12 maj 2014

Lovely, czy znalazłam swoją biel idealną?

Oj nie jeden raz pytałam się Was o idealny biały lakier. Szczególnie polecałyście mi dwa: Sally Hansen i Golden Rose. Ten pierwszy akurat nie miał promocji i jego cana była dość wysoka, a drugiego niestety, ale nie mogłam nigdzie znaleźć i takim oto sposobem postanowiłam zaryzykować. Wypatrzyłam go w Rossmanie za jedyne 6 zł. Szybciutko weszłam na google, wyszukałam jakieś swatche w internecie i stwierdziłam, że aż tak źle nie wypadł, a nawet jeśli okaże się dość słaby to posłuży mi do zdobień albo jako podkład do innych, słabych lakierów. Czy ryzyko się opłacało? O tym już za chwilkę :) 



Jak już Wam wspomniałam lakier wpadł do mojego koszyczka przy okazji wizyty w Rossmanie. Stał sam, jedyny, ostatni na półeczce, więc stwierdziłam ,że grzechem będzie go nie wziąć, ponieważ czeka tylko i wyłącznie na mnie :D Cena- bodajże 5,99 tylko mnie w tym przekonaniu mocniej utwierdziła. Lakier musiał być mój ! Szybciutka wizyta (oczywiście jeszcze w drogerii) na inernetach w celu zobaczenia jak inne bloggerki go oceniają i pęd do kasy! 
O cudownej, korektorowej bieli marzyłam od dawna i tylko podziwiałam Wasze pazurki ! Od teraz moje marzenie miało się ziścić  :D 


Jak widzicie buteleczka i jej design jest tradycyjny dla całej serii od Lovely. Mój kolorek numer 25 zalicza się do Classic Nail Polish. Pędzelek jest dość gęsty i szeroki, leciutko spłaszczony, przez co aplikacja jest o wiele łatwiejsza. Nie mam problemu z nabieraniem na niego lakieru i posługiwaniem się nim :) 
Konsystencja do tych najgęstszych się nie zalicza, aczkolwiek nie jest też za rzadki :) Jak dla mnie jest ok - ładnie się nanosi na paznokcie i trzyma się płytki, nie rozlewa się nigdzie na boki :) 
Noi coś co chyba jest tutaj najważniejsze czyli jego prezencja ! 
Na wszystkich zdjęciach widzicie dwie warstwy i jak dla mnie efekt jest świetny :) Może gdzieniegdzie widać jakieś prześwity i smugi, ale w rzeczywistości, przy codziennym noszeniu jest to o wiele mniej widoczne. Jak wiadomo zdjęcie uwidacznia wszystkie mankamenty i troszeczkę je wyolbrzymia :D 
Po pierwszej warstwie wiadomo - jest bardzo, bardzo średnio, ale już po drugiej wszystko jest w jak najlepszym porządku :) Gdzieniegdzie nanosiłam trzy warstwy, ale są to naprawdę znikome przypadki ;)
Do tego lakier szybciutko wysycha i nie używam przy jego malowaniu ani wysuszacza, ani żadnego utwardzacza czy nabłyszczacza :) Trzyma się równie dobrze (przynajmniej jak na mój wynik) czyli około 4-5 dni :)



A żeby nie było tak smutno postanowiłam cały mani delikatnie "ulepszyć". Do zdobienia używałam już Wam znanych naklejek od BornPrettyStore.
Miałam nie mały problem, której koronki użyć aż wreszcie mój wybór padł na ....


 Przyznam się szczerze, że tak jak ostatnim razem nie miałam problemów z naklejeniem ich, tak teraz zadanie okazało się być trochę trudniejsze ...  Naklejki nawet delikatnie mi się przerwały- na szczęście dałam rade je uratować i po wielu perypetiach w końcu trafiły na moje pazurki. I powiem nie skromnie, że mi efekt końcowy mega się podoba, ba, jestem nim oczarowana i takie pazurki mogłabym nosić cały czas :D 


Jeśli chcecie to naklejki są do zakupu o TUTAJ - ich obecna cena to tylko 0,99$ czyli około 3 zł. Za przesyłkę nic nie płacicie  :) 


Posiadam również zniżkę na artykuły od BornPrettyStore. Przy zakupie wystarczy wpisać kod z obrazka niżej :) 
10% zniżka od Born Pretty Store


A Wam jak podoba się połączenie? Stawiacie na samą biel, czy z dodatkiem koronki ? :)





P.S Na kilka dni mogę zniknąć, ze względu na prace :( 




































62 komentarze:

  1. Wygląda świetnie :) Piękna klasyczna biel idealna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą zamówiłam sobie w sklepie kosmetykizameryki.pl Essie Blanc. Już nie mogę się doczekać, aż pomaluję nim paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tego esiaka i mi bardzo przypadł do gustu :-)

      Usuń
    2. Oooo to czekam na Twój swatch z nim w roli głównej ! :) Mam nadzieję, że się sprawdzi ! :)

      Usuń
  3. świetne! :)))
    też szukam jakiegoś dobrego białego koloru :)
    gdzie pracujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak jak ja znajdziesz swój malutki ideał :D

      Poza uczelnią pracuje przy imprezach organizowanych na Stadionie Narodowym w Warszawie :) Akurat teraz, przez te 4 dni będzie konferencja EBOR :)

      Usuń
  4. bardzo lubię białe paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie. Lakier jest cudowny w połączeniu z tą koronką :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wygląda :) a z tą koronką! Mrrru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kogo to ja tutaj widzę Kocie ? :* :D
      Dzięęękuje ! :)

      Usuń
  7. dodanie koronki było bardzo trafnym pomysłem :D biel fajna, chociaż ja chyba jednak pozostanę przy moim SH :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze a u mnie on straszne prześwity robi;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba z jakiejś złej partii Ci się trafił ... u mnie jak widać wszystko jest z nim w jak najlepszym porządku :)

      Usuń
  9. bardzo fajnie wyglądają te nalepki

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam lakiery od lovely i jeszcze nie zdarzyło mi się kupić takiego, który by mnie zawiódł :) Trwałość na szóstkę, kolory pełna gama i jeszcze świetny połysk. Chociaż całkowicie biały mnie nie porywa:) koronka jest piękna, wspaniale urozmaica manikiur:)
    I zapraszam do siebie na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam tą serię, a buteleczki tak mi się nie podobały, że nie chciałam ich kupić :P We fiolecie i koralu jestem po prostu zakochana:)

      Usuń
  11. Nie przepadam za białym lakierem.. ale biały z koronką mi się podoba :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz takie piękne paznokcie! A ta koronka jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio tez mnie wzięło na biel ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to już wiem, która biel kupić :) i szary również, dzięki za poradę :*
    a jak się batiste sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :*
      Batiste sprawuje się bardzi bardzo dobrze i z całego serca mogę Ci go polecić :)

      Usuń
  15. uwielbiam ten lakier ;) służy mi do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe paznokcie jakoś do mnie nie przemawiają,ale jak już mają wzorek to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne to zdobienie z koronka, wogole masz piekne paznokcie :) Gdyby mi sie tak chcialo o nie dbac, jak o wlosy ;) Lakier rowniez wydaje sie byc fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym to ja dbala o wlosy tak jak Ty ! :)

      Usuń
  18. No te smugi rzucają się trochę w oczy, ale trudno o lakier idealny niestety - zniechęca mnie to ciągle do malowania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też skorzystałam z promocji w ross w poszukiwaniu bieli idealnej. Padło na sensique, a czy słusznie? Opisałam u siebie w zakupach rossmannowych.
    Jeżeli masz problem z dostaniem u siebie Golden Rosę, bez problemu mogę Ci przesłać cokolwiek wypatrzysz - mam w pobliżu 2 wyspy GR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem ciekawa jak sprawdzilo sie sensique :) ja tez sie zatanawialam nad nin ze wzgledu na niska cene :) Ojej, dziękuję Ci ślicznie :* Jak będę czegoś potrzebowała to już wiem do kogo mogę się zgłosić :))

      Usuń
  20. Oj jestem ciekawa jak sprawdzilo sie sensique :) ja tez sie zatanawialam nad nin ze wzgledu na niska cene :)
    Ojej, dziękuję Ci ślicznie :* Jak będę czegoś potrzebowała to już wiem do kogo mogę się zgłosić :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, efekt z naklejką jest boski:) Sama bym sobie takie mani sprawiła:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygląda biel z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdobienie ładne :) też mam ten lakier z tym, że mi nie przypadł do gustu i cieszę się, że już się kończy. Dla mnie jest słabo kryjący o wiele lepszy jest GR, którego 1 warstwa=2 lovely, a też nie jest drogi. Jeśli pracujesz przy stadionie to polecam Ci wybrać się do C.H. Wwa Wileńska (to całkiem niedaleko Narodowego), a tam na parterze jest sklep GR i są tam wszystkie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak sie skoncz to od razu lece po GR :) Nie bylam nigdy na Wilenskiej ale jak mówisz że jest tam GR to będę musiala sie wybrac :P Dziękuję Ci ślicznie za info :*

      Usuń
  24. Ja mam biel z Bell i jestem z niej zadowolona:)
    Fajnie się prezentuje z tą koronką:) świetnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ten od Sally Hansen i podoba mi się bardziej, bo nie smuży, a na allegro kupiłam go za niecałe 8zł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. końcowy efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ciągle szukam idealnego białego lakieru :(
    Lovely nie przypadł mi do gustu :( Był za rzadki, robił smugi i plamy :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka biel jest wspaniała jako baza pod lakier np jakiś jaskrawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuje go tak wykorzystać teraz :)

      Usuń
  29. Ale ładna biel:) Może przekonam się do tego koloru na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dawna podobają mi się białe pazurki, nawet kupiłam biały lakier, ale jeszcze nie miałam okazji go użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo, czekam na Twoja premiere ! :)

      Usuń
  31. Podoba mi się efekt, też muszę zainwestować w biały lakier :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. z koronką! też myślę, żeby kupić jakiegoś białaska. haha przypomniałam sobie siebie, przed półką z odżywkami w Hebe i siedziałam w telefonie na Wizażu szukając 'który to rodzaj był najlepiej oceniany?' xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że nie jestem w tym jedyna :D

      Usuń
  33. ciężko maluje się bielą :( bynajmniej ja nie umiem idealnie :) u Ciebie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam ich lakiery :) spoleruj ładnie paznokcie to płytka będzie gładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niegdy nie myślałam o polerowaniu płytki, ale moze rzeczywiście warto to zrobić :)

      Usuń
  35. Pięknie wygląda z tym wzorkiem :) Szukam właśnie jakieś bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiście bardzo fajnie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Długo szukałam bieli idealnej i chyba zostanę przy Orly - white out :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądają takie koronkowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  39. mi też się bardzo podoba biały lakier na paznokciach, u mnie sprawdził się lakier z Vipery z serii polka :)

    OdpowiedzUsuń