7 mar 2014

Moje perełkowe zdobienie :)

Dziękuję, za Waszą liczną obecność pod ostatnim postem i uwagę :) O wiele lepiej piszę się kolejne posty, gdy ma się świadomość, że jest Was tak wiele i, że interesuje Was to co mówię :) Każdej z Was, która będzie potrzebowała pomocy z Ebayem oczywiście pomogę, więc piszcie do mnie śmiało ! :) Nie gryzę ! :P 
Jako, że dużo z Was prosiło i czekało na mój post ze zdobieniem pazurkowym, to własnie on dzisiaj się pojawi :)

Na pierwszy ogień poszły te przepiękne i delikatne perełki od Born Pretty Store  :) 
Tłem dla perełek, był mój ulubieniec, już bardzo dobrze Wam znany Rimmel Salon Pro o kolorze przepięknej brzoskwinki. Pokazywałam go Wam o TUTAJ! Jest to chyba lakier, który najczęściej gości u mnie na pazurkach, ale o nim już koniec ! Teraz coś o gwieździe tego posta czyli PEREŁKACH ! :) 

Perełki jak wiecie zamknięte są w karuzeli. Mamy ich kilka odcieni - wszystkie są delikatne i pastelowe. Ja do tego koloru wybrałam jasno pomarańczowe - następne zestawienie, które chciałabym z nimi zrobić to granat z perełkami o kolorze perełkowym- jeśli wiecie o co mi chodzi :D Bałam się, że będę mieć problem z nałożeniem ich na paznokieć. Na całe szczęście nic takiego nie miało miejsca. Wszystko przebiegło bez problemowo, a pomógł mi w tym mokry patyczek do uszu, który dobrze łapał perełki. Na sam koniec oczywiście zostały zabezpieczone lakierem bezbarwnym. Kolor z nich nie schodzi i nie ścierają się - czasami miałam z takimi styczność. Po jednym dniu, po prostu stawały się białe. Tutaj na szczęście nie musimy się o to martwić , bo nie są malowane :) 
Trzymają się mocno i każdy dookoła jest w szoku jak mu mówię, że mam je już - BEZ żadnego uszczerbku, od środy rana :) Jako, że ich kształt jest opływowy to nie musimy się martwić, że o coś nimi zaczepimy i wtedy odlecą :)  Ja zerwę je siłą jutro, ponieważ już nie mogę się doczekać wykorzystania tej przepięknej koronki, która czeka w kolejce :D Tak, wiec ich kolejna zaleta - nie są jednorazowe ! :)
Wszyscy dookoła podziwiają :)  A ja jestem szczęśliwa, że zwykłemu lakierowi dodają mnóstwo elegancji i klasy, prawda ? :) 
Jak już mówiłam, niebawem spodziewajcie się ich w zupełnie nowej odsłonie - ciemnej ! Wtedy każdy paznokieć dostanie po jednej perełce, a nie tak jak teraz został nimi obdarowany palec serdeczny i kciuk - jestem ciekawa efektu końcowego, a Wy ? :) 

Perełki na stronie sklepu znajdziecie o TUTAJ - ich cena to 2,86$ czyli koło 9 zł :) 


I dla przypomnienia, albo jeśli ktoś nie widział- Tak prezentuje się karuzela w całej okazałości ! :) 

 A dla Was, sklep Born Pretty Store przygotował specjalną zniżkę :) Macie - 10% na zakupy po wpisaniu tego oto kodu ! :) 
SDX31


34 komentarze:

  1. Super, takie subtelne zdobienie, bardzo ładne. Kobiece i eleganckie, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, dziewczęce i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, wyglądają baaaardzo elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. he he wiosną powiało, typowo wiosenne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wyszło z tymi perełkami, ale kolorek też śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda z tymi perełkami, jestem w szoku, że tak dobrze się trzymają!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądają te perełki :)
    masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba mam ten lakier. i chyba teraz po tym poście się z nim przeproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo i delikatnie, tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, dodają delikatności :)

    Czekam na koronkę w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor śliczny ale delikatności nadają perełki fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. te perełki są zniewalające i ślicznie wyglądają w połączeniu z brzoskwinką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne polaczenie koloru z perelkami. Slodkie i sliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog!:*
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Jestem w mega szoku ze trzymają się długo:) czekam na koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. GREAT!I like your designs!!!
    People who are intersted in reviewing our nail art items please feel free to contact me via blog@bornprettystore.com
    You can also follow us on tumblr:http://bornpretty2014.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń