16 mar 2014

Najbrzydsze maziaje w paznokciowym klubie ! :D

No cóż, moje maziaje wyszły przeokropnie - żaden pędzelek nie był w stanie ich uratować. Żeby jednak nie było, że nic nie robię i tylko się obijam to je Wam pokaże ,a co ! Czasami też trzeba się troszeczkę upokorzyć :D Zaraz jednak je zmazuje i na paznokcie poleci coś o wiele spokojniejszego, z czym spokojnie wyjdę na ulicę i pokaże się na uczelni :D Może zakup odpowiedniego pędzelka uratowałby sprawę - na pewno jeszcze kiedyś wypróbuję tą technikę na swoich pazurkach - jednak bez kombinowania z czymś pędzelkowatym co się do tego ani troszeczkę nie nadaje :D 
Podsumowanie PK wraz z wzorkiem na nowy tydzień pojawi się dopiero jutro. Mam nadzieję, że to nie będzie żaden problem :) Jeśli jest jeszcze ktoś kto zdobienie zmalował i nie pokazał to macie ostatni dzwonek, żeby mi je wysłać ! :) 
No to proszę.... PODZIWIAJCIE ! 



I jeszcze malutkie pytanie do Was ! 
Możecie mi polecić jakiś dobry, tani biały lakier ? :) 

44 komentarze:

  1. Ja kiedyś w promocji kupiłam od Sally Hansen za 8,99 w Super Pharm:) zdecydowanie polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuje ! Musze się w takim razie przejść :)

      Usuń
    2. Tak, SH polecam też ja! Jest najlepszy z tych które używałam. ;)

      Usuń
    3. Noi wszystko jasne :) Dziękuje dziewczyny :*

      Usuń
    4. Biały z Golden Rose (seria Paris) też jest fajny :)

      Usuń
  2. super zdobienie, ja też szukam białego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, nie jest źle! :)choć wiem jak to jest i sama często coś potrafię szybko zmyć hehe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A jedną porażką się nie przejmuj, miałam tak z tą nieszczęsną pepitką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hm... artystyczna dusza :D P.Picasso też malował maziaje i świat do dziś zachwyca się jego dziełami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no rzeczywiście, dobre porównanie :D A teraz kosztują miliony !

      Usuń
  6. Oglądamy Twoje pazurki razem z siostrą i obie stwierdziłyśmy, że wcale nie jest tak źle jak narzekasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie takie paznokcie wyszły jak kiedyś malowałam je w pociągu :D

    A jeśli nie macie odpowiedniego pędzelka, ale macie cierpliwość ;) to robiłam kiedyś podobny wzorek (zebrę) grubą nicią - maczałam koniuszek w lakierze i maziałam; dawało to efekt grubszych i cieńszych linii, podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że nigdy nie wpadłabym na malowanie paznokci nicią !! Świetny pomysł i na pewno kiedyś go wypróbuje ! :) Akurat szukam białego lakieru, więc gdy tylko go znajdę to bedzie idealny do zeberki :)

      Usuń
  8. ejj, to wcale nie jest brzydkie! mi się podoba :)
    fajny, tani biały to może Golden Rose Paris, chyba ma nr 04. mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem wcale nie wyglądają tak tragicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sally Hansen Xtreme Wear- White On, w Naturze jest chyba po 14zł. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam Miss x - kryje świetnie po dwóch warstwach

    OdpowiedzUsuń
  12. Maziaje wyszły bardzo fajnie, sama chyba spróbuję czegoś podobnego u siebie:D
    Jeśli chodzi o biały lakier, mogę polecić GR z serii White protein nr 242. cena około 4zł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem efekt fajny, nie standardowy. Co do lakierów również slyszalam dużo dobrego o SH sama osobiście jednak nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej no nie ma tragedii! :D nie narzekaj :)

    Moje maziaje pojawiły się wczoraj na blogu ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uważam, że nie wyszły źle i nie masz co narzekać ;) Lepsze dla nich określenie to: artystyczne :). Lakieru białego niestety żadnego nie polecę ponieważ sama szukam jakiegoś dobrego, który nie smuży. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  16. sama szukam białego lakieru, więc jak ktoś Ci coś dobrego poleci, to możesz mi dać znać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z bliska może i nie wyglądają dobrze, ale z daleka... elegancko. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie no nie przesadzaj!:* wcale nie ma tak źle!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi sie podoba :D powaznie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie nie jest aż tak bardzo źle! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się podobają,wyglądają tak oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra jesteś :-)
    Kochana nie jest źle, mi pepitka gorzej wyszła.

    Co do białych ja mam KMF ale nie wiem gdzie go kupić ale jest bardzo fajny oraz china glaze white on white (zapomniałam jak się to pisze) :-) innych dobrych nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też właśnie poluję teraz na biały lakier :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji jeśli spodoba Ci się mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie trafiłam jeszcze na idealny, perfekcyjny, niedrogi biały lakier.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba ten efekt :) A jeśli chodzi o biały lakier, to nie polecę, bo sama takiego szukam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. http://mymixoflife.blogspot.com/2014/03/ingrid-cosmetics-lakier-do-paznokci.html Tutaj pokazuje dziewczyna fajny, biały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI ślicznie za link !! :)

      Usuń
  27. Haha faktycznie gdybyś miała dobre narzędzie na pewno wyszło by lepiej :) Aleee bardzo fajne kolory dobrałaś, to miało sens :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ja tez nie polecę żadnego białego ;*
    Bardzo fajne te twojepazureczki

    OdpowiedzUsuń
  29. ten tytuł sobie mogłaś darować! ładne są ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny biały lakier mam od Sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie brzydkie? mi się ogromnie podobają:)
    biały lakier według mnie najlepszy Inglot, może nie taki tani, ale jestem zadowolona z niego od lat:)

    OdpowiedzUsuń