6 kwi 2014

PK podsumowanie tygodnia 18! :)

No cóż - wreszcie jestem z podsumowaniem ! Ten tydzień znów, z przyczyn prywatnych musiał się przeciągnąć na dwa i nie wiem, czy nie zmienię już tego na stałe. Może małą ankieta, tak żebyście i Wy mogły powiedzieć co o tym myślicie ? 
Ja nic zmalować nie dałam rady i jestem na siebie złą, bo nawet specjalnie na tą okazję zakupiłam biały lakier ! I tak chodzę z nim już ponad tydzień, bo nawet nie miałam czasu kiedy go zmyć, a co dopiero namalować na nim kółeczka- oj nie chciałybyście zobaczyć teraz moich paznokci :D Dziś się za nie biorę, przysiądę do nowego prjektu i mam nadzieję, że w ramach rekompensaty wyjdzie przepięknie ! 
Straw nail jak widać tylko pozornie był łatwym wzorkiem - dziewczyny w notkach ponarzekały, że rurka za nic na świecie nie chciała z nimi  współgrać, więc może i dobrze, że ja oszczędziłam sobie tych nerwów przy  swoich ostatnich, ciężkich dwóch tygodniach? :D Mimo wszystko kiedyś na pewno będę musiała spróbować, a żeby nie przedłużać i nie nudzić (pewnie już nie możecie się doczekać co będziemy malować w tym tygodniu!) to zapraszam to oglądania prac! 
Oczywiście, już tradycyjnie, jak kogoś nie dodałam, bo gdzieś zapodziałam Waszą notką to krzyczeć! Zaraz się pojawi ! 










Przyznam się Wam, że wzorek, gdyby jeszcze pojawił się wczoraj to byłby zupełnie inny.  Nie zdradzę Wam jaki, bo zapewne jeszcze w Paznokciowym Klubie się pojawi, ale coś mnie dzisiaj natchnęło, żeby go zmienić.A co było moją inspiracją do tego? WIOSNA ! Co roku tak samo mocno jestem zafascynowana kwitnącymi drzewami! Są przepiękne i mogłabym godzinami się w nie wpatrywać, więc czemu nie miałybyśmy przenieść ich na swoje pazurki, żeby zawsze mieć je przy sobie? Jak nawet teraz o nich myślę, to czuje ten cudowny, słodki zapach!  
Mam nadzieję, że w swej miłości nie jestem jedyna i, że dla Was te wszystkie kwieciste jabłonki, magnolie czy wiśnie będą cudowną inspiracją ! Wyjdźmy na spacer i ... 
DO DZIEŁA ! 
Niżnej tylko kilka malutkich pomocników, ponieważ w tym tygodniu naszą największą inspiracją są otaczające nas kwitnące drzewka ! 
Przed Wami...
Cherry Blossom Nails!

http://www.pinterest.com/pin/224335625162968598/

http://www.pinterest.com/pin/549509592003611253/

http://www.pinterest.com/pin/43769427600898838/


http://www.pinterest.com/pin/433260426623704985/

http://www.pinterest.com/pin/159877855496041555/



33 komentarze:

  1. Wszystkie wyszły pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam wrócić do malowania wzorków w Paznokciowym Klubie, ale po nieudanych próbach, zrezygnowałam z ostatniego wzorku. To cholernie trudne! W tym tygodniu postaram się zrobić nowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie liczę na Ciebie i uczestnictwo w tym tygodniu ! :D

      Usuń
  3. Hahaha! A jednak się spóźniłam o kilka minut ;)
    Moje zdobienie http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/04/klub-paznokciowy-straw-nails.html


    Jestem za ankietą :)

    A co do nowego wzorku to jest bardzo fajny, ale nie wiem czy bez farbek akrylowych damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jeśli mogę zaproponować wzorek to może coś Wielkanocnego później?? ;)

      Usuń
    2. Oczywiście , że możesz ! Chce, żebyście były jak najaktywniejsze i dawały swoje propozycję ! :) Własnie też myślałam o czymś wielkanocnym, ale jeszcze nic konkretnego nie wpadło mi na myśl :)
      Jak masz jakąś konkretną inspirację czy wzorek, to możesz podesłać mi na emaila albo wrzucić tutaj z linkiem ;)

      Usuń
    3. Tzn. nic jakoś konkretnego nie mam na myśli, myślałam raczej o jakiejś luźnej inspiracji Wielkanocą i to np. by mogły być kurczaczki, zajączki, pisanki. Tu jest fajne zdjęcie http://www.pinterest.com/pin/27725353928680158/

      Usuń
    4. Super, na pewno wezmę to pod uwagę , Dziękuje ! :)

      Usuń
  4. wymyśliłaś fantastyczny temat. kwitnące paznokcie to bardzo wiosenny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wzorek cudowny, choć wydaje się mega trudny ;)
    Też jestem za ankietą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod MEGA wrazeniem Waszych malowidel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz oddalam glos. Powiem, ze wzor co 2 tyg jest dobrym rozwiazaniem, bo zawsze moze cos wyskoczyc.

    Wzorki super i widze ze kroluja neony i pastele! Super! W kwestii nowego wzorka mam szanse wyprobowac nowe pedzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale szaleństwo z tym nowym wzorkiem, a obecny to mój wyszedł najgorzej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heey hun great post,I love it,feel free to visit my blog and my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, najbardziej podoba mi się Paprykens :D
    A kolejnej pracy jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzorek na nowy tydzień :) Chociaż nie jestem pewna czy uda mi się wziąć udział w tym tygodniu..

    OdpowiedzUsuń
  12. LilangBaso mi się najbardziej spodobały.A motyw Cherry Blassom uwielbiam więc już czekam na Wasze efekty *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. nice post my dear :)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiecie co, chyba się pobawię z Wami :) fajne te misje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne :) aż szkoda że nie mam takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny motyw na nowy tydzień! Biorę się do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne prace dziewczyny pokazały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wzór! Zawsze podobały mi się kwiaty na paznokciach, może i mnie to zainspiruje....

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy możesz napisać od kiedy do kiedy obowiązuje dany projekt do odwzorowania,bo się trochę pogubiłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek obowiązuje do niedzieli :)W niedzielę podam nowy i zrobię podsumowanie tygodnia19 :)

      Usuń
  20. Nie ma mojego wzorku, a wkleiłam Ci link gdzieś w komentarzu. http://recenzjatorka.blogspot.com/2014/03/paznokcie-malowane-somka-straw-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  21. moje kwitnące drzewko :-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/04/klub-paznokciowy-tydzien-19.html

    OdpowiedzUsuń
  22. A to moja kwitnąca wiśnia ;)
    http://tiffanyblueline.blogspot.com/2014/04/cherry-blossom-tree.html

    OdpowiedzUsuń