9 maj 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 78:)


6 zdjęć minionego czasu ! 
Jako, że minął już prawie miesiąc od ostatniego Framixu, a z tego co się orientuje posty z tej kategorii bardzo lubicie to pora na coś nowego ! To już 8 odsłona :) W calu zobaczenia innych postów kliknijcie w etykietkę Framix, lub niektóre z nich pokażą Wam się w postach polecanych pod tą notką :) 
ZAPRASZAM !


1.Przy ostatnim Framixie w swoich osiągnięciach wspominałam Wam, że po wielu trudach nauczyłam się "coś" robić i tym czymś są właśnie BRANSOLETKI ! Nad nauką siedziałam 4 dni, potem wyplatanie zajęło mi tyle czasu, że lepiej nie mówić :D Jedyne nad czym ubolewam to to, że wciąż nie mogę ich nosić, bo nie kupiłam zapinek! Ach, może w niedalekiej przyszłości otworzę nawet malutką "produkcję" ;)

2.Kilka obecnych wypożyczeń z biblioteki :) Niestety innej części Kobiety na krańcu świata nie znalazłam :( Niebawem możecie się spodziewać ich króciutkich recenzji :) + kolejne centymetry do mojego wyzwania, o którym możecie poczytać na górze w zakładce "Czytam!" :)

3.Jeśli ktoś jeszcze nie wie o mojej pasji to własnie teraz ma szansę się o niej dowiedzieć :D Kolekcjonuje wlepki, naklejki itp. Co z nimi robię ? A naklejam sobie na różne zeszyciki, notesiki :D Niby tak mało, a jak wiele może zmienić !

4.Tutaj kilka moich łupów z SH - planuje nawet dla Was oddzielny post z nimi :) Oczywiście tylko jeśli lubicie takie posty i nie macie nic przeciwko nim? Są chętni na pooglądanie, co tam ciekawego kupiłam ? :P

5.Tulipany, tulipany! Co tu więcej pisać :D

6.Idealna majówka? No prawię ;) Przynajmniej jeziorko jest - co tam, że słońca i pogody brak :)


6 godnych polecenia linków ! 
1. Na sam początek zaczniemy tradycyjnie od zdrowego stylu życia :P TUTAJ macie stronkę z wyzwaniami, które możemy sobie rzucić :) Mi idea mega się podoba i na pewno zmobilizuje nas do pracy w walce o zdrowszy tryb życia :)

2.Egotiste przyszła do nas ze świetnym pomysłem ! A czy Ty masz już swój blogplanner? Ja nie miałam pojęcia, że coś takiego w ogóle istnieje, a na pewno o wiele ułatwiłoby mi pracę :) Myślę, że jest to obowiązkowy gadżecik, który powinna posiadać każda bloggerka ! :D

3.Tysiące kluczy i ciągle nie wiesz, który jest do czego a szukanie go zajmuje Ci średnio 10 minut ? I proszę bardzo jak prościutko możemy ułatwić sobie zadanie, a potrzebne nam są to tego tylko nasze ulubione lakiery, noi oczywiście KLUCZE ! :) Ja takiego problemu nie mam, ponieważ mój komplet liczy aż 3 sztuki, ale i tak je pomaluje- żeby było weselej ! :D

4.I teraz nie ważcie mi się powiedzieć, że znajdzie się tutaj osoba, która będąc już bloggerem minimum pół roku nigdy nie miała blokady? Mnie już to dotknęło kilka razy - nie mam o czym pisać, po co pisać i po prostu usuwam bloga! Nie zliczę ile już razu przeszło mi to przez myśl ! I podobnież jest to normalne ! A TUTAJ mamy 50 pomysłów jak możemy sobie z tym poradzić :)

5. To jest po prostu PIĘKNE i musicie to zobaczyć. Na Waszych oczach powstaną prawdziwe dzieła sztuki ! Nowy sposób na malowanie obrazów? Ja jestem oczarowana.

6. Haha, ja tam lubię takie głupotki i może, któraś z Was też je lubi, więc Wam wrzucę, a co ! Posiłki ze znanych książek -od tak, taka mała ciekawostka :) Czyli już nie musimy sobie wyobrażać co jadł Oliver Twist czy Alicja w krainie czarów, bo wszystko mamy pięknie i czytelnie przedstawione :)




6 rzeczy z których mogę być dumna ! 
1.Zrobiłam przepyszne muffinki z książki, którą kiedyś Wam pokazywałam (kupiona w lutym wykorzystana dopiero teraz, aż wstyd się przyznawać ! ) - jabłuszkowe z kruszonką, mniam, mniam!

2.Majówka poza domem ! To coś czego potrzebowałam najbardziej :D

3.W końcu przeczytałam jakąś książkę i ambitnie wzięłam się za kolejne- moje wyzwanie czytelnicze - NADCHODZĘ !

4. Zebrałam się w sobie i zrobiłam ankietę ! Niebawem jej wyniki ;)

5."Wróciłam" na swoje treningi- nawet nie zdajecie sobie sprawy ile dają mi pozytywnej energii i poweru :)

6. Stwierdziłam, że oleję kilka dni uczelni i pójdę popracować :D W końcu wakacje same się nie za sponsorują :D A, że praca cudowna i sprawia mi radość to już nie mogę się jej doczekać (tak wiem, wiem, za tydzień będę mówiła co innego :D




Kochane ! 
Już 40 osób wzięło udział w mojej malutkiej ankiecie, otrzymałam od Was mnóstwo rad, miłych słów (oczywiście tych mniej miłych też ;)) Jeśli jeszcze jakieś osóbki chciałyby wziąć w niej udział i bardzo, bardzo mi tym pomóc przy ulepszaniu bloga to zapraszam was o TUTAJ 

A uczestniczkom Paznokciowego Klubu przypominam iż owocki malujemy do tej niedzieli ! 
BUZIAKI :*

35 komentarzy:

  1. Jeju ten ktoś z filmiku (Ebru Artist) cudo tworzy wow :) Haha wiadomo jakoś zarobić trzeba można olać czasem Uczelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkoda, nawet gadać, nie chcę rzucać adresami blogów bo zaraz afera będzie, ale dziewczyny dobrze wiedzą, bo już z nimi pisałam mailowo :]
    I pamiętam jak Ci fotki ktoś ukradł, kojarzę takie fioletowe paznokcie z kawiorem nie? Kojarzę jak o tym pisałaś. Ludzie są masakryczni.

    Co do Feamixa śliczne tulipany i ja z chęcią zobaczę łupy ubraniowe :) Patrzyłam też te blogerowe notatniki, spoko sprawa, ładnie wyglądają, ale ja mam ten swój kalendarz i się przyzwyczaiłam, może w przyszłym roku?
    Spoko stronka z tymi posiłkami bohaterów książkowych :D


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że wiadomo co kto i jak i, że sobie z nimi wszystko "wyjaśniłaś" Aż się dziwie, że w liczbie mnogiej ! Jednak w internecie nic nie zostanie niezauważone :D
      Taaaaaak, dokładnie - chodziło o te fioletowe pazurki z kawiorem, na szczęście zdjęcie szybko zostało usunięte.

      Ja wypróbuje chociaż z kilkoma stronami, bo w kalendarzu ciągle się gubię, bo jest tam wszystko :D

      Usuń
  3. A z tym pisaniem komentarzy nie wiem jak to określić inaczej. Spotkałam się z tym na paru blogach więc może Ty też i wiesz o co mi chodzi? Blog tak jakby wolno się się wczytuje? Nie wiem otwiera się szybko i posta od razu czytam, ale jak chce napisać komentarz to się zaczyna ładować i ładuje i ładuje, a ja np w tym czasie piszę komentarz i nagle bum strona się odświeża i muszę pisać od nowa. Ewentualnie czekam te parę minut aż się to dobrze załaduje i dopiero zaczynam pisać komentarz. Nie wiem jak temu zaradzić, popytaj jakieś ogarnięte osoby może będą wiedziały czemu tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem dokładnie o co Ci chodzi. Sama często gdzieś komentuje, napisze się co nie miara, a mój komentarz po prostu sobie znika... I wiem jakie to jest denerwujące. Yh, nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, zresztą co ja sama pocznę jak u mnie szczytem jest obsługa bloggera :D Ale udam się do specjalisty, udam ! Mam nadzieję, że ktoś mi z tym pomoże i wytłumaczy czemu to akurat u mnie musi się tak dziać :( Na sam początek może zmniejszę liczbę notek na stronie głównej i liczbę polecanych blogów. Może ma to jakiś wpływ na to ile ładuje się strona, a przynajmniej mam taką nadzieję :D Jeszcze raz dziękuje Ci za info :* Postaram się to "naprawić" :P

      Usuń
  4. Wyzwania jak najbardziej dla mnie, muszę jakieś podjąć :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skutecznie mobilizują nas do działania :)

      Usuń
  5. chętnie zobaczę , co upolowałaś w SH, ja też byłam ostatnio i kupiłam spódnicę maxi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja poluje na spódnice maxi !! :D Pierwsze co robię jak tam wchodzę to patrze czy są jakieś kolorowe leginsy, a potem własnie spódnice :D Niestety JESZCZE nie znalazłam :(

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia ;)) . Moja mama mi dzisiaj przyniosła tulipany i tak siedzę, i mi pięknie pachnie ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny mix ,ciekawa jestem zakupków

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że majówka lepiej niż udana;)
    Ja swoją spędziłam podobnie, również w otoczeniu wody:) bo na spływie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez robilam takie bransoletki z zylek, teraz namietnie twprzy je moja Corka ;D Zycze dalszego zadowolone z pracy :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bransoletki, podziwiam upór i wytrzymałość w pleceniu ich :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tulipany ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. tulipana bym chciala :D
    idę ankietę Ci wypełnię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz ich ile chcesz ! :D Podzielę się :P
      A za ankiete Dziękuję i masz u mnie piwko :* :D

      Usuń
  13. te bransoletki wężowe są genialne :) sama chciałam się ich nauczyć, ale niestety brak czasu mi to uniemożliwił :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipany świetne. Ja Majówkę spędziłam w domu :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz poprzeglądam linki i czekam na post z lupami z SH:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super post i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za miłę słowa :)

      Usuń
  17. Majówka poza domem i mi sprawiła przeogromną radość! Dobrze odpocząć od tego calego domowego świata!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem co dokładnie udało Ci się upolować w SH:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strona z wyzwaniami! Już się zaczytuję i może rzucę sobie jakieś wyzwanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawa i na pewno każda z nas znajdzie tam coś dla siebie ;)

      Usuń
  20. oczywiście zachęcam do podzielenia się z nami swoimi zdobyczami z sh!:)
    piękne bransoletki i świetny ten sposób malowania obrazów, patrzyłam jak zahipnotyzowana:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post niebawem ! :)
      ja tak samo miałam jak oglądałam ten filmik :D jest taki wyciszający :P

      Usuń
  21. Bransoletki wyglądają świetnie! Ja kiedyś robiłam takie rzeczy nałogowo, a teraz chyba jakiś artretyzm w palcach mam, bo nie dość, że zajmuje mi to dużo czasu, to jeszcze zdolności brak... :D Te obrazy wyglądają jak water marble na ogromną skalę! :D Chętnie bym w tych wzorkach zanurzyła pazura :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja i moje bym tam z miłą chęcią zanurzyła ! Miałam bym małe cuda na pazurkach :D Takie piękne kwiatuszki !

      Usuń
  22. Bransoletki są super! Szkoda, że niestety nie mogę ich nosić tak często jakbym chciała :(

    OdpowiedzUsuń