9 mar 2014

PK podsumowanie tygodnia 15 !

Te, które śledzą poczynania Pazkociowego Klubu wiedzą zapewne, że : 
*naszym ostatnim wzorkiem była pepitka
*podsumowanie powinno pojawić się już tydzień temu, a nie dopiero teraz, ale niestety....
Tydzień temu dostałam pracę tylko od Justyny, niestety, ale pepitka zupełnie nas przerosłą :( Ja próbowałam, coś tam wymalować, ale nie ma szans, żeby mój wzór choć trochę przedstawiał ten na obrazku. Dziewczyny mi pisały, że również próbowały, ale było ciężko. Obiecuję Wam, że wzór tego tygodnia to będzie coś łatwego ! Tak, żeby najwięcej z nas mogło wziąć udział w zabawie, a do pepitki mooooooże wrócimy za jakiś czas :)
Obecnie mamy 3 prace dziewczyn z czego tylko jedna jest malowana, a dwie stempelkowe :D   GRATULUJE dziewczynom, że udało Wam się je stworzyć ! :)





Mam nadzieję, że w tym tygodniu frekwencja będzie lepsza, a tymczasem przedstawię Wam nowy wzorek ! 
Niech to będą pazurki pomalowane za pomocą pędzelka :) Nie martwcie się - ja również nie posiadam identycznego - będę walczyć ze zwykłym grubym pędzelkiem, który zamierzam delikatnie rozpłaszczyć za pomocą palców :P 
Jeśli chcecie znaleźć więcej inspiracji to wpiszcie w google " Fun brush nails"
 Link




Mam nadzieję, że wzór Wam się podoba i, że jest łatwiejszy niż ten ostatnio :) Niech jak najwięcej z nas weżmie udział w zabawie !  :) 

UWAGA ! :)
O wybór wzorku na nowy tydzień proszę Justynę :) Za to, że jako pierwsza wykonałaś wzorek i jako jedyna zrobiłąś to w 100% samodzielnie :) Jak już coś wymyślisz to podeślij mi swoją propozycję na emaila :)






37 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wzorki! :) Wszystkie dziewczyny zrobiły świetne mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pepitka jest mega trudna, to fakt :)
    Ciekawa jestem jak wyjdą teść prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepitka hardkor!:) ale ten wzorek jest już łatwiejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają te paseczki i wygląda, że nie są trudne do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom że nie poległyście w tym tygodniu, (co z tego że w tym stemple:) Koniecznie musimy ją powtórzyć któregoś tygodnia. A ten tydzień o wiele łatwiejszy, już koncepcja się pojawiła w głowie nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten wzorek i nie raz chciałam go zrobić, ale trzyma mnie właśnie brak pędzelka. Niestety tego wzoru chyba nie dam rady zrobić...

    Mam typowe pędzelki do żeli, ale spróbuję coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te paznokcie ;p .

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie chciałam coś takiego zmalować, tylko problem mam z owym pędzelkiem! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też pepitki bym nie dała rady zmalować XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzorek wybrałaś :) Nie raz miałam spróbować coś podobnego a mimo, że pędzelek mam to jakoś nigdy nie spróbowałam. A tu znowu PK przychodzi z pomocą :)

    I mam pytanie odnośnie wyboru wzoru na następny tydzień. Powiedz mi do kiedy mam czas, żeby Ci go podesłać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że wzór na nowy tydzień się podoba, bo bałam się wybierać po ostatnim tygodniu :P

      Podeślij mi go do soboty :)

      Usuń
  11. Poległam na pipetce, jednak nowy wzorek wydaje mi się łatwiejszy - zobaczymy jak to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. postaram się coś zmalować na moich krótkich pazurkach :) już mi brakuje co tygodniowego malowania wzorków :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się też poddałam ostatnio, pewnie kiedyś jeszcze spróbuję, póki co brak chęci na raki wzorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten wzorek, ale nie wiem czy znajdę czas, żeby go zrobić. Może kiedyś, jak mnie najdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Wam powychodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obiecuję, że jak znajdę moment to nadrobię wzorki !!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, Dziewczyny podziwam Was za ta pepitke :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze zastanawiałam się do czego właściwie jest ten pędzelek;) czekam na te prace, może coś podpatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, pepitka rzeczywiście była trudna :)
    A taki wzorek robiony pędzelkiem też nie jest zbyt łatwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fun brush nails, jakie fantastyczne efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam takie zdolności, ja niestety jestem nemo jeśli chodzi o malowanie pazurów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fun brush nails wyglądają bosko! Aż mam ochotę zainwestować w taki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że się na temat tego spalacza wypowiem tak jakoś za miesiąc, akurat jak skończę moje ćwiczenia :D więc się wypowiem jakie są efekty :D
    A co do masek - hehe widzisz :D to jak napiszę o nich recenzję to będziesz mogła się zastanowić nad ich zakupem hehe i może wrócisz z pełnymi a nie pustymi rękoma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na efekty i na to jak się sprawdzi :) Ja dopiero zaczynam z siłownią i zajęciami fitness :)
      Oj to czekam na recenzję :D Szczególnie na Vanilię :) Zastanawiałam sie jeszcze nad tą niebieską Keratyna bodajże cyz coś takiego :)

      Usuń
  24. Łał, gratuluję dziewczynom, którym się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne wzorki i efekty jakie uzyskałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pędzelek do zrobienia tych paseczków leży i się jeży od roku, a ja nie mogę się zebrać, żeby coś zmalować... eh :D wzór wygląda super.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym tygodniu się zreflektuję i będzie zdobienie, pewnie dopiero w sobotę się pojawi, ale będzie :) obiecuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę wypróbować pomysł z tym pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Metoda z pędzelkiem jest świetna, nie wiedziałam, że można tak zrobić. Będę napewno próbować na swoich paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://dzikawozkowa.blogspot.com/2014/03/paznokciowy-klub-tydzien-xvi-fun-brush.html
    Moje zdobienie, niestety nie mam takiego pędzelka

    OdpowiedzUsuń
  31. moje zdobienie na ten tydzień
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/03/paznokciowy-klub-tydzien-16.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż bym coś zmalowała, ale na razie pazurki rosną i może niedługo wrócę do robienia wzorków do klubu :)

    OdpowiedzUsuń