29 maj 2014

Moja przyszłość jest w Waszych rękach + mały mani ! :)


Pogoda od wczoraj niestety, ale się nie zmieniła i chyba zrobić tego wcale nie zamierza. Na moim termometrze widnieje zawrotna temperatura aż 11,8 stopnia. No cóż.... nie to żebym się przyzwyczaiła do 30 która widniała jeszcze dwa dni temu, no ale żeby od razu spadać o ponad połowę ?!  Mam nadzieję, że w weekend zobaczę dwójkę z przodu ! 
U mnie, jak to u mnie. Praca uczelnia, praca, uczelnia, znajomi.  W tym tygodniu stanęłam nad największym życiowym wyborem, a dokładniej swojej SPECJALIZACJI ! I jestem w kompletnej rozterce :P Nie mam zielonego pojęcia co wybrać, a mam czas aż do jutra ! Zegar nieubłaganie tyka, a co będzie jak źle wybiorę moją życiową ścieżkę :D 
Waham się między dwoma i w sumie wybrałam już jedną, ale teraz nie wiem czy oby na pewno nie zmienić jej na tą drugą, to po pierwsze, a po drugie to nie wiem czy oby przypadkiem nie wziąć aż dwóch specjalizacji. Kosztu 1000zł - no dobra do października jakoś tam uciułam, a z kolejnej (chyba już trzeciej strony) czy dam radę pociągnąć aż dwie ?! No więc właśnie...  Chyba powinnam przeprowadzić ankietę, może przypadkowi ludzie pomogą wybrać mi moją przyszłość (w sumie czy w ogóle te studia mi cokolwiek dadzą?!) 
I tak oto pojawia się pytanie: Wziąć kinezygerontoprofilaktykę (czy jest tutaj ktoś kto robił kurs bądź speckęz tego?) czyli swoją przyszłość związać z opieką rekreacyjną nad osobami starszymi, czy może pójść w coś co ma szersze pojęcie czyli fitness-nowoczesne formy gimnastyczne i po prostu zostać instruktorem  fitnessu (dodam że muzyka i choreografie to nie jest moja mocna strona :D )
Ciężki wybór, prawda ? :P 

Ale dobra, dobra już Was nie zanudzam moimi rozterkami życiowymi i pokaże Wam co tam wczoraj zmalowałam! Czyli trochę neonku, tradycyjna biel z czernią i na dodatek malutkie ćwieki :) 







Nie wiem czy te zdjecia nie są oby na pewno za duże i czy nie przyćmią moich żalów :P 


I nie, nie chce żebyście napisały mi jak wygląda ten mani tylko czy dam rade pociągnąć dwie specki i czy jest tu ktoś taki kto się na to porwał bądź skończył kinezygerontoprfilaktykę i jest w stanie mi coś na jej temat powiedzieć :D Zostały mi 24 h do zadecydowania o mojej przyszłości ! :D 
No ewentualnie na sam koniec możecie dodać coś o pazurkach :D Ale moja przyszłość jest w Waszych rękach :P ! 

57 komentarzy:

  1. Masz ciezki wybor. Ale mysle ze powinnas sama zdecydowac bo to jest Twoja przyszlosc. Powodzenia w wybraniu slusznej decyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musze, musze, ale tak ciężko mi to przychodzi :(

      Usuń
  2. Wybieram to, czego nawet nie umiem przeczytać :D
    Neonki idealne, by rozjaśnić to, co dzieje się za oknem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha , sama mam problem z wymową a samej nazwy uczyłam się ponad rok :D
      Oj tak za oknem brzyyyyydko strasznie :(

      Usuń
  3. Wierzę,że podejmiesz dobrą decyzję:) jaj jak nie wiem co wybrać, zapisuje to na różnych karteczkach i ciągnę los:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny manicure - lubię takie, zwłaszcza w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno nie wybrałabym opieki nad osobami starszymi... Ale nie doradzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się kolorek żółty ,taki neon ...sama go sobie kupię bo zamówiłam na allegro body w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakiej drogerii kupiłaś ten żółty lakier?

      Usuń
    2. Lakier kupowałąm w tamtym roku na all :) i po raz pierwszy go użyłam !

      Usuń
  7. Ty wiesz co ja Ci poradziłam,ale skoro piszesz,że muzyka i choreografia to problem a w fitnessie to praktycznie podstawa to radziłabym Ci jednak to co nie potrafię wymówić ( ale wiem już co to jest ). Moja siostra teraz kończy studium masażysty i pracuje w Sanatorium i bardzo chwali sobie pracę z osobami starszymi,wiem że to coś innego ale to w końcu i tak Ty musisz podjąć ostatecznie z czym wiążesz przyszłość i co jest bliższe Twojemu sercu :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wydaje mi się, że też nie będę narzekać na pracę z osobami starszymi :) Mam wrażenie, że bedą bardzo zaangażowani i najbardziej z nas wszystkich będą widzieć postępy :) No cóż... mam nadzieję, że dobrze wybiorę a Tobie dziękuje za opinię :*

      Usuń
  8. A ja myślę, że jeśli tylko dasz radę to bierz dwie. Zawsze większa szansa, że dostaniesz pracę, a jeśli miałabyś kiedyś otwierać coś swojego to im więcej papierów i uprawnień tym lepiej dla Ciebie :) Poza tym zawsze w lecie można jeździć na turnusy rehabilitacyjne czy coś takiego, a poza sezonem prowadzić fitness, a może jakiś fitness dla seniorów? ;) Wydaje mi się, że instruktor fitnessu nie musi być aż takim wybitnym choreografem, chodziłam na fitness do różnych klubów i układy nie różniły się zbytnio. W końcu chodzi najbardziej o same ćwiczenia i dobre ich dobranie ;) Trzymam kciuki za Ciebie :) A mani fajny, bardzo podoba mi się połączenie czerni z neonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie te dwie najbardziej mnie korcą ! :) To prawda, że nie musi być, my tylko na papierek instruktora musimy zrobić choreografię ,a potem nie musimy wcale prowadzić teog typu zajęć :) Mogę się wziąć np. za TBC czy Power Pump :) Dziękuje Ci ślicznie za opinie :*

      Usuń
  9. super Ci wyszło:) ten neonowy żółty super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie pasuje mi tu ten biały.. :) ale i tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. oo widze ze studiujesz cos podobnego do mnie. Ja tez mialam do wyboru tą kinezę ( nie chce m sie pisac calej nazwy :D ) ale u mnie wybralam specjalizację turystykę aktywną i powiem Ci szczerze ze jestem zadowolona juz teraz skonczylam pisac licencjat i w czerwcu się bronię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas takiej specjalizacji nie ma, ale jest cała masa innych z turystyką w tytule :P Ja jednak poszłam w rekreacje, a dokłądniej planuje to zrobić :P Ach jak dobrze,że znalazłam kogoś kto studiuje to samo co ja :*

      Usuń
  12. Ten żółty kolorek jest świetny.
    P.S. Podobno najlepsze wybory to te pierwsze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej nie pomogę Ci w wyborze bo to kompletnie nie moje tematy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak poczuje powołanie do weterynarii to wtedy wybiorę się od Ciebie z poradą :P :)

      Usuń
  14. Świetny jest ten neonek ! Idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomogła bym Ci ale nie wiem jak :(
    Myślę że 2 dasz radę, choć nie będzie łatwo! :) :*
    Daj znać jaka decyzję podejmiesz :)
    Ale wszystko jest moim zdaniem przyszłościowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dała ! Oczywiście, że dam znać :) Dziękuje :*

      Usuń
  16. powiem Ci, że moja znajoma opiekuje się osobami starszymi w niemczech i chciała iść na studia i dużo czytała o kinezygerontoprofilaktyce. sporo rozmawiałyśmy i tak szczerze, to widzisz w Polsce siebie w takim zawodzie? przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie, że starsi ludzie w Polsce mniej chętnie uczestniczą w takich zajęciach...
    ale jeśli choreografie etc nie sa Twoją mocną stroną, to chyba wybór jest prosty? :)
    powodzenia!
    i ewentualnie wspominam na koniec, że ten żółty lakier jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi mi o to, że w polsce ludzie starsi są za mało katywni i ja chciałabym to zmienić :) Jak na razie jest bardoz mało instruktorów kinezy i mało osób przykuwa do tego uwagę, więc trzeba pokazać seniorom, że też powinni ćwiczyć :) A wiadomo, że jak nie będzie do tego ludzi to nic się nie zmieni, więc myślę, że nie można od razu z góry zakąłdać że w polsce nikt nie chce uczestniczyć w tego typu zajęciach :)
      Dziękuje slicznie za opinie :)

      Usuń
  17. Ach te neony ;-) Hit ostatnimi czasy w internecie. A jeszcze to podbicie koloru kontrastem z czernią - dobre połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach te neony ;-) Hit ostatnimi czasy w internecie. A jeszcze to podbicie koloru kontrastem z czernią - dobre połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie dobrane kolory, ostatnio bardzo podobają mi się neony. wybór specjalizacji to ciężka sprawa, na moich studiach jednak nie było tak źle, wybrałam to co nie kolidowało z innymi zajęciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mamy jeszcze planu więc nie wiem co bedzie koliudować a co nie :)

      Usuń
  20. Jak przeczytałam o tych opcjach to najbardziej mi się podoba to: kinezygerontoprofilaktyka, choć nie znam się na tym, ale jak czytałam to coś mnie tknęło :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno podejmiesz słuszną decyzję! :) Trzymam kciuki!
    A paznokcie wyszły bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety tu Ci nie poradzę, sama kiepski dokonałam wybór ;/ Oj chciałabym ten żółty lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepski ?? Czemu żałujesz i co wzięłaś ? :)

      Usuń
  23. Powodzenia w wyborze!
    Ja niestety nie doradzę, bo to nie moja bajka. Jakbyś się zastanawiała nad pedagogiką to bym Ci powiedziała, że studia nic nie dają ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , właśnie boje się , że i mi nic nie dadzą :P

      Usuń
  24. Zdecyduj się na to, co jako pierwsze przychodzi Ci do głowy i to, w czym czułabyś się najlepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie trudny wybór przed Tobą, ale posłuchaj siebie, co chcesz w życiu robić na dłuższą metę i zdecyduj :) Na pewno wybierzesz dobrze i nie będziesz żałować ! Trzymam za Ciebie kciuki :) A co do mani - świetne

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ciężki wybór, ja bym na twoim miejscu zorientowała się na rynku pracy jakie jest zapotrzebowanie, lub po prostu spróbuj z 2 specjalizacjami, zawsze może zrezygnować jak nie wyrobisz - najwyżej kasa (no nie powiem bo nie mała) przepadnie. Z drugiej strony czy na społeczeństwo to starsze stać będzie na rożnego rodzaju rekreację? wydaje mi się że lepiej postawić na młodych, młodzi ludzie prowadzą aktywny tryb życia, Sama nie wiem, to ty musisz podjąć decyzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam, że chyba jednak postawię na aż dwie :) Mam nadzieje, że sie uda i , że jakoś sobie poradzę :) Dziekuje Ci ślicznie za opinię 1 :)

      Usuń
  27. Mani śliczny, co do kierunku to raczej nie powinnam doradzać, bo teraz się zastanawiam po skończeniu, czy sama dobrze wybrałam... ale jeśli kompletnie nie wiesz co brać, to weź najbardziej ogólne czyli tego instruktora fitnessu i potem gdy już będzie Ci potrzebne coś bardziej kierunkowego w pracy to zrobisz podyplomówkę, czy jakiś kurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśniez tymi kursami to jest bardzo dobry pomysł i też na pewno (gdy jakimś cudem uda mi się znaleźć pracę w kierunku) będę je robiła :) Jak na razie wzięłam fitness, a o drugą specjalizację będę się starała :)

      Usuń
  28. Bardzo fajnie połączyłaś kolory :). Ćwieki świetne.
    A co do wyboru, rzeczywiście ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam na bloga: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/ gdzie można znaleźć wszystkie kosmetyczne rozdania i skontaktować się w sprawie wstawienia notki o rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie połączyłaś te kolory :) podpatrzę to połączenie trochę od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie jestem w stanie CI doradzić, a nie chciałabym doradzić źle :( Mani śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie ciezki wybor. Jesli juz zdecydowalas, zycze oby byl sluszny :) Jesli nie, postawilabym na prace ze starszymi osobami, fitnessu ostatnio przesyt ;)
    Ladne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie już zdecydowałaś więc dodam tylko, że pazurki całkiem przyjemne :) Powodzenia!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny mani ;) świetnie się to wszystko razem komponuje

    OdpowiedzUsuń