7 maj 2014

Moi CZASOZABIERACZE część 1 !

Czyli co robi Frambuesa, gdy akurat powinna siedzieć z nosem w książce czy gotować obiad? Prasowanie i sprzątanie przecież też poczeka, bo nadeszła pora na...? No własnie, co tak strasznie pochłania i zabiera mój czas? Sprawia, że dziwnym trafem na zegarze z godziny 16 nagle robi się 22, a mama krzyczy, że znów nic nie zrobiłam?
Niestety (cholernie nad tym ubolewam!) ale jestem typem osoby, która ogląda wszystko co tylko się nawinie! WSZYSTKO ! Nie ma żadnych wyjątków :D U wszystkich w głośnikach gra muzyka, a u mnie leci kolejny odcinek jakże świetnej opery mydlanej, czy równie interesującego programu. Ja nawet nie muszę tego oglądać i śledzić co się dzieje na ekranie, po prostu gdzieś tam w tle ma mi grać i ktoś ma coś mówić, i nie ważne jest czy robi to po polski, angielsku czy wietnamsku - niech leci !
Oczywiście, że oglądałam już wczoraj, dzisiejszy odcinek Na wspólnej i wiecie co?  Na fb moja koleżanka wkleiła drugiej link do niego z podpisem, że czeka na autograf! Hola, hola czy ona w nim zagrała, a ja nawet (wierna fanka Kubusia) tego nie zauważyłam ? W sumie jak mogłam to zrobić jak zawsze włączam go do snu, bo inaczej nie dam rady zasnąć? Tak, tak inni słuchają muzyki, radia czy po prostu zamykają oczy i śpią... oooo nie, u mnie to nie wyglądał tak ładnie.
Ba, jakiś czas temu musiałam wygospodarować sobie w moim kalendarzyku oddzielna kartkę na notowanie jakie seriale oglądam, bo zaczęłam tracić rachubę :D A to wyczekiwanie na nowe sezony, czy odcinki? Normalnie jak odwyk !
Zaraz posypią się komentarze "Ja nawet nie mam czasu na oglądanie telewizji"  "Nie pamiętam kiedy ostatnio włączyłam TV" i uwierzcie mi, ze ja mogłabym  napisać tak samo. Rękoma i nogami podpisuje się po tym: TELEWIZJI PRAKTYCZNIE NIE OGLĄDAM! Ale internet - przecież tutaj jest wszystko :D Kiedy chcesz, jak chcesz, gdzie chcesz - zastopujesz, przewiniesz, noi co najważniejsze ZERO reklam, no przecież, tylko głupi nie skorzysta z takiej oferty :D
I takim oto sposobem moja pasja, przekleństwo i uzależnienie rośnie i rośnie, i rośnie! Może chodź w malutkim stopniu Was do czegoś zarażę, a może znajdę bratnią duszę w moim uzależnieniu ? :D
SERIALOPROGRAMOMANIACZKO odezwij się do mnie !!
Dziś część pierwsza - zaczniemy od klasyki :D

One Tree Hill
Mam nadzieję, że nie znajdę choć jednej osoby, która tego serialu nie zna i nie widziała chociaż jego minutki? Cudowny Lucas, przeprzystojny Nathan, zwariowana Brook i kochana Haley, przecież tego nie da się dla nich nie oglądać !? Pamiętam jak kilka lat temu, dwa pierwsze sezony leciały w polskiej telewizji - to były czasy :D Lato, godzina 15, ja- wiek 13, rycząca przed telewizorem, bo Lucasowi coś się stało - lata NIEZAPOMNIANE ! :D Serii mamy aż 9 a wszystkie są CUDOWNE. Serial obejrzałam już 3 razy, zaczęłam nawet oglądać go po raz 4, w wersji angielskiej :D Jak jeszcze tego nie widziałyście to macie co nadrabiać, oj macie.  Dużo się dzieje, akcje są świetne. Serial na którym zdecydowanie i naśmiałam się najwięcej i najwięcej się napłakałam! Mogłabym oglądać go godzinami ( i w sumie lato dwa lata temu tak właśnie spędziłam).  Ostatni odcinek był tak oczekiwany, że lepiej nie mówić. Do dzisiaj mam cichutką nadzieję, że jednak jakimś cudem wznowią produkcję :( Drugi taki nigdy nie powstał i to jest pewne ! :D Mam nadzieję, że jest tutaj ktoś jeszcze kto kocha go tak samo jak ja ?!


Gotowe na wszystko
Serial byłam "zmuszona" zacząć oglądać, ponieważ One Tree Hill, akurat miało przerwę międzysezonową, a  ja byłam spragniona czegoś serialowego :D Po namowach przyjaciółki padło właśnie na Desperate Housewives. Podeszłam bardzo sceptycznie, nie nastawiałam  się na to, że zostanę z nimi na długo, tym bardziej, że mamy aż 8 sezonów, a ja zaczynałam gdy na ekrany już wchodził 7. I co? Okazał się kolejnym objawieniem :D Całe wakacje spędziłam nadrabiając poprzednie odcinki !  Mam nadzieję, że dam radę obejrzeć go po raz kolejny (może nawet dobiję do 3 razy tak jak przy OTH :D ) Jest zdumiewający, zaskakujący i na pewno każda z nas znajdzie w nim coś dla siebie ! Ja od siebie mogę tylko polecić !

Bitwa o dom 

Jako, że seriale mamy już dwa to przejdźmy do programów. Zacznę od Bitwy o dom, ponieważ obecnie u mnie leci :D Jestem wierną fanką - wszystkie sezony obejrzane, bez straty ani jednego odcinka (a przynajmniej tak mi się wydaje) Uwielbiam urządzanie wnętrz, uwielbiam ich pomysły i kocham się inspirować. Prawdę mówiąc, ten sezon przypadł mi do gustu najmniej, ze względu na najgorszą produkcję (przynajmniej mi się tak wydaje) Miałam wrażenie, że w poprzednich seriach było więcej o urządzaniu,a teraz wrzucają za dużo" prywaty" o tym jaki to ja jestem biedny, jak strasznie pokarał mnie los itp. itd. Jak po raz 15 mam słyszeć o rodzicach Dima, czy ciężkiej sytuacji Ani to po prostu odechciewa mi się to oglądać. Usłyszałam raz, zakodowałam i ok - nie trzeba mówić mi o tym po pięć razy przy każdym odcinku. Zdecydowanie wolę pogodniejsze osoby, które pokazują się od tej pozytywnej strony :) Dobra wyżaliłam się, wygadałam to tyle! Dziękuje za uwagę :D 


I wiecie co, miałam tutaj dzisiaj wrzucić 5 propozycji, ale ten post wyszedł mi jakoś taki długi (a może tylko mi się tak wydaje?), że postanowiłam ulżyć Wam w cierpieniu i dzisiaj więcej nie będzie :D Zamiast czytać daje Wam czas na oglądanie ! Maturzyści, przed Wami najdłuższe wakacje Waszego życia, dzięki mnie będziecie wiedzieli jak je najlepiej wykorzystać :D 


I tak na sam koniec:

Dziękuje osóbkom, które wzięły udział w mojej ankiecie :* Jeszcze jej nie zamykam, więc jeśli jeszcze ktoś byłby tak kochany to zapraszam o TUTAJ ! :) 



53 komentarze:

  1. odzywam się! jestem uzależniona od seriali, chyba by mi wieczoru brakło, jakbym chciała wymienić wszystkie seriale które obejrzałam. Desperate housewives- super serial, uwielbiam, OTH- oglądałam, ale chyba utknęłam na sezonie kiedy Lucas'a już nie było :P
    jeśli chodzi o Bitwę o dom, też oglądam, ale irytuje mnie fakt, że wyrzucają osoby, które mają świetne wyczucie stylu, a zostawiają osoby "najbardziej pokrzywdzone" albo lesbijki, bo to teraz modne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratnia dusza ! Ach jak cudownie ♡ :*
      No w OTH wyjezdza razem z Peyton i w sumie jak oni wyjada to właśnie zaczynają sie te najlepsze odcinki, więc warto przez to przebrnąć :D
      Dokladnie ! Ja od samego poczatku czekam aż wyrzuca te lesbijki :P nie mogę na nie patrzec normalnie :D wzięli je chyba dlatego, żeby było coś innego, leciutko pochodzącego pod skandal. Wiadomo, że na ich temat jest cała masa komentarzy, więc osiągnęli to co chcieli. Nie zdziwie się jak do finału z nimi pociagną...

      Usuń
    2. Też się nie zdziwie. Ostatnio mocno je chwalą. A Ty komu kibicujesz?

      Usuń
    3. W sumie to chyba tej młodej parze, bo robią śliczne mieszkanie :D A w drugiej kolejności jest ta wielka rodzina z malutkim dzieciaczkiem :) A Ty jak ? :)

      Usuń
    4. Włąsnie oglądam wczorajszy odcinek :D

      Usuń
    5. Ach i lekarz ! Jak ja mogłam o nim zapomnieć :D Robią świetne mieszkanie, a gabinet mega mi się podobał :)

      Usuń
    6. ta wielka rodzina robi bardzo "odważne mieszkanie" trochę nie w moim stylu, najbardziej podoba mi się właśnie tej młodej pary, Ania G. też fajne miała pomysły, ale balkon i kuchnia nic specjalnego, lekarz trochę moim zdaniem banalny... zdziwiłam się gdy wywalili Krysie i jej meża, bo oni moim zdaniem mieli ciekawy gust
      ale pewnie wygra ta wielka rodzinka bo ludzie lubią takie ckliwe historie

      Usuń
    7. Noi właśnie się okazało, że wielka rodzinka odpadłą wczoraj (przed chwilą obejrzałam:P ) Teraz w takim razie stawiam na Mieszka z Karoliną czy jak jej tam :D noi w sumie jak teraz zobaczyłam rodziców Dima to szkoda mi ich i mogliby wygrać dla nich to mieszkanie :D Na pewno muszą odpaść lesbijki i to małżeństwa z chłopcem :D

      Usuń
    8. Jeszcze nie oglądałam, dzięki za spoiler :P

      Usuń
    9. Aaaa przepraszam, przepraszam :D Ale w sumie po napisaniu dopiero to przemyślałam :P Odcinek jest naprawdę fajny, ogródki piękne i warto go zobaczyć :D

      Usuń
  2. Przypomniałaś mi o OTH! Dawno, dawno temu oglądałam i przez Ciebie znowu zacznę :)
    Desperatki - klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod każdym słowem, które napisałaś o OTH, dla mnie nie ma lepszego serialu. Kocham go tak, że jak kiedyś będę miała dziecko to będę kazała mu to oglądać :D Bo oprócz tego wszystkiego co napisałaś dodam, że odcinki zawsze miały morał :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahaha moje też będzie oglądało ! :D A w brzuszku będę mu puszczać najpiękniejszą piosenką Gawina DeGraw !! <3

      Usuń
    2. Ej miałam tą piosenkę jako dzwonek w telefonie :D

      Usuń
    3. I o to chodzi ! Klasa :D

      Usuń
  4. ojojo ja ogladam 14 seriali chyba ! :D na raz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oglądało się kiedyś desperatki i prison break'a:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Prison Braka próbowałam, ale nie dałam rady :D

      Usuń
    2. no co Ty! od tego zaczęło się moje serialomaniactwo :D

      Usuń
    3. Moje zaczęło się chyba od OTH :D

      Usuń
  6. Uwielbiam seriale, choć ja gustuję głównie w tych sf. Chociaż desperatki też oglądałam i lubiłam, bardzo mnie wciągnęły a Bree wręcz kocham :) Oglądam seriale zazwyczaj przed snem, albo gdy jeżdżę na rowerku stacjonarnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie sf jakoś tak średnio przechodzą. Zazwyczj nie wiem czemu, ale szybko mnie nużą :D Ja też często coś włączam jak sobie ćwiczę :) Najszybciej wtedy leci czas.

      Usuń
  7. ja tez jestem serialomaniaczką - ale wybieram raczej klasyki, niż jakieś nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem uzależniona od seriali :D a One Tree Hill oglądałam, niestety czasem tak mam, że po prostu brakuje mi seriali :D Ale ja w sumie to zazwyczaj albo maluję paznokcie albo coś innego robię :) mam podzielną uwagę co często ułatwia oglądanie takiej ilości seriali jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też mam mega podzielną uwagę ! Wszystko na raz :D teraz np. leci u mnie Bitwa o dom. Mi tez ich brakuje ! :D Ciągle wręcz:P

      Usuń
  9. Matko to nie tylko ja prawie płaczę jak kończy się sezon jakiegoś serialu? Włosowej siostry chyba nigdy nie znajdę ale serialową widzę, że już tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aahahh nie tylko Ty ! :D Co serial i koniec muszę to przeżyć :D No to witam Siostro - dobrze, że nie jestem w tym sama :D :*

      Usuń
  10. 'Pogodę na miłość' uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. One tree hill uwielbiam:) oglądałam już kilka razy i za każdym razem jestem tak samo zauroczona:) tak samo jak Glee - kompletnie skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja mam tak samo :D A Glee próbowałam oglądać, ale jakoś mi nie podszedł :( Moze jeszcze kiedyś dam mu szansę :)

      Usuń
  12. Chyba jesteś moją bratnią duszą! Jestem uzależniona od seriali, tyle ich w życiu obejrzałam, tyle ich oglądam naraz, a ile jeszcze w życiu obejrzę, to chyba nie jestem w stanie zliczyć!
    Zwykle oglądam na bieżąco, ale jak mi się uzbierają odcinki z całego tygodnia, to pół weekendu przesiedzę przy serialach! :D

    Z wymienionych powyżej - Gotowe na wszystko - kocham kocham kocham, oglądałam chyba ze 3 razy od początku do końca (nie wiem, kiedy znalazłam na to czas). Bitwa o dom jest moim niedawnym odkryciem, część bym poprawiła w samym programie, ale uwielbiam patrzeć na dekorowanie mieszkań, urządzanie, zawsze jakaś inspiracja może wpaść. No lubię to po prostu :)
    One Tree Hill nie widziałam, ale jest na liście do obejrzenia! :)
    No i czekam na kolejne posty z tej serii, niecierpliwie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaahah oj tak ja na pewno nią jestem ! Mam to samo ! Czasami podczas tygodnia tyle mi się zbierze, że potem tylko siedzę i nadrabiam i nadrabiam, i nadrabiam :D

      Ja też zawsze się zastanawiam jak znalazłam czas żeby obejrzeć aż tyle tego wszystkiego :D OTH po prostu musisz obejrzeć- mówię Ci na pewno się w nim zakochasz ! Jest niezastąpiony i najlepszy ! Jak Gotowe oglądałaś już 3 razy to OTH obejrzysz z 10 :D
      Oj w takim razie kolejny posty niebawem, a trochę ich jeszcze będzie :D

      Usuń
  13. Fajne, to Twoje uzaleznienie, nie ogladac, ale leciec musi ;D Ja tv nie ogladam wogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie szukam jakiegoś fajnego wciągającego serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oth i pogoda na miłość muszą Ci się spodobać ! :D

      Usuń
  15. Nie lubię polskiej wersji bitwy o dom..ale nie wiem czy to nie czasem zasługa Rozenek, której głos strasznie mnie irytuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam pojęcia, że jest zagraniczna wersja i nigdy jej nie widziałam :D Jak się nazywa ? :)

      Usuń
  16. Mam bardzo podobnie:) U mnie też ciągle coś w tle musi lecieć:) Nawet teraz przeglądając blogi w tle musi być włączony telewizor;D

    OdpowiedzUsuń
  17. oooojaaa! Wreszcie ktoś kto mnie zrozumie, co by się nie robiła, zawsze coś mi leci. :D I tylko słyszę "po co to leci jak tego nie słuchasz" - mamuśka. Ale co tam. Musi coś lecieć. To w sumie podchodzi trochę pod uzależnienie. :P Może jakieś spotkanie terapeutyczne Selialoprogramomaniaczek by się przydało :D

    OTH <3 najlepszy serial obyczajowy eveer. Już nawet nie pamiętam ile razy go olądałam. Chodź ostatni sezon był troszkę absurdalny... chodzi mi o porwanie Nata i akcja odnalezienie go, ale i to miało trochę fajnego komizmu w sobie :D Po obejrzeniu ostatniego odcinka poczułam lekką pustkę. :D

    Bitwa o dom, też uwielbiam. Kibicuje Karolinie i Mieszkowi. Oni nie wciągają tak dużo prywaty w ten program, za to ich lubię, no i oczywiście za styl urządzania mieszkania. ;) A Kornela z dziewczyną swoją w ogóle nie powinna się dostać, zrobione to zostało żeby podkręcić oglądalność.

    Koniec mojej wypowiedzi. Chyba się za dużo rozpisałam ;) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahahah skąd ja znam te słowa ?! Albo wpada do mnie w nocy "To Ty jeszcze oglądasz? A ja myślałam, ze znów zasnęłaś i nie wyłączyłaś TV :D

      Oj tak też miałam wrażenie, że troszeczkę przesadzili w ostatnim sezonie, ale co tam ! Jak by było i 10 kolejnych to i tak i tak bym wszystkie oglądała :D Ja tą pustkę czuje do dzisiaj :P

      Dokładnie, mam takie samo zdanie. Denerwuje mnie to wyciąganie, jak to ktoś biedny, jak to go los pokrzywdził. już nawet pisałam to wyżej z Elpiss :) I też kibicuje Mieszkowi i Karolinie - ich mieszkanie jest mega! Sama chętnie bym w takim zamieszkała, chociaż ten ogród słabo mi się podobał:P Lesbijki to daj spokój ! Są tylko po to, że takie rzeczy zawsze mają w sobie odrobinkę skandalu ;) I nie zdziwię się jak będą je trzymać do samego końca :(


      Gdzie tam za dużo ! Jest akurat :D Ciesze się , że znalazłam bratnią dusze ! :*

      Usuń
    2. Do mnie tak samo wpada w nocy, tylko najczęściej usypiam nie gasząc tv :D haha... Ach te mamuśki :D

      Ojeeeju nie chce żeby te les były do końca, tylko nie to. Żebyś wiedziała że to tylko dla skandalu, bo to takie kontrowersyjne jeszcze w Polsce ;P Ja już mam swoją 3 finałową :D Ja teraz będę remontować swój pokój, a jak kasy mi starczy to wezmę się za łazienkę ( jak nie to ją zostawię na przyszły rok) i troszeczkę się będę pomieszczeniami Mieszka i Karoliny inspirować. Łazienka i sypialnia totalnie w moim stylu zrobili <3

      Usuń
    3. No ja tak samo dlatego też jest w szoku jak wpadnie, a ja nie spie :D

      Ja też mam swoją trójkę finałową i zaliczam Mieszka i Karolinę, Lekarza i Dimę :) Oby weszli wszyscy bo jak nie to się zdenerwuje :P Boje się, że tych młodych wywalą przed samym końcem, bo stwierdzą, że oni nie potrzebują tak tego mieszkania jak reszta :)
      Oj ja przy remoncie też bym się nimi inspirowała - ich łazienka i sypialnia była najlepsza !! Kuchnię rzeczywiście troszeczkę według mnie sknocili - za to Dima zrobił totalnie w moim stylu :) Tak delikatnie i jasno :)

      Usuń
    4. Mam identyczną trójkę. Nie wywalą, już wywalali osoby którym to mieszkanie by się bardzo przydało, jednak sentymenty zostawiają na boku :D Szkoda tylko że tylko jedna osoba może otrzymać mieszkanie. Fajnie by było gdyby te mieszkania potem mogliby sobie na jakiś dobrych warunkach wykupić chociaż. Tyle się namęczą, a potem co? ;p
      A ja mam wrażenie że stylistycznie kuchnia pasuje do reszty mieszkania, No może za wyjątkiem tych żyrandoli :D

      Usuń
    5. No w sumie prawda :D
      Właśnie przy ostatniej edycji było chyba tak, że oni mieli pierwszeństwo możliwości wykupu tych mieszkań, ale nie wiem dokładnie jak to w końcu rozwiązali :)
      No te zyrandole najgorzej :D

      Usuń
  18. Gotowe na wszystko to jeden z moich ulubionych seriali, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ''Gotowe na wszystko''...i miałam podobne odczucia zaczynając pierwszy sezon,ale zostałam bardzo mile zaskoczona i dosłownie pochłonełam wszystkie sezony :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda na miłość to klasyk :) Też pamiętam jak leciał w tv,a całość też pewnie widziałam 3-4 razy, pierwsze sezony (kiedy jeszcze chodzą do licem) znam na pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dokładnie !! Mam tak samo ! :)

      Usuń
  21. I ja się przyznam, że co tydzień oglądam Bitwę o dom :D

    OdpowiedzUsuń