25 maj 2014

PK posumowanie tygodnia 22 :)

Po kilkudniowej przerwie spowodowanej pracą jestem i ja ! Dzisiaj tradycyjnie przychodzę do Was z podsumowaniem Paznokciowego Klubu ! :) Ciesze się, że tak dużo dziewczyn wzięło udział w tym tygodniu i, że wiele marnotrawnych dusz wróciło ! :P 
Pogoda za oknem jest mega cudooooooowna ! Już troszeczkę ze słoneczka skorzystałam, jednak z wielkim bólem ostatnie dwa dni przesiedziałam w pracy :( Teraz tylko wyczekuje tych zapowiedzianych burz, ciekawe czy coś się dzisiaj trafi :D Jutro, tak jak już Wam mówiłam przede mną pierwszy egzamin ! Trzymajcie kciuki o 10 ! Musi skończyć się pozytywnie ;)






Ja

Little Frog


Angie Blue









Noi teraz zapewne każda z Was oczekuje wzorku na nowy tydzień, a tutaj psikus ! Nic nie będzie :D Jak już wspominałam ostatnio chciałam, żebyście to Wy zgłosiły się do wybierania i mam jedną duszyczkę, która to zrobi, a której wcześniej nie miałam czasu o tym powiedzieć ;) 
Szczęściarą  bądź wręcz przeciwnie została: 

Kochana, czekam na propozycję od Ciebie. Najlepiej na emailu :) Jak tylko ją dostanę to dodam w oddzielnej notce . Nie ma pośpiechu ! :) 

26 komentarzy:

  1. Ależ widzę róże cudne przegapiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie kwieciste pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Są Twoje pazurki :o)

      Usuń
    2. Są, bo już Fram zaktualizowała :D na początku nie było ;)

      Usuń
    3. Dodałam tak szybko, że prawie nikt nie zauważył :D :*

      Usuń
  4. Dziewczyny świetna robota! Wszystkie róże wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdobienia :).
    Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć cierpliwość do zdobienia paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolne dziewczyny jak zwykle :o) piękne kwiatki macie :o)

    Zapraszam na candy... http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dziewczyny ;) ja niestety nie dałam rady ze względu na czas :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobienia ;) Bardzo mi się podobają :) Liczę na jakiś prosty wzorek, bo chciałabym w końcu wrócić do klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też niestety ostatnie dni przesiedziałam z nosem w notatkach:( a paznokcie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne prace.
    Ja niestety nie dalam tym razem rady. Jak sie pracuje po 16h to doba jest stanowczo za krotka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny jak zwykle porzadnie zmalowaly :)! Powodzenia Kochana na egzaminie, 3mam kciuki :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana!!! Na poczcie masz już przygotowany wzorek na te 2 tygodnie :) I jeszcze raz dziękuję,że mogłam to ja go wybrać:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne są te różyczki ;) moje niestety nie wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podobają mi się stylizacje z kwiatkami, super zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń