24 mar 2014

PK podsumowanie tygodnia 17 ! :)

W tym tygodniu na pazurkach królowały Ikat Nails - dla większości zapewne sama nazwa była wielką niewiadomą :) Jednak wszystko szybko się wyjaśniło i moim zdaniem z tym tygodniowym wyzwaniem poradziłyśmy sobie bardzo dobrze :) Wszystkie prace bardzo mi się podobają - są pstrokate i kolorowe i widać po nich nadchodząca wielkimi krokami Wiosnę ! :)
 Zresztą same oceńcie nasze prace ! :) 















A cóż z wzorkiem na nowy tydzień ? Mówiłam, żebyście wysyłały mi swoje propozycje, dostałam dwie i to właśnie z nich skorzystamy :) Jedna będzie naszym wzorkiem na 17 tydzień, a druga na 18 :) Jak macie jeszcze jakieś pomysły to oczywiście podrzucajcie, na pewno z nich skorzystamy :)
W tym tygodniu będziemy malowały....
STRAW NAILS ! 
Nazwa za pewne nie za wiele Wam mówi- tak samo jak mi, ale zaraz wszystko stanie się jasne :) 
Pomysł podesłała mi Recenzjatorka i mega mi się spodobał - dostałam oto ten LINK do naszej inspiracji :) Wejdźcie tylko i zobaczycie o czym mowa :) 
Krótko mówiąc.... Paznokcie malowane SŁOMKĄ ! :) 
Od siebie wrzucam kilka zdjęć z sieci :)

http://www.pinterest.com/pin/75787206201581164/

http://www.pinterest.com/pin/257057091204957419/

http://www.pinterest.com/pin/224335625160003345/


Sam wzór nie wydaje się być trudny,ale zapewne jak zwykle pozory mylą ! Mam nadzieję, że damy radę i, że pomysł się Wam podoba :) No to ZACZYNAMY ! :)




35 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem tej kreatywności i zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile poprzedni wzorek średnio mi się podobał, to ten ze słomkami już robiłam :))) banalna sprawa:D myślę że wszystko tkwi w wyborze kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałam :D Musze już zacząć myśleć jakich użyje :P

      Usuń
    2. hm może czarne tło a kółka srebrne i złote, jak masz takie? :D chociaż mało wiosenne :)

      Usuń
    3. JA myślałam o białym podkładzinie i kolorowych kółeczkach , ale nie mam jeszcze białego lakieru :D

      Usuń
    4. Ja też właśnie robiłam i dlatego chciałam Ci podsunąć inny pomysł, ale tak czy siak czekam na efekty :D

      Usuń
  3. Oj jak dawno nie miałam jakiegoś zdobienia na paznokciach ...

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł!:D a w tym tygodniu zdecydowanie wezmę udział w projekcie:D kiedyś chciałam odtworzyć takie zdobienie, ale malowałam je pędzelkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie różnorodnych zdobień, wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie fajne zdobienie na ten tydzień! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace :) I zdobienie na nowy tydzień to takie małe wyzwanie :) Ciekawe co nam wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie coś czemu podołam :D haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdobienia ;) Widać, że dziewczyny się napracowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten wzorek mi się średnio podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są świetne, ale Twoja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szałowo wam wyszły te paznokcie, bardzo kolorowo i każda miała na to swój własny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja:)
    Jeden motyw przewodni a każda praca inna, każda praca świetna:)
    Z pewnością pobawię się ze słomką:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje podsumowania uzmyslawiaja mi, jak szybko mijaja tygodnie ;( Fantastycznie wyszlo, w szoku jestem i ciekawi mnie, czy jeszcze mozecie mnie czyms zaskoczyc ;) Udanego zmalowywania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że mi niestety, ale też to uzmysławiają :( Patrze a to już 17 tydzień zabawy, a pamiętam jeszcze 1...

      Usuń
  15. pierwszy wzorek świetny i Wasze interpretacje bardzo mi się podobają, ale ten drugi nie wygląda moim zdaniem najlepiej :( Przynajmniej na tych 2 ostatnich zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam :) Też bym tak chciała choćby w połowie umieć malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny wzorek, nie miałam pojęcia o jego istnieniu, a słomek u mnie dostatek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe no to muszę kupić soczek ze słomką :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie pazurki mi się podobają ! :) A te ze słomką to chyba i ja sobie zmaluję ;) Przynajmniej spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Wy jesteście wszystkie utalentowane:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super prace, brawa dla Was dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem każdy wzorek bez wyjątku wyszedł bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, ale jaka różnica jak patrze zdjęcia z pierwszego tygodnia a teraz:) Jednak wprawia to ręke:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękne! Takie kolorowe :)
    Ja nie chcę mówić ile mam do nadrobienia ;)
    A nowy wzór świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. czadowe paznokcie! podoba mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  27. moje wykonanie: http://lilang-baso.blogspot.com/2014/03/tydzien-xviii-paznokciowy-klub.html
    Strasznie przepraszam, że tak długo mnie nie było :( ale obiecuję, że wszystkie zdobienia odrobię, a każde zdobienie pokażę na moim blogu :) Mam nadzieję, że mnie jeszcze chcecie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja słomka na ten tydzień:)
    http://dzien-m.blogspot.com/2014/03/somka-malowane-czyli-straw-nails-w.html
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  29. mój 18 tydzień
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/03/klub-paznokciowy-tydzien-18.html

    OdpowiedzUsuń