27 kwi 2014

PK podsumowanie tygodnia 20 ! :)

Po tygodniach w Paznokciowym klubie uświadamiam sobie jak ten czas szybko leci ! Przed nami już 21 tydzień zabawy i ciesze się, że cały czas są chętne do projektu  :) W tym tygodniu z racji świąt Wielkanocnych dziewczyny zmalowały króliczki, jajeczka i wszystko co z tymi dniami kojarzyć się powinno :) Ja niestety zadaniu nie podołałam ! Moje Wielkanocne pazurki były proste i jednokolorowe - przeciwne do prac dziewczyn :) Zapraszam do oglądania ! 















A tymczasem wzorek na nowy tydzień - dokładniej dwa ! :) Sama nie za bardzo wiedziałam co wymyślić i co mogłybyśmy zmalować, aż wreszcie znalazłam kilka świetnych inspiracji :) Tak więc w tym tyogdniu nasze pazurki mają zamienić się w...
CUDOWNE
PRZEPIĘKNE
SOCZYSTE 
I
APETYCZNE
OWOCE ! 
Ma być kolorowo i wiosennie :) 
Jakie dokładnie? Zadecydujcie same - ja daje tylko kilka pomysłów ! :) 

http://www.pinterest.com/pin/120330621266880867/
http://www.pinterest.com/pin/454652524853793553/
http://www.pinterest.com/pin/40954677834659803/
http://www.pinterest.com/pin/40954677834659803/
http://www.pinterest.com/pin/557742735071648074/


I na sam koniec troszeczkę abstrakcji :D 
http://www.pinterest.com/pin/538672805402758876/



Czas do 11 maja ! Do dzieła dziewczyny. Czekam na Wasze prace ;)


38 komentarzy:

  1. Przesliczne prace :) A dzieło AngelNails cUdOwNe!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaaak ! Angel na pewno zbierze masę komplementów ! :) Pazurki są mega ! Jak z obrazka :)

      Usuń
    2. Nie mogę się nadziwić, że można tak idealnie pomalować paznokcie :D

      Usuń
  2. Prace megaaa,szczegórlnie AngelNails. To zdobienie muszę zrobić... znajdę czas choćbym miała zagiąć czasoprzestrzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zdobienie na nowy tydzień się podoba :) W takim razie licze na Ciebie !! Masz aż dwa tygodnie więc musisz dać radę :P :*

      Usuń
  3. hehe ale będzie koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a mojego zdobienia nie ma :(
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/04/klub-paznokciowy-tydzien-20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku przepraszam Cię strasznie ! Byłam przekonana, że dodałam, bo jeszcze pamiętam Twój komentarz ! Wszystko już naprawione ! :)

      Usuń
    2. nie ma sprawy :-) dzięki

      Usuń
  5. Chyba nie dodało mojego komentarza,nie wiem dlaczego bo na pewno pisałam...czy możesz dodać Fram jeszcze moje zdobienie Wielkanocne bo nie widzę go powyżej...??? http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/04/happy-easter-nail-art.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe, że mi coś umknęło. Przepraszam Cię bardzo, bardzo :) Błąd już naprawiony ! :)

      Usuń
    2. Ale błąd już naprawiony i cieszę się,że mogę uczestniczyć w tak fajnej zabawie :)

      Usuń
  6. Kiwi i arbuzy jakie cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety też nie podołałam, ale owocki zmaluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem AngelNails nie powinna byc brana pod uwage. Inne dziewczyny postaraly sie i zrobily pazurki samodzielnie a AngelNails poprzyklejala cos i o. Nie wierze ze zrobila to sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AngelNails z tego co mi wiadomo do zdobienia użyła farbek akrylowych i zrobiła to SAMA ! :) Nie rozumiem też, jak można kogoś o coś takiego oskarżać. W Klubie podstawą ma być zabawa, a nie ocena tego, kto zrobił to lepiej i jak do tego doszedł.

      Usuń
    2. To nie jest konkurs! Od tego zacznijmy ;)
      Ludzka zazdrość i nienawiść nie zna granic :D

      Usuń
  9. Wszystkie prace są super i jak dla mnie wszystkie świetnie oddały klimat świąteczny:)
    Owoce będą na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  10. AngelNails bije przed tobą pokłony ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 ostatnie owocowe pozycje skradły moje serce :) świetnie :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie świąteczne sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wzorki wyszły ładnie ale gdybym miała dać jeden plusik więcej to pewnie powędrowałby do AngieBlue :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są kolorowe i wesołe, a króliki na paznokciach to prawdziwe słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż chciało by się zjeść hi h itakie sweet

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są. Szkoda, że nie mam takiego talentu.

    Tak wiem, że nie można łączyć, ale od czasu do czasu by lepiej smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja również uwielbiam to połączenie :D

      Usuń
  17. wersja joannes najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz to już pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  19. zdobienie z 21 tygodnia, zapraszam
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/05/klub-paznokciowy-tydzien-21.html

    OdpowiedzUsuń