29 kwi 2014

Fitomed- współpracy ciąg dalszy :)


Kochane, dzisiaj przychodzę do Was tak na chwilkę :) Zaczynam nowe testowanie i wpadam, żeby pokazać Wam produkty, które sobie wybrałam. Jest to kontynuacja (już 3 część!:)) mojej  współpracy ze sklepem Fitomed. Poprzednio, jak pamiętacie, albo i nie testowałam: 

Wszystkie produkty tej marki, jak na razie ( i mam nadzieję, że tak pozostanie!) sprawdzają się u mnie bardzo dobrze :) Szampon i odzywka już zdenkowane- olej z glinką dobijają dna ! :)
Co wybrałam tym razem? 



Jak widzicie zaczynam testowanie żelu do twarzy ziołowego do cery suchej i wrażliwej oraz oleju, tym razem z avocado :) Czemu wybrałam akurat te produkty ? 
Żel, ponieważ szukałam czegoś na codzień do oczyszczania twarzy.
Olej- naczytałam się na jego temat mnóstwo pozytywnych opinii w internecie. Mój już się kończy, a ten podobno jest wyśmienity na włosy wysokoporowe- czyli moje !
Pierwsze wrażenia - bałam się, że żel będzie miał ziołowy, nieprzyjemny zapach, a o dziwo jest wręcz przeciwnie ! Pachnie słodko i bardzo przyjemnie. Olej jest własnie na włosach, więc testowanie uważam za rozpoczęte ! :) 


A co u Was ciekawego ?:) 

34 komentarze:

  1. Ziołowy żel... musi być ciekawy... czekam na recenzje :o) Udanego testowanie życzę :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię produkty foitomedu, miałam kiedyś ten żel do cery suchej i byłam z niego bardzo zadowolona, a olejem za słodkich migdałów nawilżam włosy, nakładałam go na nie dopiero kilka razy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi :) Olej wypadł świetnie ! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ooooczywiście !! :) Testuje i daje Wam znać ! :*

      Usuń
    2. Czekam :)) bo nie wiem jaki wybrać dla moich włosów :(

      Usuń
    3. Jeśli masz wysokoporowe, albo średnie włosy to dobrze powinien się sprawdzić olej ze słodkich migdałów, który już przetestowałam i jak na razie był dla mnie najlepszy :) Mam nadzieje, że ten okaże się jeszcze lepszy :D

      Usuń
    4. Też z fitomedu? :)))
      Dziękuje :*

      Usuń
    5. Tak, również z Fitomedu :) Nie ma za co ! :*

      Usuń
  4. żel do mycia twarzy jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf to dobrze ! Mam nadzieję, że i u mnie wypadnie tak pozytywnie :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę nowości, zdecydowanie podpisuję się pod apelem o opisaniu wrażeń!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubiłam olej z avocado :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również przedłużyłam współpracę z tą firmą- mają genialne produkty :)
    u mnie padło tym razem na oczarowy płyn do twarzy i różową glinkę :) czekam na Twoje recenzje- może następnym razem wezmę coś z Twojego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różową glinkę mam i u mnie sprawdza się bardzo dobrze :) Nad płynem oczarowym również się zastanawiałam - może i ja wezmę go następnym razem o ile będzie okazja :) Wymienimy się produktami :P

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa jestem oleju z awokado :)! Ja parę dni temu kupiłam pierwszy krem z Fitomedu bo byłam ciekawa ich kosmetyków po wielu pozytywnych recenzjach, poluję też na hydrolat oczarowy z kwiatem pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam kremik z Fitomedu nr6. Jest świetny :) W końcu dzięki niemu nauczyłam sie regularnie kremować buźkę :D Ma świetną konsystencje i zapach :) Nad hydrolantem również się zastanawiałam :)

      Usuń
  9. Olej z awokado właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ciekawe jak sie on u nas sprawdzi :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne produkty, jestem ciekawa jak się u Ciebie spiszą :) Miłego testowania. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki. Ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oleju z awokado nie miałam czekam na recenzję :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dna dobija Amla, ale na razie nie rozglądam się za niczym nowym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i udanych testow zycze :) Bardzo jestem ciekawa, jak spisze sie olejek z avocado :)

    OdpowiedzUsuń
  15. olej z awokado jest świetny :) najlepszy jaki do tej pory miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już testuję olej z avocado :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Fitomed! Testuję oczar do twarzy, natomiast ciekawi mnie ich olej z avocado! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać jak się sprawdzi olej z avokado, jestem strasznie jego ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tych produktów jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ich, ale jestem nimi ogromnie zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Fitomedu mam tonik nawilżający i jest bardzo dobry,ciekawi mnie żel z tej serii ale obawiałam się wysuszenia na twarzy,bo trochę osób sie na to uskarżało,ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie:)Pozdrawiam i życzę słonecznej majówki:)

    OdpowiedzUsuń