12 cze 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 9:)

6 zdjęć minionego czasu ! 

1. Przepyszne babeczki + moje nowe spodnie :)
2. Moje własne osobiste plony łapią pierwsze baaaardzo gorące promyczki słońca ! Czyli bazylia i roszponka z nasionek ! Nie wierze, że urosły już takie duże ^.^
3. Monster Jam i Narodowy :) Działo się, działo :)
4.Takie dni uwielbiam ! Miałam uczyć się do sesji, ale akurat zawitał listonosz z nowym wydaniem Twój Styl. I jak tu się uczyć ?!
5.Mega mutanty ! A jakie słodziutkie ! Niech truskawki nigdy się nie kończą :(
6. Jak uszczęśliwić kobietę ? Moje zamówienie z półfabrykatami od Kadoro :) Już powstają nowe bransoletki, a ja mogę siedzieć nad tym godzinami :D




6 linków z ostatniego czasu
1. Jako, że jak chyba wiecie ostatnio u mnie nie zaciekawię to ten artykuł sprawdził się u mnie wyśmienicie. Czyli 20 rzeczy które możesz zrobić aby być bardziej szczęśliwym ! :) Ja już się biorę za ich wykonywanie :) 6,8,16 i 17 to zdecydowanie punkty dla mnie ! :)
2.Drugi artykuł troszeczkę kosmetycznie, taki malutki poradnik od Ani: Jak wykorzystać nietrafione prezenty kosmetyczne :)  Świetne pomysły i na pewno zdenkuje tak niektóre produkty.
3.10 rzeczy, które zapewne robisz źle ! Ja jestem w szoku :D Właśnie się dowiedziałam, że wsuwek do włosów używa się na odwrót niż ja to zawsze robiłam (wszyscy dookoła mnie robią tak samo!!) Błagam powiedźcie, że Wy też nie miałyście pojęcia, że karbowaną, krótszą stroną od spodu, a długą, prostą na górze :D Mój świat legł w gruzach !
4.A tutaj mamy 50 zdjęć, które zostały zrobione w odpowiednim momencie :) Na pewno któreż nich spodoba się i Tobie . Ja uwielbiam takie zestawienia i mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się zrobić takie foto :)
5. Tradycyja musi być pielęgnowana, więc tak jak zawsze tak i teraz pojawi się coś kulinarnego. Dzisiaj 3 pomysły do dip do surowych warzyw od Aliny. Świetny pomysł na zdrową przekąskę, albo przystawkę do grilla :)
6. I na samiutki koniec  gra, która ostatnio pochłania mi zdecydowanie za dużo czasu- Quizwanie ! Jeśli, któraś z Was też poświęca jej całe dnie to dawajcie mi nicki do Was :D Wyzwę Was na pojedynek ! :D A te które jeszcze jej nie mają to już ściągać !



6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić.
1.Wreszcie złożyłam zamówienie w sklepie Kadoro i powstały 100% pierwsze bransoletki
2.Kupiłam spodnie na które czaiłam się dłuższą chwile
3.Mam kolejny udane zakupy w SH  - łupy pojawię się niedługo !
4.W piekarnik właśnie piecze się truskawkowe ciacho :) Mam nadzieję, że wyjdzie jak najlepiej !
5.Jako tako ćwiczę, ale lepsze to niż nic :)
6.Wypożyczyłam książki do sesji... teraz tylko trzeba zacząć się uczyć...



A jak u Was upłynęły ostatnie tygodnie ? :) 

50 komentarzy:

  1. truskaweczki i babeczki są moje :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, truskawki :D Ja właśnie się nimi zajadam :D Widzę, że podobnie się do sesji uczymy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne linki wybrałaś, zdjęcia są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawki! Codziennie goszczą w moim brzuszku :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ej nie wiedziałam o wsuwkach:D

      Usuń
    2. Haha od dzisiaj będziemy używać ich poprawnie ! :P

      Usuń
  6. mega truskawki :D szkoda, że u mnie nie ma żadnego dobrego SH :( czekam, aż ujawnisz co kupiłaś;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam czegoś dobrego aż w końcu trafiłam :D Niebawem ujawnie cóż tam znalazłam :)

      Usuń
  7. ja na szczęście już po sesji :) ale ciastem to się podziel <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUŻ ?! Jak szybciutko :D Zapraszam - własnie wyjmuje je z piekarnika ! :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy jest ten artykuł o nietrafionych prezentach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cholera... wsuwki -.- cale życie źle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki! <3
    Ja też już po jednej sesji, jeszcze jedna jest w trakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jutro mam ustny egzamin, masakra :(((
    Truskawki też uwielbiam, zaraz idę robić koktajl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyyyymam kciuki ! :* A z czego ? :) Ja jutro do pracy na 14 h :(

      Usuń
  12. Monster Jam ! aaaaaaaaa! :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już powoli nie mogę patrzeć na truskawki bo codziennie się ich tak najem że jestem pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poważnie tak się używa wsuwkę? zniszczyłaś mi światopogląd! haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha podobno tak :D Ale wczoraj próbowałam i nie potrafię ! Wróciłam do złej wersji :P

      Usuń
  15. do mnie już w sobotę przyjadą polskie świeże truskaweczki - już nie mogę się doczekać :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Też źle używałam wsuwki:D Truskawki robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkło sprzątam dobrze, ale wsuwki ... :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nikogo nie zdziwię, że też używałam źle wsuwek:D

    OdpowiedzUsuń
  19. oo na monster jam też miałam ruszyć dla brata, ale nie wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskaweczki i babeczki wyglądają pysznie, mniam! :-) Artykuł o 20 krokach do szczęścia, świetny, do zapamiętania :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. to info o wsuwkach rozwala:D ale ja ogólnie jestem fryzjerski antytalent, więc miałam prawo nie wiedzieć, tak sobie to będę tłumaczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej dawno nie nie było... zaległości w czytaniu się porobiły :D
    Wsuwki... zonk! xD Quizwanie tez uwielbiam, szczególnie na wykładach. A taką jak ty pracę dorywczo mogłabym mieć... coś się przy okazji zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też mam spore zaległości i po tym weekendzie znów wróciły :( Oj to podaj mi do siebie nick ! :D Będziemy razem grać ! :)
      Oj uwielbiam swoją pracę i za nic na świecie jej nie zmienie mimo tego, że czasami już mam dość :P

      Usuń
    2. haha... jak się wciągniemy w gre... zapola - to mój nick ;)

      Usuń
    3. Ooo tak ! Już wyzywam :D

      Usuń
  23. nigdy nie byłam na takiej imprezie jak Monster Jam. na pewno miałaś super wrażenia. Uwielbiam truskawki, prawie codziennie robię sobie koktajl. u mnie z ćwiczeniami nadal jest kiepsko, wszystko przez brak czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było na prawdę świetnie ! :)
      Ja ostatnio mam truskawkowe zaległości po 3 dniahc pracy :(

      Usuń
  24. Babeczki i truskawki, mniam mniam mniam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. babeczka mnie powaliła.. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw linków (wsuwki - całe życie na przypale..). Zdjęcia motywują do założenia domowego ogródka z ziółkami, a truskawki - samo dobro :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Z ciekawości ściągnęłam grę - narazie idzie mi beznadziejnie, ale z chęcią zagram z Tobą :D
    Znajddziesz mnie jako malenkabloguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno Cię znajdę, więc trenuj trenuj ! :D

      Usuń