29 cze 2014

Charytatywne spotkanie Bloggerek :))





Nadeszła pora i na mnie - czas na relację z ostatniego charytatywnego spotkania ! :) 

Miejsce miało pięknego i słonecznego dnia, w cudowną i jakże pracowitą (w moim przypadku) sobotę -21 czerwca ! 
Wizja poniedziałkowego egzaminu z angielskiego bardzo skutecznie mi przeszkadzała we wzięciu udziału w nim, ale mimo wszystko nie dałam się, angielski tego dnia zszedł na drugi plan ! Punkt 13:25 pojawiłam w pubie Bazar Klub - miejsce świetne i mega klimatyczne, szkoda, że mam tam tak daleko, bo na pewno gościłabym o wiele częściej ! 



Na samiutki początku miałyśmy prezentacje PALMER`S. Ja firmy praktycznie nie znam, nigdy nie miałam żadnych kosmetyków od nich. Zauroczył mnie krem delikatnie opalizujący- jak tylko wpadnie mi trochę grosza to na pewno go sobie sprawię :) 


Kolejną firmą, która zechciała nas odwiedzić była Pani z  MAROKO SKLEP. I po prostu przepadłam ! Całą ich stronę już dokładnie przejrzałam i wiem, że gdy tylko wrócę z obozu to po prostu będę musiała złożyć jakieś zamówienie :D Szczególnie ciekawi mnie olej z Czarnuszki o którym tak dużo usłyszałyśmy. Mam wrażenie, że jako pielęgnacja od wewnątrz byłby świetny dla moich przesuszonych włosów. No cóż, moje konto już zaczyna płakać! 

Po prezentacjach czas na szybką kawkę, piwko i smakowitości! 


Noi nadszedł najważniejszy moment dnia czyli .... LOTERIA ! 
Spotkanie było spotkaniem charytatywnym zorganizowanym, aby pomóc Stasiowi :)Chłopiec jest mega cudowny i zawitał u nas na spotkaniu :) 
 Każda z nas mogła wykupić sobie losy, z których pieniążki zostaną przeznaczone na rehabilitację. Udało nam się uzbierać 1360 zł ! 
Jeżeli któraś z Was również chciałaby pomóc zapraszam Was o TUTAJ ! :) 



Oli udało się załatwić naprawdę dużo firm, które również zechciały pomóc Stasiowi i przekazały rzeczy na nasza loterię :



Ja swoje losy pokażę Wam w oddzielnym poście :) 

Jeszcze raz gorąąąąąąąąąco zachęcam Was do pomocy dla Stasia ! :) 

12 komentarzy:

  1. świetna akcja!:)
    kosmetykom Palmer's też ostatnio przyjrzałam się bliżej w Super Pharmie nawet dostałam jakąś próbkę, mam nadzieję, że będą tam od czasu do czasu promocje na te kosmetyki:)
    olej z czarnuszki także zamówiłam już jakiś czas temu i nieźle się sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie własnie ten olej z czarnuszki mega ciekawi i będę musiała go wypróbować :))

      Usuń
    2. Chyba na każdą podziałało info przekazane podczas prezentacji o tym oleju - już się szykuję do zakupu ;)
      Nawet jak wracaliśmy, to w Arkadii już się przyjrzałam wysepce Maroko :D Ale Grzesiek mnie odciągał i kierował ku KFC ;)

      Usuń
    3. Hah ja teraz też pewnie od razu bym się tam zatrzymała :D

      Usuń
  2. jedzonko wygląda cudownie, fajnie, że zrobiłyście coś razem i cel był szczytny

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl z takim spotkaniem i fajnie, ze udalo Wam sie zebrac tyle funduszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł z taka akcja, gratuluje i widzę,że spotkanie się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl :) oby wiecej takich spotkan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja :). Gratuluję zebrania tylu funduszy! Z Palmer's mam bardzo fajny krem do biustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja, no i musiało być świetne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł ze spotkaniem charytatywnym ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram całym sercem takie idee :) Świetna robota dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń