17 mar 2014

Podsumowanie tygodnia 16 w PK ! :)

Kochane, dzisiaj tak ja obiecałam podsumowanie tygodnia 16 w Paznokciowym Klubie :) Razem bawimy się już 4 miesiące i ciesze się, że cały czas jesteście ze mną ! :)  
Miniony tydzień upływał nam pod hasłem pędzelków i nail brush ! :) Mi wszystkie prace bardzo się podobają i mam nadzieję, że w tym tygodniu będzie nas jeszcze więcej! :)
Oczywiście, tradycyjnie- jeśli kogoś ominęłam to proszę o wiadomość! :) 











A wzorek na tydzień 17 wybrała dla nas Justyna :) Za to, że jako jedyna zmalowała tą przetrudną pepitke ! 
Mam nadzieję, że i Wam się on spodoba tak samo jak mi :) 
Przed nami : 
IKAT PRINT
Ja o samym sposobie słyszę po raz pierwszy i jestem jego bardzo, ale to bardzo ciekawa :) Obie stwierdziłyśmy, że nie powinien być dość trudny, ponieważ nie musimy się martwić o proste, precyzyjne linie - czysta improwizacja ! :) 





Zdjęcia pochodzą z sieci.


Dziękuje nowym czytelnikom za przybycie ! :*

29 komentarzy:

  1. wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, już od dłuższego czasu chce zrobić ikat print na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Wam wyszło! Też próbowałam coś zmalować, ale mój pędzelek nie podołał :D Może w tym tygodniu wrócę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na nowy tydzień :D Widywałam taki zdobienia, ale nawet nie wiedziałam że to ma jakąś konkretną nazwę O.o ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie miałam pojęcia ! :D

      Usuń
  5. Najładniejsze są według mnie Syla i Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne;) póki co zaczęłam kurację z nailtek ale napewno.spróbuje.kiedyś swoich sił;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyrobiłam się z ostatnim zdobieniem, ale teraz już postaram się uwinąć i wrócić do Was na dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię sobie popodziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! :)))
    ten nowy wzorek tak średnio mi się podoba, ale ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, zadziwiacie mnie coraz bardziej :D Genialnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja troche mam obawy co do nowego wzorku ale mysle ze damy rade :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma mojego :-(

    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/03/paznokciowy-klub-tydzien-16.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :* juz dorzucam !

      Usuń
    2. nic nie szkodzi, dziękuję :-)

      Usuń
  13. Piękne paznokcie! Jak zwykle z resztą ;)
    A nowy wzorek bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten błękitny fiolet ze stokrotki jest czarujący!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) Przesyłam link do mojego bloga na którym opublikowany został mój (prawie) ikat:)
    Chyba nie do końca o to chodziło, ale... starałam się:)
    http://dzien-m.blogspot.com/2014/03/ikat-czyli-moj-debiut-w-klubie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. tydzień 17 w moim wykonaniu
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/03/paznokciowy-klub-tydzien-17.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że zdążyłam z moim Ikat nails ;)
    http://tiffanyblueline.blogspot.com/2014/03/ikat-nails-paznokciowy-klub-tydzien-16.html#more

    OdpowiedzUsuń