17 mar 2014

Wyzwanie! 250 przysiadów przez 30 dni !

Halo, halo? Czy jest tutaj ktoś kto marzy o pięknej pupie, a cięgle brak mu czasu na ćwiczenia?! Łapki w górę!!
No to jak już zebrałam chętne to ruszamy! 

Postanowiłam rzucić znane już w sieci, przysiadowe wyzwanie! Na czym polega zabawa? Obrazek poniżej wszystko bardzo ładnie Wam wyjaśni- przez 30 dni robimy przysiady, ciągle zwiększając ich ilość. Czy uda nam się dojść do 250? Wszystko się jeszcze okaże :)
Jak wiecie, właśnie to najprostsze ćwiczenie, które każda z nas może wykonać w domu najlepiej kształtuje Nasze pośladki! Marzenia w końcu mogą stać się rzeczywistością, a jaki Wasz mężczyzna będzie zadowolony, ach lepiej nie mówić ! :D Już za miesiąc będziemy mogły się poszczycić piękną, okrągłą pupą!
Wiadomo, że samemu zawsze trudno jest się za coś wziąć, ale może jak będzie nas więcej to damy rade wytrzymać te 30 dni ? Czy są jakieś chętne, które mi potowarzyszą przez ten miesiąc w Naszym przysiadowym wyzwaniu? Czy zostawicie mnie samą z tym zadaniem ? :( 
Jeśli są chętne (a wiem, że każda z Was marzy o pięknej pupie, prawda ?!) to zgłaszajcie się pod tym postem, a ja dodam Wasze blogi w liście wyzwaniowej!
Razem możemy więcej i na pewno damy rade !! Przecież nie możemy siebie nawzajem zawieść !

TUTAJ krótki filmik instruktażowy, żeby każda przysiady robiła poprawnie :)

Ja zaczynam już dzisiaj - 50 przysiadów przede mną !!




Lista osób biorących udział ! :) 


65 komentarzy:

  1. przysiadów nigdy nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowałam podobną akcję u siebie na blogu, ale z ćwiczeniami na inną partię ciała :D Za miesiąc może się wymienimy, a teraz chyba się przyłączę do przysiadów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak, dawaj ze mną przysiady ! :) A za miesiąc i ja się przyłącze do Twojej akcji :) Ale najważniejsze jest zgrabna pupa, więc to musi być pierwsze :P

      Usuń
    2. Trzymam Cię za słowo!
      Ledwo wydołałam, ale już jestem po pierwszych 50 przysiadach i moje nogi umierają, jutro chyba będę mieć niezłe zakwasy :D Mogłam zmniejszyć trochę liczbę.
      Kiedyś ćwiczyłam regularnie z Mel B i Chodakowską, ale już nie mam tej formy co kiedyś :/

      Usuń
    3. Jasne ! :)
      Oj ja właśnie też zrobiłam pierwsze 50 przysiadów - moje nogi nie poczuły nic, ale kolana niestety tak :D Mam nadzieję, że wstanę jutro z łóżka ! :D Noi takim sposobem zostało nam jeszcze TYLKO 29 dni :D
      Ja z Chodakowska ćwiczyłam, ale strasznie mnie usypiała :P Mel B za to KOCHAM ! :) Teraz przerzuciłam się na siłownie i zajęcia z fitnessu , ale na pewno jeszcze nie raz do nie wrócę :)

      Usuń
    4. Już drugi dzień za mną, nogi umierają :D
      To fakt, Chodakowska usypia, ale Mel B mi się szybko nudzi, dlatego chciałam odskoczni. Uwielbiam jak Mel B tak krzyczy i jej takie 'op, op, down, op, op, down' :D

      Usuń
    5. U mnie też już drugi dzień za mną, a wieczorem jeszcze idę na fitness na Powerpump i Abt, ciekawe czy wytrwam :D

      No właśnie mi MelB też zaczęła mi się nudzić, ćwiczenia już znałam na pamięć, więc włączałam jakiś serial i wtedy je robiłam bez słuchania już :D Dobrze, że są krótkie :) Oj też to najbardziej lubię ! :D

      Usuń
  3. Ty planujesz mnie uśmiercić?! :D
    Dobra akcja, ale ja niestety pasuję, bo moje kolano tego nie wytrzyma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, oczywiście, że nie planuje :D
      Z moimi kolanami powiem CI, ze też jest słabo i nie wiem jak to będzie, ale mam nadzieje, że podołają wyzwaniu ! :)

      Usuń
    2. Ja niestety po dosyć poważnej kontuzji z czasów kiedy trenowałam taniec i niestety przysiady, biegi, narty i tym podobne już nie dla mnie :( Ale trzymam za Was kciuki i kibicuję! :)

      Usuń
    3. Oj to współczuje, ja nie wyobrażam sobie żebym nie mogła jeździć na nartach ! :P Dziękuje za siebie i za dziewczyny :*

      Usuń
  4. No to ten... ja chyba zacznę od jutra :D A dupkę to mam prawie jak Kim K... ech, przydałoby się poćwiczyć :( Tylko co z tą motywacją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zaczynaj, zaczynaj !! No właśnie z motywacją najgorzej, dlatego jak jest nas więcej to łatwiej się do czegoś zmobilizować :) ja jeszcze próbuje to sobie tłumaczyć, że to przecież wstanie na 10 minut od biurka i zrobienie kilku przysiadów przy ulubionym serialu :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Super ! Czyli rozumiem, że mogę dodać Twój blog do listy blogów wyzwaniowych ? :)

      Usuń
    2. Dopisana ! Przysiady czas start ! :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się ciesze ! Mogę dodać Twój blog do listy ? :)

      Usuń
  7. Robiłam kiedyś te wyzwanie. Efekty były mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noi jeszcze lepiej mnie podbudowałaś ! Jak ktoś dał rade i efekty były super to ja też musze ! :D

      Usuń
  8. Też bym chciała, ale mam problem z kolanem i niestety nie mogę robić przysiadów :< A mojej pupce by się przydało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moje kolana też odmawiają posłuszeństwa przy przysiadach, ale muszą jakoś dać radę :P

      Usuń
  9. moje kolana też średnio dadzą radę :( wiem to! bo ćwicze od tygodnia około 30-50 przysiadów :)
    ale przyłączam się! i od jutra nie robię ani dnia przerwy!! :) bo dzisiaj muszę odpuścić bo jadę właśnie na plotki i % i nie będę miała jak i kiedy :( ale od jutra nie ma zmiłuj :)

    a co do Hebe to dziękuje :* o ebay też pamiętam ale teraz jestem kompletnie spłukana więc nawet nie oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super ! Dopisuję Cię do wyzwaniowej listy w takim razie i mam nadzieję, że nasze kolana podołają wyzwaniu i nas nie zawiodą :D Oj nawet nie wiesz jak Ci dzisiaj zazdroszczę tych plotek i % :D

      Oj mnie ebay też ostatnio spłukał więc nie zaglądam ^^

      Usuń
    2. Dopisuj! :) ćwicze jeszcze z Mel B. więc liczę od jakieś efekty! :)))
      też mam taka nadzieję :D musi się udać!
      Hehe, mi powiem szczerze że się nie chciało bo wróciłam o 18, musiałam szybko coś zjeść, wykąpać się, umyć włosy i jadę spowrotem 40 minut bo tyle zajmuje mi dojazd do zielonej czyli tam gdzie studiuje i gdzie dziewczyny mieszkają :D więc wyobraź sobie jak łatałam po domu :p

      Hihi, ale idę niedługo na inwentaryzację :D więc wtedy na pewno zamówie coś :) chciałabym tą 'gumkę' co Ty :D

      Usuń
    3. Ja z MelB też ćwiczyłam pośladki i powiem Ci że efekty są ! :) Teraz zrezygnowałam z MelB właśnie na rzecz tego wyzwania, ale na pewno jeszcze nie raz wrócę do jej ćwiczeń :)
      Ja znam ten ból ! Sama mam daleko na uczelnie i do miejsc gdzie wszyscy się spotykają, więc zazwyczaj już tak mi się nie chce, że rezygnuje z wyjścia :P najgorsze co może być nie mieć chwili usiąść ! :P

      Właśnie gumkę muszę wreszcie przetestować ! Miałam dzisiaj to zrobić i znów mi wypadło z głowy :D Muszę położyć ją w widocznym miejscu bo leży w komódce na biżuterie :P

      Usuń
    4. wiem że są :D u mnie też powoli widać efekty, a jak dołoże przysiady to może być już tylko lepiej hehe :)))

      o widzisz, koniecznie przetestuj! :)

      Usuń
    5. Oj tak ! ja zaraz lecę na fitness na power pum i Abt - to drugie jest na dolne partie mięśni, więc też do przysiadów mi się przyda :D

      Przetestuje i na pewno fryzurki z nią pojawią się na blogu ! :)

      Usuń
    6. czekam w takim razie :))

      Usuń
  10. ja codziennie (staram się!) robię 50-60 brzuszków (30 "płaskich" 20 skośnych i 10-15 "głębokich"), później 15 przysiadów "lekkich" i 15 do końca, później przez chwilę robię ćwiczenie z tańca brzucha (jakby krzesełko, ale bez ściany i poruszając na przemian biodrami - hipdropy) i na koniec wymachy nogami :) Na więcej mi choroba nie pozwala, ale wychodzę z założenia, że lepiej robić COŚ niż nic :) TAKŻE JESTEM Z TOBĄ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami ćwiczę też z MelB właśnie Abs i pośladki - warto zobaczyć jak jeszcze z nią nic nie robiłaś - serie są po 10 minut i nie wymagają dużego wysiłku :) I oczywiście, że lepiej jest robić cokolwiek niż siedzieć i nie zrobić kompletnie nic ! :) Dziękuje :*

      Usuń
  11. Nie przepadam za przysiadami, bo zbyt obciążają kolana, które mam już wystarczająco nadwyrężone. Ale chętnie poćwiczę coś na brzuch dodatkowo, na pewno mi się przyda, więc w pewnym sensie się dołączam ;) A jutro zumba toning & sentao, nie mogę się doczekać :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam problemy z kolanami przez długie treningi i mam nadzieję, że dam rade wytrwać :) Wiem, że przysiady bardzo mocno je obciążają, ale będę się starała to niwelować poprzez rower :) Oj brzuch i mi się przyda, ale to po przysiadach :D U mnie jutro fitness-powerpump + Abt ! :) Zumba w pt ! <3

      Usuń
  12. Haha ja też właśnie zaczęłam to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, az tylu nigdy nie zrobilam na raz. zrobilam najwiecej 170 bez przerwy z telefonem w reku ( appka ktora mi liczyla przysiady :) ) ale podejme sie, moze uda mi sie dojsc do konca.. kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to i tak dużo !! ja nie wiem czy dam rade nawet tyle :D Dopisuje CIę do listy i mam nadzieję, że razem nam się uda ! :)

      Usuń
  14. Wyzwanie super ;) Ale nie wiem, czy dałaby, radę za pierwszym razem zrobić aż 50 przysiadów - niby to niewiele, ale kolana trochę odmawiają posłuszeństwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie wystarczy aerobik, przećwiczyłabym się chyba z tymi przysiadami dodatkowo :)
    ale życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. a suchy szampon z isany około 10 zł :) czasem jest taniej, w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę bałabym się, że wysiądą mi kolana przy takiej ilości przysiadów;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raz próbowałam i doszłam do 18 dnia i zrezygnowałam :( Ale i tak życzę Wam powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam kiedyś te przysiady i doszłam do końca, niestety efekty nie były bardzo widoczne, spodziewałam się lepszych :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za bardzo obciążałaś kolana a za mało wykorzystywałaś mięśnie pośladków ? Czytałam opinie innych dziewczyn na temat tego wyzwania i wszystkie były zadowolone ! :)

      Usuń
    2. Myślę, że dobrze je robiłam bo odbywało się to pod czujnym okiem fachowca :D może po prostu nie po wszystkich widać efekt :)

      Usuń
    3. Prawda :) Wiadomo, że każde ciało reaguje na wszystko inaczej i inaczej kształtują się na mięśnie :) Może na Ciebie o wiele lepiej podziałą inne ćwiczenie :)

      Usuń
  20. Kiedyś przystąpiłam już do takiej akcji, lecz robiłam przysiady nieregularnie. Może tym razem mi się uda - przystępuję do Twojej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! W takim razie dopisuje Cię do listy i teraz na pewno damy rade ! :)

      Usuń
  21. Ja się muszę nauczyć najpierw robić przysiady prawidłowo, bo dotąd robiłam tak, że za bardzo obciążałam kolana i nogi, a na tyłku nic nie czułam. W sumie taki nawyk wyniosłam jeszcze z lekcji w-f (nie mam pojęcia, jak oni tych nauczycieli uczą, że nas prawidłowo nie poinstruowali nigdy) a w prawidłowym trzeba tyłek do tyłu wypinać, a nogi mieć prosto tak jak w filmiku:) Mi zawsze kolana szły do przodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , z lekcji wf i ja za dużo nie wyniosłam. Nauczyciele w ogóle nie przykładają wagi do tego czy ktoś robi coś poprawnie czy nie :) Warto jednak zobaczyć jak powinno się to robić i przy ćwiczeniu pracować tymi mięśniami do którego do ćwiczenie powstało, a nie obciążać stawy :)

      Usuń
  22. bardzo chetnie ale nie w tym miesiąscu gdyż bede duzo podrózowac :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jak ja bym chciała wytrwać! A niech tam, spróbuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię dopisałam do listy !! :) na pewno wytrwamy ! :*

      Usuń
  24. Powodzenia Ci życzę i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za każdym razem jak ćwiczę robię przysiady, jednak nie mogę z nimi przesadzać bo kolana mnie bolą...

    OdpowiedzUsuń
  26. halo ,halo! też się dopisuję :) mimo, że nie mam zarzutów do swoich czterech liter to coś z nią zrobię ,a co :)
    mam nadzieję, że znajdzie się też wpis o tym jak nam poszło hehe :)
    powodzenia dziewczyny!! :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :* ja swojej też za wiele nie zarzucam, no ale nigdy za wiele :D
      Oczywiście, że będzie wpis !! :*

      Usuń
  27. Witam jestem na 14 dniu robienia przysiadóww i faktycznie czuć jak pracują nogi zwłaszcza uda. Mam pytanie nie rozrosną się mięsnie ud od tych przysiadów?! Tego się obawiam bo i tak mam masywne uda i a nic sie ich nie mogę pozbyć. Czy można np. Te 135 przysiadów rozłożyć na kilka serii czy trzeba za jednym razem zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przysiady nie powinny mieć aż tak dużego wpływu na rozrost mięśni ud. Staraj się być jak najbardziej "z tyłu" tak, żeby kłaść największy nacisk na mięśnie pośladków. I uważaj, żeby kolana nie wychylały się przed stopy przy robieniu przysiadu :)
      Spokojnie możesz je rozłożyć na kilka serii:) Rób jednak tak, żeby przerwy między nimi były jak najkrótsze, a najlepiej żeby był to odpoczynek aktywny, a nie bierny :)

      Usuń
  28. Ja dzisiaj kończę 30 dzień, pośladki rzeczywiście dużo jędrniejsze, spokojnie daję radę zrobić taką sporą ilość bez żadnego zmęczenia :). A moje pytanie to co dalej? Mogę robić dziennie 250 co 3 dzień przerwa, czy jakoś za bardzo mi się tyłek nie rozrośnie "mięśniowo" ? ;)

    OdpowiedzUsuń