28 maj 2014

EMPIRE - hair & beauty salon :)


Mam nadzieję, że u Was pogoda jest o wiele lepsza niż u mnie ! Od wczoraj deszcz i deszcz, i deszcz i końca nie widać :( Oby chociaż na niedzielę troszeczkę się rozpogodziło, bo mam wolne i mam ochotę ze słoneczka trochę skorzystać :) Niestety, ale według prognozy nie mam na co liczyć, ale co tam :D Same wiecie jak cudownie się one sprawdzają :P 

Dzisiaj, tak dla odmiany (ponieważ tego jeszcze u mnie nie było) chciałabym przybliżyć Wam troszeczkę ofertę salonu piękności, a dokładniej pewnej sieci salonów, która znajduje się w naszej stolicy ! 
Zapraszam :)





Jakiś czas temu w jednej z serii moich postów, a dokładniej Framixie pokazywałam Wam jedno tajemnicze zdjęcie, które własnie w logo miało nazwę EMPIRE - dzisiaj tajemnica się rozkwikła ! Było to zaproszenie na ulice Świętokrzyską do Pani Beaty Spyra na manicure i pedicure metodą Vinylux :)
Sama nazwa (tak samo jak i mi) zapewne zbyt dużo Wam nie mówi, tak, więc malutkie wytłumaczenie :) 


Paznokcie Vinylux, 90 zł m-c, 135 zł p-c to w miarę nowa alternatywa dla Hybrydy  czyli Vinylux, lakier który trzyma się 2 tygodnie, zmywa się normalnie zmywaczem i nie trzeba utwardzać jak się maluje w lampie.

Czyli króciutko mówiąc jest to coś pomiędzy lakierem a trzymającą się 2-3 tygodnie hybrydą. 

Moje wrażenia? 
Co do atmosfery i salonu jestem bardzo, bardzo pozytywnie zaskoczona i zdecydowanie nie mam żadnego powodu do narzekania. Niestety (przez malutką awarię) nie posiadam zdjęć moich vinyluxowych pazurków, ale trzymały się koło 10 dni . Czy jest to długo? Przyznam się Wam szczerze, że sama zdecydowanie wybrałabym hybrydę :) 

Wstawiam Wam wycinek cennika salonu Empire, który mieści się w Warszawie przy ulicy Świętokrzyskiej 14




I malutki spacerek po salonie :)






Warto śledzić fanpage oraz stronę salonu, ponieważ bardzo często organizują różnego rodzaju promocje :) Np. Teraz z okazji zbliżającego się lata możemy udać się na masaż bańką chińską za 115 zł. :) 
Jest to moja druga wizyta w tego typu miejscu i po raz kolejny jestem ZACHWYCONA ! :P Uwielbiam jak to ktoś zajmuje się mną i robi to z pasją i radością :) Zresztą, która kobieta tego nie lubi ?! Jak zwykle pozostaje mi narzekać na jedno - fundusze :( Niestety (jak jest to pewnie i u Was) nie pozwalają mi one na bycie w salonach piękności regularnie . Oczywiście liczę na to , że w niedalekiej przyszłości się to zmieni ;)
Jeśli chcecie czuć się wyjątkowo to z całego serca mogę polecić Wam salon Empire :)  
A jak u Was to wygląda? Chodzicie czy raczej omijacie szerokim łukiem ? :) 

9 komentarzy:

  1. Jakie śliczne miejsce, sama bym się wybrała :)
    A niestety pogoda u mnie taka sama, zimno jak w listopadzie, wieje, sztorm i deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nad morzem to ja bym chciała teraz być nawet jak by był sztorm :P

      Usuń
  2. Nie znam tego salonu. Raczej nie chodzę w takie miejsca :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie chodzę do salonu...w domu go mam :DDDD oczywiście nie taki ,swój prywatny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie oddać się komuś kto ma pojęcie o takich rzeczach, odprężyć się i odpocząć, ale nie zawsze znajdzie się czas i fundusz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na post :3 Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zacznę zarabiać, to może i ja się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam lakiery Vinylux!! Naprawdę są mega. 10 dni to bardzo długo. Ja zamawiam zawsze lakiery ze sprawdzonego źródła http://www.prokosmetyk.pl/kategorie/116/Lakiery_Vinylux.html Cena jest spoko, a wiem że zamawiam ze sprawdzonego źródła. Zamawiałam też na allegro, ale natknęłam się na oszustów :(

    OdpowiedzUsuń