6 maj 2014

Uległam i ja ! Czas na... ANKIETĘ ! :)

Najpierw miałam zrobić, potem jednak mi się to odwidziało,  noi co ? Znów uległam ! Dzisiaj rano postanowiłam, że ankieta jednak powstanie (nauka do kolokwium z angielskiego przecież może poczekać prawda? ) Ankiety pojawiły się na całej masie blogów, więc stwierdziłam, że jak ja zrobię kolejną to w mojej udziału już nikt nie weźmie. Zdanie jednak zmieniłam - potrzebuje czegoś się od Was dowiedzieć, a moje kochane czytelniczki, może jednak dadzą radę mi w tym pomóc :P Pytań nie jest dużo- zajmie Wam ona dosłownie kilka minutek, a mi niezmiernie pomoże przy ulepszaniu i zmienianiu bloga :) Oczywiście jest anonimowa, więc piszcie tam sobie co chcecie i tak nigdy nie dojdę, która z Was to zrobiła :P 
Będę Wam przeogromnie wdzięczna jeśli weźmiecie w niej udział  :) Wiem, że nie każdy może znaleźć te kilka minutek, albo i ciupkę ochoty na wypełnianie kolejnej ankiety, ale może jednak jakoś dacie radę i zrobicie to dla mnie ? :)

DZIĘKUJE ! :*




Wszystkim ankieterom przeogromnie DZIĘKUJE i wiszę Wam przepyszne zimne piwko :D  :*:*

20 komentarzy:

  1. To ja czekam na piwko, hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! :D Zapraszam :D I dziękuje ślicznie za udział :*

      Usuń
  2. wypełniona, mam nadzieję, że pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje slicznie :) Oczywiście, że tak ! Każda odpowiedź jest dla mnie bardzo ważna:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ślicznie :* Masz u mnie piwko :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI slicznie :* Wiszę Ci piwko :P

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięęękuje i zapraszam na piwko :D :*

      Usuń
  6. I ja się dołożyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ja jeszcze ja! Poszło :D

    OdpowiedzUsuń