10 kwi 2014

Cherry Blossom Nails! Tydzień 19 :)

Ostatnio strasznie zaniedbuje i Was, i bloga, i powtarzam o tym ciągle, a poprawy cały czas nie widać, co ? Przez natłok zajęć i zapewne moje niezorganizowanie i lenistwo nie mam kiedy ogarnąć bloga, a jak już mnie tutaj nie ma tak długo to potem ma obawy w ogóle tutaj wracać, bo nie wiem co mnie zastanie :D Noi właśnie... ostatnio O DZIWO! zastałą mnie tutaj przemiła i przecudowna niespodzianka!! A mianowicie, mimo tego, że mnie nie ma to Wy jesteście, a nawet rośniecie w siłę ! Dzięki Wam ujrzałam na swoim blogu licznik 502 obserwatorów !! Aż oczom nie wierze ! Od dawien, dawna, a nawet od samego początku prowadzenia strony to własnie taka liczba była moim największym marzeniem ! Nie sądziłam, że mojego bloga, będzie czytać aż tak wiele osób i, że kiedykolwiek uda mi się to osiągnąć. A tutaj proszę bardzo...niemożliwe stało się możliwe ! Milion buziaków i uścisków ode mnie dla Was !! :) Jak już jest Was tyle to przecież nie mogę sobie odpuścić ;) Ale już nie zanudzam ! Przechodzę do dzisiejszej notki, której jak wiecie po tytule tematem przewodnim jest Paznokciowy Klub i mój projekt na ten tydzień :) 
Za jakość zdjęć mogę Was tylko Przeprosić! Wyszły tragicznie , mało ostre- niestety pogoda nie pozwoliła mi na lepsze ujęcia, a lakier na pazurkach, na moje zawołanie miesiąc się trzymać nie będzie :( Tak, więc zdjęcia zrobić musiałam, żeby jakoś uwiecznić moje kwiatuszki i pokazać Wam na blogu :) 

Do zdobienia użyłam białego lakieru od Lovely, różu Safari ( zarówno jasny jak i ciemny), oraz czekoladki od Astor :) Przy wzorkach pomogła mi sonda,a przy ombre kawałek kuchennej myjki :D 
Czy zdobienie mi się podoba? W sumie to chyba tak ;) Idealne nie jest, ale na pewno jeszcze kiedyś je u siebie powtórzę. Uwielbiam takie delikatne, kobiece wzory :) A wykonanie naprawdę nie jest trudne - warto spróbować, może i Wam przypadnie do gustu :) 





A resztę klubowiczek zapraszam do zabawy ! Czekam na Wasze kwiaty i mam nadzieję, że wreszcie je zobaczę ! :* 

43 komentarze:

  1. ale piękne! :))) bardzo mi się podobają! :)
    ja Ci da uciekać, pisz dla nas jak najdłużej :))
    ja też się zbliżam do 500 i jestem w szoku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :)

      Oj to czekam nadzień, kiedy i Tobie będę gratulowała tej pięknej okrąglutkiej liczby :D A wiem, że nastąpi on niedługo ! :d

      Usuń
    2. Hihi miło by było, nie powiem że nie :)

      Usuń
  2. Piękne! :)
    Ja dzisiaj próbowałam zrobić, ale nie bardzo wyszły, więc odpuszczam i ten tydzień niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wyszły Ci lepiej niż Ci się wydaje :D

      Usuń
  3. Śliczne, bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło :) Jutro spróbuję się z tym wzorkiem zmierzyć, bo bardzo chciałabym powrócić do klubu :)
    Gratuluję ponad 500 obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i czekam na Twoją pracę i powrót do klubu! :)

      Usuń
  5. Kwiaty cudne:)
    500 obserwatorów to świetny wynik więc tym bardziej gratuluję:)
    Postaram się coś zmalować jutro:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i czekam na Twoją pracę ! :* Mam nadzieję, że dasz rade :)

      Usuń
    2. Hej:)
      Przesyłam linka do mojego zdobienia:
      http://dzien-m.blogspot.com/2014/04/cherry-blossom-nails-dla-paznokciowego.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Fajne! Chyba odgapię od Ciebie podobne gałazki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) ludzie ciągną do takich fajnych osób jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuje za tak miłe słowa ! :* :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podobają :)
    A ja tak zapytam ile czasu mamy na ten tydzień żeby go wykonać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że ten tydzień miał trwać dwa tygodnie, ale ze względu na jajeczka, kurczaczki i palemki, które zaczną się w niedziele, nie możemy tego ominąć, więc ten projekt jest tygodniowy i od niedzieli szykujemy nasze pazurki na święconke :D

      Usuń
  9. nie miałabym cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! ;)
    Ten biały trochę smuży, czy mi się wydaje? szukam idealnego białego, dobrze kryjącego, nie gluta, bez drobinek... szukam i szukam. Na razie najlepszy jest safari, ale jest strasznie gęsty i mega długo schnie ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również długo zbierałam się za zakup białego, bo bałam się, że będzie bandzjeijny :) I powiem Ci szczerze, że ten mi odpowiada - przy grubszej warstwie nie widać prześwitów szybko wysycha i dość długo trzyma :) Cena jest niska więc na prawdę warto go kupić :) Jest od Lovely

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł!

    Taki impresjonistyczny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie..mi się podobają..takie delikatne i subtelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, szczególnie ta końcówka bardzo mi się podoba, a kwiaty super dopełniają całość.

    Ja niestety chyba dopiero po niedzieli dam radę coś zmalować :(

    Gratuluję Czytelniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie ! :) Bardzo mi się podobają te kwiaty przypominają mi kwitnące wiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ci te pazureczki wyszły

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobienie, gratuluję tylu obserwatorów!

    Moje zdobienie: http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/04/paznokciowy-klub-tydzien-19-cherry.html

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna jest ta Twoja wersja :D
    A moją możesz znaleźć tutaj: http://lilang-baso.blogspot.com/2014/04/tydzien-xix-paznokciowy-klub.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak już kiedyś Ci pisałam,uwielbiam ten motyw toteż jestem tymi bardzo zachwycona *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopisz mnie do listy :) w sobotę pojawi się mój cherry blossom nails !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym całą płytkę pomazała przy próbie stworzenia kwiatka. Buu, tylko jednokolorowce mi zostają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, takie bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje kwiatki wiśni wyszły tak..mam nadzieję,że się spodobają..http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/04/cherry-blossom-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne, dla mnie ideal :)))!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też już wykombinowałam zdobienie :) Jutro opublikuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny, perfekcyjny manicure :) Naprawdę REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę tylko powyjeżdżany lakier poza paznokcie:) Brrrr jak widzę takie "cuda" aż mnie ciarki przechodzą! wystarczy patyczkiem namoczonym w zmywaczu przetrezc wokół i od razu wyglada o niebo lepiej!
      Taka malutka uwaga zbyt wielkiej pedantki jesli chodzi o pazurki:)

      Usuń