ładnie Ci wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dopytuje gdzie poszukiwać tego "antytalencia"??? Krechy eleganckie, równiutkie no i... niebieskie :D Maluje się już któryś dzień z kolei na niebiesko, ale o kresce w tym kolorze nie pomyślałam... Chyba zgapię od Ciebie na jutro :D

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam :D Ja sama wiem, że przy cieniach żółtych po prostu polegnę po całej linii !! :D Bierz, bierz i pokazuj na blogu ! :* Czekam na Twoje makijaże :))

      Usuń
  8. mi się podoba :D ten niebieski ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci to wyszło. I jakie kreski równe! :)
    Ja bym się na udział w takiej akcji nie zdecydowała, boję się, że nie każdy kolor z tych proponowanych by mi podpasował. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ? Dziękuje CI ślicznie :*
      Nie trzeba malować wszystkich kolorków :) Wszystko jest dla zabawy, jak masz czas i jak wszystko CI pasuje :) Ja juz wiem, że z żółtym raczej się nie wyrobie bo nie ma mnie wtedy w domu :)

      Usuń
  10. Ładne sobie zrobiłaś kreseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne oczka i bardzo ładnie to wygląda :D
    Ja też nie używam kolorów, choc zdarza się raz na rok :D
    Akcja fajna, gdyby nie wyjazd to może i ja bym wzięła udział i się czegoś nauczyła, no ale trudno :-) Będe śledzic Twoje poczynania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :*
      A ja czekam na informacje aż dotrzesz na miejsce ! :)

      Usuń
  12. Jak Ty jesteś antytalencie to ja jestem mega antytalencie makijażowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta antytalencie, gdzie ;D? Swietnie wyszlo i jaka ladna kreska, tylko wyciagnelabym ja jeszcze troszke w bok ;) Masz bardzo ladne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tyle pozytywnych słów :) Z tą kreską właśnie jeszcze trochę popracuje i nastepnym razem będzie o wiele dłuższa ;)

      Usuń
  14. Lubię akcenty kolorystyczne w prostych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko jest, kreska Ci fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie tam beztalencie :) Kreseczka pierwsza klasa, a to wcale nie takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie,ładnie:) Ja to dopiero jestem koślawe łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma tak źle!


    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteś krytyczna! ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to masz świetną opcje żeby się poduczyć troszkę. Podejrzewam, że tam talent siedzi tylko trzeba go uwolnić :D A i tak szczerze to niebieska kreseczka na dole bardzo pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cóż... pora go ze mnie wydobyc :D Może na prawdę gdzieś tam się chowa ?!
      Dzięęęękuje Ci ślicznie ! :*

      Usuń
  21. Bardzo ładnie CI to wyszło, mam nadzieję że mi wyjdzie w połowie tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nikt nie urodził się z wypracowaną do makijażu ręką i naprawdę można się tego wyuczyć po prostu praktykując. Nie trzeba nawet kończyć kursu w dobie internetu, na YT są setki instruktażowych filmików na wysokim poziomie. Dlatego życzę powodzenia i gratuluję przełamania się - to jest pozytywne i motywujące dla innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie za tyle motywujących słów :) Mam nadzieję, że jakoś tam podołam wyzwaniu i dam radę, a przynajmniej będę próbować ! :)
      Oj to prawda, teraz wszystko mamy praktycznie na wyciągnięcie ręki , jedyne co trzeba to ... CHCIEĆ ! Muszę zasiąść przed ekranem i pooglądać filmiki instruktażowe :)

      Usuń
    2. Nie odbieraj tego jako spamu ale u mnie na blogu ostatnio wrzuciłam posta z ulubieńcami makijażowymi na YT. A to dopiero część 1 :) Przy odrobinie czasu i ochoty można zerknąć. Samej marzy mi się tak malować jak oni to robią :)

      Usuń
    3. Dziękuje za informację i z miłą chęcią zerknę :)) Oby kiedyś udało nam się tak malować ! :))

      Usuń
  23. Bardzo ładny makijaż, mi się podoba:)
    W ogóle fajna akcja, chyba pójdę się też zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszaj się zgłaszaj ! Będzie raźniej :)

      Usuń
  24. naprawdę fajny efekt kociego oczka uzyskałaś:) ja też się zapisałam do tej picolowej akcji, już nawet coś zmalowałam, ale łatwo nie było jako, że niebieski wcale łatwym kolorem w makijażu dla mnie nie jest:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na pewno bedę śledzić i Twoje poczynania :)) U mnie z tym niebieskim o tyle było łatwo, że miałam kredkę do oczu :D

      Usuń
  25. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Masz sliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bez przesady, że jesteś antytalenciem. Też z początku miałam pod górkę, ale przecież technika czyni mistrza kochana :)
    A oczka masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI ślicznie !! :* Będę trenować :))

      Usuń
  27. bardzo fajnie Ci wyszło !! :)

    Kreska tylko nieodpowiednio wykonana ponieważ bardzo zasmuca spojrzenie :D
    1 zasada to : KReska to przedłużenie dolnej powieki nie górnej ;)

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam zielone oczy ;)
    Masz bardzo ładny kształt oka, w sam raz do eyelinera. ja nie mogę robić kreski na całej długości, bo wyglądam jak... no... dziwnie. mam za okrągłe oczy i to jeszcze podkreśla ich okrągłość. mogę robić kreskę tylko od jakiejś 1/3 zewnętrznego kącika i ją wyciągać.

    OdpowiedzUsuń