11 maj 2014

PK- podsumowanie tygodnia 21 :)

Miałam wrażenie, że ten tydzień wypadł bardzo słabo i pazurki zmalowały maksymalnie tylko dwie uczestniczki, a tutaj proszę bardzo - nie zawiodłyście mnie :) Wzięłam się za podsumowanie i "uzbierało" się aż 7 prac. Czyli jeszcze nie jest z nami tak źle :P Ja niestety nic nie zmalowałam- zrzucę wszystko na brak czasu i chęci do owoców :P Za mną majówka - tam nie było czasu nic robić, a dzisiejszy dzień spędziłam na komunii, więc wydaje mi się, ze banany bądź wisienki na pazurkach nie były by idealnym outfitem :D 
U Was zdecydowanie królowały wiśnie i...banany, ale nie zabrakło też innych smakowitych owocków. Zresztą some zobaczcie ! :) 


















I teraz tradycyjnie nadeszła pora na najważniejsze, na to, na co chyba zawsze najbardziej wyczekujecie, czyli wzorek na nowe tygodnie ! :) 
Kwiatki na pazurkach już malowałyśmy, jednak nie były to ...RÓŻE ! :) I to właśnie na nie nadeszła najwyższa pora. jJa jestem miłośniczką tego wzoru i mogłabym ciągle go nosić, a udało mi się zmalować je tylko RAZ ! Mam nadzieję, że dzięki temu lepiej się zmobilizuje ;) 
Tradycyjnie kilka malutkich inspiracji :) 
Tak jak w poprzednim czasie tak i teraz na wykonanie mamy aż dwa tygodnie. Tak, więc podsumowanie już 25 maja ! :) 

Do dzieła moje dziewuszki :* 

http://www.pinterest.com/pin/195414071301148651/
http://www.pinterest.com/pin/299278337710272168/
http://www.pinterest.com/pin/90635011222963861/
http://www.pinterest.com/pin/455426581039161587/

Wzorek na kolejne tygodnie wybierze jedna z Was :) Wystarczy zgłosić się pod tym postem, a ja wylosuje jedną osobę :) 
Zgłoszenia przyjmuje od wszystkich - nie trzeba być uczestniczką Paznokciowego Klubu :) 

35 komentarzy:

  1. Świetne zdobienia. Oczu nie mogę oderwać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja każdej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salatka wisniowo - bananowa z dodatkiem kiwi, to jest to :)

    Oj, oj rozyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są świetne, prawdziwy owocowy raj:)
    Niestety nie dałam rady. Jak malowałyśmy co tydzień wzorki, to była pełna mobilizacja, a teraz ... miała dwa tygodnie a i tak brakło mi czasu.
    Obiecuję poprawę i różyczki zrobię w miarę szybko, żeby nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo . Odkładam na ostatnią chwilę, a potem się okazuje, że brakuje mi czasu :(

      Usuń
  5. Nie ma szans na różyczki :D nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace nam razem wyszly ;) banany gora hehe :p
    Oj rozyczki :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki :o) zdolniachy z Was :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne róże!
    sama od nie wiem kiedy planuje że zmalować!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz nie ma wyjścia :D Róże muszą być !

      Usuń
  9. Uroczy, owocowy klub :)!
    Kiedys nawet mi udalo sie zmalowac roze i calkiem niezle sie prezentowaly, wiec Dziewczyny, powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienia z różami piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z tymi różami, jeszcze nie robiłam takich, a wyglądają pięknie :-), mam nadzieję, że paznokcie odrosną w ciągu tych dwóch tygodni ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wielki podziw dla was dziewczyny! Super wam wychodzą te wzorki.
    Czekam na wasze propozycje różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne owocki, a takie róże już dawno chciałam zmalować,

    No i zgłaszam się do wybrania wzorku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej wpadł mi w oko wzorek Patrycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdobienia. Ja to jestem słaba w malowaniu takich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że nie mam takich talentów :D ale pomysł na paznokcie mam jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://angiee-nails.blogspot.com/2014/05/paznokciowy-klub-owocki.html tu moje spóźnione owocowe mani :) Jak będziesz miała okazję wrzuć mnie na podsumowanie :) I znów przepraszam za spóźnienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, owocki mnie ominęły :(
    Powrót Paprykensa marnotrawnego ;) Czas zmalować różyczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już różyczki mam,jak opublikuje to dam Ci linka..Zgłosić się mogę do wybrania wzorku..a co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje różyczki-jestem taka nie zdecydowana....http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/05/paznokciowy-klub-rozyczki.html

      Usuń
    2. O jak szybciutko ! :)

      Usuń
  20. ja własnie zabieram się za malowanie różyczek, zobaczymy co to wyjdzie pod osłoną nocy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zmalowałam! http://cornerpassion.blogspot.com/2014/05/22-tydzien-u-frambuesy-rozyczki.html :)

      Usuń
    2. Ooooo ciesze się, że wróciłaś :*

      Usuń
  21. http://angiee-nails.blogspot.com/2014/05/moje-zdobienie-dla-paznokciowego-klubu.html Moje różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i moje różyczki
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/05/klub-paznokciowy-tydzien-22.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wróciłam! Tutaj są moje różyczki: http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/05/paznokciowy-klub-tydzien-22-roze.html

    OdpowiedzUsuń