18 kwi 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 7 :)

Dzisiaj mija równo miesiąc odkąd na blogu pojawił się ostatni Framix! Już pewnie same zapomniałyście o co w nim chodziło :D Żeby Wam przypomnieć i odświeżyć delikatnie pamięć - JESTEM ! Przed nami już część 7 - czyli 6 zdjęć, 6 linków i 6 malutkich osobistych osiągnięć. Zapraszam :) 


6 zdjęć minionego czasu ! 
1. Takie wieczorki po prostu KOCHAM - ulubiona gazeta, słój z chrupkami na mleko i wielgachny kubek z kawusią ! 
2. Ostatnio obowiązkowa pozycja w moim jadłospisie, czyli świeżo wyciskany sok z pomarańczą i kiwi - ewentualnie z małą ilością jogurtu. Jak jeszcze nie próbowałyście to marsz do sklepu po składniki i robić ! Jest mega pyszny i mega zdrowy ! Ja mogłabym go pić na hektolitry :D Dzięki niemu odstawiłam wszystkie kartonowe soki i słodzone napoje :) 
3.Tego napoju raczej nie polecam, uraczyli mnie nim w barze - czyli herbata z... cynamonem :D Na dodatek ciepła, podczas gdy na dworze +20 :D 
4. Mam za sobą małe farbkowano - za zdjęcie przepraszam, ale swojego osobistego nie zrobiłam :D Ostatnio jakoś opuściłam się w pstrykaniu fot! Od tego miesiąca muszę to nadrobić.  Kolor, który wylądował u mnie na głowie to czekoladowy brąz.
5. Mój łup za 8 zł :D Na focie mało widać, ale jest to cudowna sukieneczka na ramiączka  :)
6. Tyle Was męczyłam o tą idealną biel i w końcu mam swoją :D Kupiłam lakier od Lovely za około 6 zł i jest super ! Ładnie kryje, oczywiście tylko po trzech warstwach i długo się trzyma, za tą cenę na pewno warto ! 



6 godnych polecenia linków ! 
Tutaj będzie słabiutko nie wiem czy uzbieram aż 6, bo przez ostatni miesiąc opuściłam się w czytaniu czegokolwiek w internecie ze względu na... WIOSNĘ ! Ale coś tam dla Was mam ;)

1. Na sam początek oczywiście coś tematycznego. Przed Wami Wielkanocne DIY od Karoliny. Malutkie, cudowne ozdóbki do wydrukowania na jajka i muffiny ! Ja uwielbiam takie akcenty :)
2. Podobno, praktycznie każdy przed zaśnięciem oblicza ile będzie mógł spać . Dzięki  TEJ stronie magiczny kalkulator obliczy za Was kiedy najlepiej  położyć się spać, żebyście obudzili się wypoczęci :D Warto zajrzeć i zobaczyć z czystej ciekawości ;)
3. Smoothie ! Chyba nie ma osób, które by ich nie kochały, prawda ? :D Pożywne, przepyszne i szybko się je robi. Dzięki TEJ stronce może odkryjecie jakiś nowy pomysł na połączenie smaków - wszystko bardzo czytelnie przedstawione na obrazku.
4. Tutaj mamy 15 pomysłów na użycie PESTO - przyznam się szczerze, że ja nigdy nie jadłam, ale mam zamiar niedługo zrobić, więc szukam i szukam inspiracji :) Tutaj znajdziemy ich wiele.
5. Co rodziny z całego świata jedzą przez tydzień ! Super zdjęcia, wszystko jest mega przedstawione i naprawdę warto zajrzeć na tą stronę. A do jakiego państwa pasuje Wasza rodzina ? Moja chyba podchodzi pod Australię ;)
6. I ostatni link ! Dałam radę znaleźć dla Was ich aż 6 :D Na sam koniec, stary reportaż, ale ja odkryłam go dopiero niedawno. 40 sposobów na gorsze życie, czyli co zrobić, żeby nasze życie było gorsze niż jest :D Doceńmy to co mamy ! Punk 8 i 9 to mój mistrz ! :D



6 rzeczy, z których mogę być dumna ! 
1. Na sam początek, rzecz o której już ostatnio Wam wspominałam, czyli ta piękna, okrągła liczba, której zasługą jesteście WY - jest Was już ponad 500 i jak na to patrzę to aż oczom nie wierze ! DZIĘKUJE ! :)
2. Pozostając przy liczbach, w tym miesiącu liczba odsłon mojego bloga przekroczyła 50 tys ! Kolejne, najszczersze - DZIĘKUJE !
3. Tutaj wreszcie malutki sukces osobisty- po 4 dniach nauki nauczyłam się COŚ robić ! Nawet nie wiecie jaka byłam , i jestem z siebie dumna ! :D Na razie nie zdradzę Wam czym to coś jest - na pewno w swoim czasie się tego dowiecie, musicie tylko uzbroić się w cierpliwość ;)
4.Wreszcie zaczęłam się ruszać, regularnie ćwiczyć i jestem z tego powodu mega szczęśliwa ! Ba, nawet udało mi się troszeczkę schudnąć, chociaż nie za bardzo to planowałam :) Lato zbliża się wielkimi krokami !
5. Zakupy, zakupy, zakupy ! Kupiłam rzecz, na której zakup zbierałam się od ponad roku ! :D
6. Jem w miarę regularnie, a na uczelnie robię sobie obiadki - aż sama nie wierzę, że wreszcie chociaż w malutkim stopniu mi się to udało :D
No, więc tak podsumowując ten miesiąc był UDANY i mam nadzieję, że ten również taki będzie :)

U Was też tak pozytywnie ?! Nie przyjmuje negatywnych odpowiedzi ! 

15 komentarzy:

  1. Ja na razie zmęczona sprzątaniem, ale patrzę pozytywnie na jutro, żeby nie było :):):)
    Sok z pomarańczą i kiwi to jeden z moich ulubionych, aż mi ślinka pociekła! Przepisy na Smoothie i dania z pesto też genialne, mnóstwo inspiracji kulinarnych tu dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ostatnio kulinarnia mają przewagę w linkach :D

      Usuń
  2. Małymi kroczkami się szczyty zdobywa :o) Gratulację dla Twoich osiągnięć :o)

    A herbatka z cynamonem dobrze zaparzona jest pyszna :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w osiąganiu swoich dalszych małych sukcesów :) U mnie również pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak ładnej liczby obserwatorów oraz regularnego ćwiczenia, z tym zawsze mam problem. Mam nadzieję, że podzielisz się z nami swoimi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałych osiągnięć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje osiągnięć :)
    Plus życzę Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również składam najserdeczniejsze życzenia :*

      Usuń
  7. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
    składam Tobie i Twoim najbliższym wiosenne życzenia,
    aby w czas Święta Paschy w Waszych sercach,
    rodzinach i domach zagościła radość, spokój
    i wielka nadzieja odradzającego się życia.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka zapowiada się super, lubię taki wzorki :) gratuluję osiągnięć i wesołych świąt życzę :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również skąłdam najserdeczniejsze życzenia :*

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na serię wpisów :) najbardziej podoba mi się część o osiągnięciach!:) co do spania to ja faktycznie zawsze przed zaśnięciem obliczam ile będę mogła spać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli spojrzymy na to tak, że rzuciłam znienawidzoną pracę i znalazłam nową - ten miesiąc jest bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne osiągnięcia, oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z największą przyjemnością czytam zawsze ostatnią szóstkę :) Gratulacje! :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń