23 mar 2014

Moje Ikat print :)

Widziałam już mnóstwo Waszych prac i wszystkie mnie oczarowały :) Mnóstwo kolorów i pomysłów - istna skarbnica inspiracji. Coś mi się wydaje, że wzorek przypadł nam do gustu, a na pewno mi ! Ideałem nie jest i bardzo dużo mu do tego brakuje, ale już wiem, że jeszcze nie raz zagości u mnie na pazurkach:) Jedyne co potrzebujemy do jego wykonania to lakiery i ... sonda. Na początku miałam nie małe problemu z użyciem jej, ale jakoś wreszcie dałam radę :) Z kolorów wahałam się między miętą, a różem - same zobaczcie, który kolor wreszcie wybrałam :) 




Podsumowanie tego tygodnia w Paznokciowym Klubie zapewne pojawi się dopiero jutro wraz wzorkiem na nowy tydzień :) Może ktoś z Was ma na niego pomysł? Sama jeszcze nie wymyśliłam co to będzie, więc jeśli macie jakieś propozycje to wysyłajcie mi na emaila frambuesaa4@gmail.com , albo piszcie w komentarzach :)  Propozycje wszystkich się liczą, nie tylko osób zaangażowanych w Paznokciowy Klub ! :) 

35 komentarzy:

  1. Fajne połączenie kolorków ;) Ja mój dopiero skończyłam, więc wieczorem powinnam pochwalić się nimi na blogu ;) Świetna inspiracja i z pewnością nie raz jej użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor tego różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie różu z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tego Rimmela pomarańczowego :) świetne połączenie z różem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała wybierać z pewnością zdecydowałabym się na róż.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie ładnie zrobione pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zdobienie, genialne wykonanie, cudne kolory! :D nic dodać, nic ująć:) Ja niestety ostatnio nie mam czasu na branie udziału w Twoim projekcie, ale już niedługo obiecuję, że nadrobię wszystkie zaległości! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na powrót ! :)

      Usuń
  8. Ładne połączenie kolorków. A może na przyszły tydzień saran wrap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super pomysł ! Nie miałam pojęcia co to, ale już wszystko jasne dzięki Google :D na pewno nad tym pomyślę, jak nie będzie innych propozycji :)

      Usuń
  9. Masz piękne paznokcie, taką długą płytkę <3
    ja muszę moje dużo zapuścić poza opuszek palca, żeby wyglądały na długie.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny wzorek :) podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten kolor rozbielonej pomarańczy, chyba się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie, a mnie ta blada pomarańcza nie podeszła.

    Co do wzorku, marmurek może być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://recenzjatorka.blogspot.com/2014/03/ikat-print-nails-wracam-do-klubu.html To mój wzorek. Nie udał się tak jak chciałam, no ale tym razem już się nie poddałam :)
    Tobie wyszło świetnie! :)
    Moja propozycja na następny tydzień: http://nail-loopy.blogspot.co.uk/2014/02/straw-dipped-nails-tutorial.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wzorki! Piękne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne pazurki! takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładne! :))) aczkolwiek zdobienie nie do końca w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory wybrałaś cudne, mam brzoskwinkę z Rimmela i jest boska.
    A wzorek wyszedł Ci idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. też chcę na coś doniczkę wykorzystać, ale nie wiem na co bo jest taka piękna! :D żałuję, że nie kupiłam wtedy drugiego hiacynta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super połączenie kolorów i fajne zdjęcie z tymi lakierami w dłoniach ;) paznokcie wyszły bardzo fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt i piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń