17 maj 2014

Moje łupy z SH - część I :)


Po mojej czterodniowej nieobecności - JESTEM ! :) Po kilku dniach 13h pracy wreszcie odespałam! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który obiecałam Wam już jakiś czas temu, czyli moje ostatnie łupy z SH :) Na koniec nawet maluteńka "stylizacja" z nimi w roli głównej ;)  Mam nadzieję, że rzeczy Wam się spodobają i, że nie są tylko zwykłymi szmatkami :) Żeby tylko się nie okazało, że jestem totalnym bezguściem, które bierze byle co :D No cóż.... pokaz czas zacząć ! :)


Nie wiedziałam jaką kolejność obrać przy pokazywaniu Wam rzeczy, więc jest zupełnie przypadkowa. Tak jak blogspot zadołował mi zdjęcia :D 


Jak widzicie zwykła, czarna bluzeczka na ramiączka. Materiał jest bardzo cieniutki i w lato powinna sprawdzać się idealnie :) Znalazłam nawet do niej link w internecie, więc możecie zobaczyć troszeczkę lepsze fotki - o TUTAJ :)
Cena: Około 3 zł 


Kolejna czarna bluzka, ale co tam . Mam ich w swoje szafie tylko kilka :) Na pierwszym zdjęciu macie jej przód, na drugim tył. Materiał mega cieniutki, końce są nieobszyte, tylko zostawione luzem :) Jak widzicie ma dwie malutkie dziurki po metce,  ale nie będzie problemu z ich zaszyciem.
Cena: Około 3 zł.


Luźna brzoskwiniowa koszulka na warkoczykowe ramiączka. Idealnie sprawdza się na fitnessie jak pod spodem mam top sportowy :)  Na plaże również będzie idealna. Marka: BIK BOK 
Cena: Około 3 zł


Sukienka na ramiączka znanej chyba każdemu firmy ATMOSPHERE. Jak dla mnie jest po prostu idealna ! Przy dekoldzie ma delikatne czarne zaszycie i złote guziczki, które widać na ostatnim zdjęciu. Tył na gumkę, dzięki czemu bardzo ładnie się układa 
Cena: Około 8 zł.


Bluzka "kwadrat" w czerwono białe paseczki. Jest króciutka i taka "narzucana" Luźna i bardzo przewiewna. Ja takie ubrania po prostu uwielbiam. Marka" ONLY, czyli nasza VeroModa.
Cena: Około 4 zł.

Czarna, luźna bluzka na ramiączka z malutką kieszonką. Przód to zwykły przewiewny materiał, a tył to siateczka :) Mi mega się podoba i to własnie chyba w niej teraz najczęściej chodzę :D Marka: American Vintage - ich ceny są mega wysokie i zwykła bluzka kosztuje koło 200 zł... 
Cena: Około 4 zł. 


Jestem miłośniczką amerykańskiej flagi, kochałam ją jeszcze za nim stałą się taka popularna :D Tak, więc tą bluzkę, gdy tylko zobaczyłam to od razu wzięłam bez jakiegokolwiek przymierzania. Rozmiar nie mój, ale ja uwielbiam oversize :) Boki ma wycięte, dzięki czemu jest jeszcze bardziej idealna :D Marka:  MISS SELFRIDGE .  Znalazłam ją na ebayu i TUTAJ zobaczycie lepsze zdjęcie :) 
Cena: Około 3 zł.

8.
Od dawna chciałam kupić spodenki z wysokim stanem, więc jak tylko je zobaczyłam to od razu je wzięłam. Bałam się, że w nie nie wejdę, ale na szczęściem są po prostu IDEALNE ! Normalnie, jak by były szyte na wymiar :D  Marka:   INTERNACIONALE
Cena: 7,70 zł.

9.
Kolejna bluzeczka od BIKBOK. Ta również jest na ramiączka. Na dole jest wiązana. Od razu mega mi się spodobała i wiedziałam, że muszę ją mieć :D Jest dość krótka, ale idealnie sprawdza się do szortów czy spodenek z wysokim stanem.
Cena: Około 3 zł

I na sam koniec, tak jak Wam obiecałam malutka stylizacja z dwiema ostatnimi rzeczami :) 
Spodenki z wysokim stanem + bluzka od BIKBOK :)
Już nie mogę się doczekać, aż na dworze będzie tak gorąco, że będę mogła to  na siebie założyć :)
A Wam jak się podoba? 

Jak podobają Wam się moje łupy? 
Jest tutaj może coś, co same chętnie byście umieściły w swojej szafie? Czy raczej mój styl, jest Waszemu zupełnie przeciwny? 
Może macie u siebie notki z łupami z SH ? Z miłą chęcią je zobaczę ! :)

45 komentarzy:

  1. zecydowanie tylko te spodnie wpadły mi w oko :)
    są super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łupy świetne, ja jakoś nie mam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, najbardziej podoba mi się sukienka z Atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam prawie identyczną sukienkę z Atmosphere :) Świetne spodenki i w ogóle cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka od BIKBOK super - miałam kiedyś od nich sukienkę, też złowiona w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej odpowiada sukienka :) Totalnie mój styl a te kwiatuchy boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ta sukienka na ramiączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest śliczna:) i czerwone spodenki tez super

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty świetne ,bardzo fajne łowy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę że mamy podobny styl :) Sukienka i spodenki z wysokim stanem - najlepsze - przepiękne i sama bym Ci je ukradła :D
    ale też podoba mi się 1 bluzka, bluzka w paski, czarna z kieszonką i ostatnia biała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy :))) w moim guście :)
    też niedługo dodam taki post, jak wiesz - z pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam już na ten post wieki ! :D

      Usuń
  13. Chciałabym wszystko co kupiłaś :D w moim SH nie ma takich super rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się koszulka Bik Bok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka w kwiaty niezwykle kobieca, t-shirt w paski też przygarnęłabym z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy. Pierwsza bluzka i sukienka są genialne :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też często wstawiam posty z zakupami z SH :D Udało Ci się upolować ekstra ciuszki w super cenie- i jak tu nie robić zakupów w SH ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero to odkryłam i już nie wyobrażam sobie, żeby ich nie było :D

      Usuń
  18. piękne ubrania, sama często kupuję w sh, bo za tanie pieniądze można znaleźć coś niepowtarzalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne spodnie! :D jak ja bym chciała mieć takie nogi jak Ty... <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie :)
    urocze spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzoskwiniowa koszulka bardzo mi się podoba :o)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ja Wam zazdroszczę takich fajnych SH.. u mnie szmaty i drogo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim mieście tak słabo ? :)

      Usuń
  23. jak ja Ci zazdroszcze! u mnie w SH nigdy nic nie moge znaleźć :( a spodenki z wysokim stanem są moim marzeniem... ale najpierw musze zrzucić kilka kg i na pewno kupię :D jakbyś kiedys miała jakies na oku daj znać! :* no i super ciuszki, podobają mi się sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero co odkryłam taki cudowny SH :) Moim właśnie też były ! :) Oczywiście, że od razu dam Ci znać :*

      Usuń
  24. Sukienka jest prześwietna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te spodenki z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy, czy możesz zdradzić w którym SH je dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta brzoskwiniowa bluzka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza koszulka, sukienka i spodenki mnie zauroczyly :))) Swietna foka stylizacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co jak co ale sukienkę to zgarnęłaś zarąbistą! :) Bluzka American też jest bardzo w moim stylu, fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hehe dodam dodam niedługo! :))):*
    nie mam czasu ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  31. szokoda że u mnie takie byle co jest w tych sh, dziś jednak kupiłam 3 rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też poluję na podobną sukienkę :) spodobałby mi się też te czerwone spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dobre rzeczy dorwałaś :) ja jutro zajrzę do mojego sh, bo środy to wszystko po złotówce, a może coś upoluję przeciskając się między staruszkami?

    OdpowiedzUsuń
  34. spodenki i sukienka w kwiatki - super!
    Chociaż spodenek bym Ci nie podkradła, bo nie cierpię spodni z wysokim stanem, piją mnie jak siedzę (a w pracy siedzę po kilka godzin), nie mogę się w nich schylić, cisną mi brzuch, chociaż jestem chudzielcem... jak można w tym chodzić? ;P

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rzeczy, zazdroszczę aż takich niskich cen!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzis byłam w lumpeksie i widziałam identyczną sukienkę którą tu pokazałaś :*

    OdpowiedzUsuń