28 cze 2014

Golden Rose + ćwieki = DUET IDEALNY !


Kochane ! 
Dziękuje Wam za tyle motywujących i pozytywnych słów pod poprzednią notką ! Po raz pierwszy ktoś mi powiedział, że mam ładne oczy ;)) Całe życie były moim utrapieniem, a tutaj proszę bardzo... może jednak na coś się przydadzą :D Makijaż będę zawzięcie ćwiczyć ! I to właśnie Wy mnie do tego 100% zmotywowałyście :)) Ach i obiecuje przedłużyć kreseczki eyelinerem, w końcu rad profesjonalistek nie można od tak sobie olewać :*

Dzisiaj, jak już zapewne zauważyłyście przychodzę do Was z lakierem od GOLDEN ROSE o numerku 69. Wpadł on do mnie podczas ostatniego Bloggerskiego spotkania. Tak swoją drogą notka o nim niebawem powinna się pojawić, ale tak jakoś nie mogę się za nią wziąć;)) 
Tym cudeńkiem od razu muszę się Wam pochwalić ! Jest to mój wymarzony kolorek, który chodził za mną i chodził, aż wreszcie sam do mnie przyszedł. No cóż, chyba jesteśmy sobie przeznaczeni:) Jeszcze jak dotarła do mnie paczuszka od Born Pretty Store i zobaczyłam te cudowne ćwieki to wiedziałam, że stworzą duet idealny ! 
Zdjęć dzisiaj będzie cała masa (zawsze staram się ograniczyć do 3-4) , ale po prostu nie wiedziałam, które dla Was wybrać, bo ten kolor jest tak cudowny i te ćwieki tak boskie, że musicie na nie patrzeć i patrzeć i patrzeć :D Cóż koniec zachwytów ! Przejdźmy do rzeczy...



KOLOR 
No po prostu ideaaaaaaał ! Brudny, delikatny róż. Ja jestem jego przeogromną fanką i  zdecydowanie z dniem  21 czerwca stał się moim numerem 1 ! Przykro mi mój brzoskwiniowy Rimmelku, spadłeś na drugą pozycję :( 

PĘDZELEK 
Niestety zachwycona kolorem i ćwiekami nie pomyślałam aby odkręcić wieczko i zrobić zdjęcie pędzelkowi. Jeśli, któreś z Was mają lakier od GR to na pewno wiedza jak wygląda. Jest dość spory i płaski , ja właśnie takie pędzelki lubię najbardziej. Nie sprawia nam żadnego problemu przy malowaniu pazurków :))



KONSYSTENCJA
Rozwodzić się nie będę - jest akurat i tyle :D Nie jest za gęsty, nie rozlewa się na skórki. Mi przy malowaniu nie sprawiła ona żadnego problemu.
Wysycha bardzo szybko- przy jednym palcu miałam małe problemu bo troszeczkę za dużo mi się go nałożyło, ale ogólnie obyło się bez wysuszacza! :))

KRYCIE
2 warstwy są zdecydowanie wystarczające :) 



TRWAŁOŚĆ 
Noi tutaj jeszcze nic Wam nie napisze, bo pomalowałam nim pazury dopiero wczoraj, no ale po prostu musiałam się nim od razu pochwalić ! :D  Aczkolwiek, od wczoraj zero jakichkolwiek odgnieceń, odprysków, zadrapań itp. itd. Jest dobrze ! :D 




ĆWIEKI 
I o nich też Wam tutaj coś naskrobię :)
Jak dla mnie są przepięknie i od razu się w nich zakochałam. Starałam się pokazać to na zdjęciu, ale nie wiem czy widać - składają się z takich 9 malutkich kwadracików, przez co są jeszcze piękniejsze ! Ślicznie odbijają światło i mienią się w słońcu (na niektórych fotkach chyba to widać?) Z nakładaniem i przyklejaniem nie miałam żadnego problemu, od wczoraj jeszcze się trzymają i mam nadzieję, że wytrwają do poniedziałku, na pewno dam Wam znać jak sobie poradziły :))



Oczywiście pochodzą ze sklepu BORN PRETTY STORE
Ich cena to 1,39$. Musicie przyznać , że to nie jest dużo przy takiej obszernej torebce (dodatkowo z moim kodem będziecie miały 10% zniżki) Przesyłka w sklepie zawsze jest darmowa. Jedyny minus to oczywiście czas przesyłki, ale niestety musimy się z tym liczyć przy zamawianiu w zagranicznych sklepach :))
Mamy do wyboru jeszcze inne kolorki, ja jednak zdecydowałam się na tradycyjny czarny, tak, żeby pasował mi do większości lakierów.
Znajdziecie je o TUTAJ 




30 komentarzy:

  1. fajny kolorek, lubię lakiery GR dobrze mi służą te które posiadam:) te ćwieki dodają pazurkom drapieżności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolor! Ja jednak nie mam zaufanie do GR i lakierów bo często mi farbowały płytkę mimo użycia bazy...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny lakier :). Ćwieki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za różem, ale ćwieki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne połączenie!:) ja ostatnio właśnie polubiłam takie róże, nawet mam hybrydę w takim kolorze :D a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwieków nie lubię, ale kolor lakieru rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyny róż jaki lubię, to taki delikatny rozbielony ;) Powyższy jest dla mnie trochę za mocny, ale ćwieki nadają mu ciekawszego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O zdecydowanie bardzo ładnie ożywiło cały manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodziutki kolor, ładnie ozdobiłaś paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śmieszny ten kolor, ale oczywiście pozytywnie :D Aktualnie też mam różowe paznokcie, takie bardziej kremowe nawet, ale ja zbyt dobra w tym nie jestem i pewnie popełniłam dużo błędów przy malowaniu xD Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobre określenie na lakier :D Oj tam oj tam i u mnie pełno niedoskonałości jest :D trzeba ćwiczyć rękę i w końcu się dojdzie do perfekcji !

      Usuń
  12. bardzo podoba mi się ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale się nie dziwię, że zakochałaś się w tym lakierze :D Zdecydowanie trafia na moją chciejlistę, choć jeszcze na wszelki wypadek przejrzę moje lakierowe zbiory, ale podobnego raczej nie mam ;) Ćwieki wspaniale wpasowały się w całość manicure i faktycznie niby czarne, a ładnie odbijają światło, nie czynią mani ciężkim, dalej jest lekko i kobieco, może deczko z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na mojej chciejliście był on od dawna i mega się ucieszyłam jak go wylosowałam na spotkaniu :D W ćwiekach też jestem zakochana i będę je zestawiać z czym tylko się da ! :)

      Usuń
    2. Niezłego farta miałaś :-D
      Oczywiście czekam na nowe paznokciowe stylizacje z ćwiekami ;-)

      Usuń
  14. Uwielbiam tą serię GR, ćwieków jeszcze robiłam .

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię lakiery GR ale tego nie mam w swoich zbiorach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię lakiery GR, muszę też coś zmajstrować z ćwieków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ;) i ten akcent bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki. Ostatnio mam fazę na lakiery z GR.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny, uroczy kolor :) Fajnie też dobrałaś do niego ćwieki.
    Też wiele razy zapominam o jakimś szczególe do zdjęcia i potem się denerwuje na siebie, norma :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka lakierów Golden Rose, ale mi się zawsze ręce trzęsą, a u Ciebie wszystko ładnie i równiutko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor i ćwieki ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziwię się, że umknęły mi te ćwieki, bo są rewelacyjne. Już je kliknęłam na swoją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lakiery z GR z tej serii są świetne !

    OdpowiedzUsuń