20 maj 2014

PK tydzień 22 ! Moje "różyczki" ;)



Ten tydzień u mnie zapowiada się tragicznie. Mnóstwo nauki, na cały weekend praca, a w poniedziałek czeka mnie pierwszy egzamin. Mam nadzieję, że uda mi się jakimś cudem zaliczyć go w terminie zerowym ! Trzymajcie kciuki ;)  Mimo wszystko jakoś znalazłam chwilkę, żeby coś tam zmalować i zawitać na blogu :) W tym tygodniu pewnie jednak już się tutaj nie pojawię :( No chyba, że jakimś cudem dzisiaj wszystkiego się nauczę i wszystko zrobię na uczelnię, co oczywiście jest.... niemożliwe ;) 





No, więc wzorkiem na 22 tydzień zostały różyczki. Różyczkami być miały, ale jak wyszło w rzeczywistości? Jak zwykle 100 razy gorzej! Według mnie różyczek to, to nie przypomina ani troszeczkę, ale , że wzór u innych bardzo mi się podoba więc będę dalej trenować :D Może wreszcie i ja dojdę na perfekcji i na moich pazurkach zagoszczą przepiękne róże! Jak na razie zadowolić muszę się tymi malutkimi  pstrokatymi kwiatuszkami. Jako, że do najpiękniejszych to one nie należą i bardzo daleko im do tego tytułu więc na moich pazurkach za długo nie zagoszczą :D  





A co tam u Was moje drogie czytelniczki ? Luźny tydzień czy tak jak u mnie wręcz przeciwnie ? :) 

40 komentarzy:

  1. miętowy lakier jest świetny. u mnie tydzień jest bardzo pracowity, źle się zaczął. i aż boję się jak się skończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy ! :) Trzeba być dobrej mysli :)

      Usuń
  2. mięta w białe kropeczki wygląda sweet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie. Zestawienie kolorów również mi się podoba. :)
    Ja również mam ciężki tydzień. Łączę się w bólu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przynajmniej nie jestem sama :D

      Usuń
  4. Ja już zmalowałam jakiś czas temu, jutro może uda mi się zasiąść i w końcu posta wrzucić ;) No i też na początku chciałam postawić na miętę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie dawno miętą nie malowała więc stwierdziłam, że musi być :D Jestem ciekawa Twoich różyczek :)

      Usuń
  5. Całkiem ładnie ;) A ja ten tydzień o dziwo wolniejszy bo kilka dni wolnych mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wiem w co ręcę wsadzić w tym tygodniu :( Ale następny będę mieć luźniejszy :) A różyczki urocze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kwiatuszki pojawią się w sobotę na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszelkie próby zrobienia jakichkolwiek wzorków na moich paznokciach kończą się katastrofą, Twoje według mnie są całkiem fajne i bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny, może sama spróbuję zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło ślicznie, pastele + kropki to świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdobienie, choc rozyczki przypominaja inne, rownie ladne kwiatki ;) Kolory super :)! Zycze powodzenia na egzaminie i 3mam kciuki za zaliczenie w terminie terowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W "miętówce" się zakochałam :o)

    Powodzenia na egzaminie :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne różyczki:)
    Moje są ze mną już trzeci dzień, niestety wciąż ich nie sfotografowałam...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dzien-m.blogspot.com/2014/05/paznokciowy-klub-i-roze.html
      przesyłam moje różyczki :)

      Usuń
  14. Od dziś luzik bo po wszystkich maturach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już straciłam wenę do zdobienia pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyszło :) Oj ja to czekam już po prostu na niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem fajnie to wygląda ;D

    powodzenia na egzaminach! mi już tylko 2 zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po pierwsze- masz piękny kształt paznokci, po drugie- śliczny ten błękit i po trzecie- kwiatki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! :) Trzymam kciuki za Twoją zerówkę :) Ja swoją mam już w piątek i też liczę na cud :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię mięte na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie:)
    Trzymam kciuki za egzamin:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tam, dobrze jest :) mimo że nieperfekcyjnie :)
    też lubie rożyczki<3

    OdpowiedzUsuń
  23. No dobra różyczki to nie jest najłatwiejszy wzór :D
    Oj u mnie też szalony tydzień. Mało czasu na siedzenie w domu, ale coś tam czau wyłuskuję. Poza tym ten tydzień kończy się u mnie weselem więc już w ogóle szał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ale Ci zazdroszcze teog wesela !! my też jakoś mielismy iść, ale Tż stwierdził, że mu się nie chce :P

      Usuń
  24. Widzę że niemal wszystkie czytelniczki mają ciężki tydzień, więc przyłącze się i ja. Od wczoraj do niedzieli codziennie w pracy od 12 do 20. Z czego w domu jestem o 23 bo tak mam dopiero autobus ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo współczuje ! Znam ten ból z dojazdami, sama ostatnio przez prace miałam z tym problem ;/ Ja w tamtym tyg pracowałam przez 4 dni od 6 45 do 19 30...

      Usuń
  25. Masz przepiękne paznokcie. Bardzo podoba mi się ten odcień mięty. :)
    Trzymam kciuki za zaliczenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie, piękna jest ta miętka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne połączenie:) i te różyczki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam miętę na pazurkach :) U mnie też tydzień zleciał pod hasłem egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne kwiatuszki Ci wyszły - pięknie dobrałaś kolory :]

    OdpowiedzUsuń