1 mar 2014

Kulturalne Podsumowanie Lutego :)

Posty z tego działu na moim blogu już się pojawiały- jakoś tako, ominęłam tylko podsumowanie stycznia i w sumie to sama nie wiem jak to się stało ;) Do serii jednak postanowiłam wrócić - lubię mieć kontrolę nad tym ile przeczytałam, co obejrzałam i czy wreszcie wzięłam się za ćwiczenia + malutkie podsumowanie życia mojego bloga - daje mi wgląd na to czy trzeba coś zmienić czy z naszym rozwojem jest wszystko ok :P


Obejrzane Filmy!

Świetna komedia na weekendowy wieczór. Od dawna wyczekiwałam, aż ten film pojawi się w sieci, a trzeba było czekać ponad 2 miesiące ! Wiele osób z mojego otoczenia go zachwalało, bardzo długo był grany w kinach, tak więc spodziewałam się czegoś mega spektakularnego. A tutaj no cóż.... muszę się przyznać, że troszeczkę mnie rozczarował, ale i tak zasługuje na chwilę uwagi :) Opowiada o imprezie kawalerskiej jednego z przyjaciół po ... sześćdziesiątce :)

Romans z Sci-Fi - nie bardzo , przenoszenie się w czasie - średnio , główny aktor - no cóż...
Dokładnie tak wyglądało moje pierwsze wrażenie o tym filmie i nawet nie potraficie sobie wyobrazić jak bardzo jest mylne !! W filmie po prostu się ZAKOCHAŁAM. Jest przecudowny i na pewno każdej z Was się on spodoba - historia miłosna przeplatana kolejami życia - ja na samym końcu płakałam. Czy ktoś go widział i podziela moje zdanie ?! 

Film oparty na prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce w 2009 roku. Opowiada o porwaniu okrętu przez Somalijskich piratów. Mega długi, ale warty wysiedzenia ponad 2 h przed telewizorem. Na pewno nie będziecie żałować tego czasu :) Wciąga i ukazuje nam dramat, który miał miejsce zaledwie 4 lata temu. Kto normalny by pomyślał, że w tym wieku mogą nam jeszcze zagrażać piraci ? 


Przeczytałam !

Książka jest wstrząsająca!!  Opowiada o dwóch dziewczynkach, które w drodze do szkoły zostały uprowadzone. Przez kilka dni były więzione, gwałcone i torturowane... na mnie ta książka wywarła ogromne wrażenie, pokazuje nam o okrucieństwie, które może spotkać niewinne osoby. Wolę sobie nie wyobrażać co by się stało, gdyby nie zostały tak szybko odnalezione...


W tym miesiącu mam na koncie tylko jedną książkę - zdecydowanie odpoczywałam od nich po sesji ! 

Ćwiczenia...
Poza tygodniowymi nartami, które na pewno w tym miesiącu sporo się przyczyniły to : 
z MelB spędziłam : 1,4 h 
Zumba : 1h
2x trn : 2h 



Z życia bloga...
Jest Was 486 !
Mamy 41,467 wyświetleń!  (4,881 w lutym)
Napisałam 14 postów ! 

Najchętniej czytany post lutego to : 

21 komentarzy:

  1. Filmu żadnego z tych nie oglądałam ale tą książka mnie zaciekawiłaś. Jak skończę Sagę to chyba ją pożyczę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitana Phillipsa muszę obejrzeć, mieliśmy iść do kina ze znajomymi, ale mój przyjaciel jest z Somalii i powiedział, że nie pójdzie, bo się wszyscy będą na niego gapić hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musicie obejrzeć w domu :D Wtedy nie będzie miał jak się wykręcić :P

      Usuń
  3. Last Vegas widziałam, ale jakoś średnio mi sie spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Last Vegas suuuper :))) ale bardzo mnie teraz zaciekawiłaś tym drugim filmem :)
    Ładne statystyki :) Buziaki, miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go zobaczyć :) I również życzę miłej soboty :)

      Usuń
  5. "Czas na miłość" podzielam Twoja opinie... ale płakać nie płakałam na nim :o)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/02/przebisniegowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tak samo przy filmie Czas na miłość :) Uwielbiam ten film, a historia jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko cokolwiek oglądam i to tylko z netu bo TV nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Last Vegas jest świetny, widziałam jeszcze w grudniu w kinie :P Czas na miłość super film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Kapitana Philipsa, bardzo fajny film!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitan Philips mnie zainteresował:) nie lubię romansów a si-fi a jak to dodatkowo romansidło to już w ogóle...Last Vegas komedia - cieżko znaleść dobrą komedię, być może kiedyś zerknę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Czas na miłość" na pewno obejrzę, słyszałam wiele pozytywnych opinii;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Któryś z filmów pewnie oglądne w tygodniu :)
    A co do ćwiczeń to życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam "Kapitana Phillipsa". Zrobił na mnie wielkie wrażenie, a gra Somalijczyków- rewelacja! Miałam wrażenie, że sama biorę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę obejrzeć Last Vegas, choćby ze względu na De Niro :D

    Podrzucam pazurki: http://kotek-pstrotek.blogspot.com/2014/03/paznokciowy-klub-tydzien-15-pepitka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiłaś mnie tą książką, będę musiała po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam kapitana - super film :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas na miłość mnie uwiódł, póki co to mój ulubiony film 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam żadnego filmu ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. N ie znam żadnego z tych filmów ani książki... Dobrze, że robisz takie podsumowania, ja często wybierając film do obejrzenia poszukuję właśnie takich krótkich opisów, większa szansa że trafię na coś wartego obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń